טיולים שכאלה

liran raz 05/08/2017 827 צפיות אין תגובות

בהרבה מדינות הייתי, אלפי נשים ואנשים מוזרים ומיוחדים פגשתי, חלקם הכרתי לעומק והשאר לרוחב, הלכתי לישון ביחד וקמתי עם עצמי, טסתי, שייטתי, גלשתי, קפצתי, פתחתי וברחתי.. בחושך, לאור ירח, בשמש שעלתה וגם כשירדה.
ביערות, על גגות, במשרדים על מדים, במסיבה, בסינימה.. כן גם באמצע סרט, בטנקים, בסמטאות, באוהלים, בתוך שיחים, עם צעקות, עם צרחות, עם קללות, בסופות, בחוץ, בפנים, מאחורה, מקדימה, אפילו פעם אחת מלמעלה כשהייתי תלוי..
בבריכה, במעיין, בים כששורף בגלל המלח, בעמדת שמירה, עם שחורה, לבנה, בשיחת טלפון, בבית קברות, עם קצינה, בגני השעשועים אחרי שננטשים על ידי הילדים, באוניברסיטה לפני מבחן, בפארקים ובגנים הציבוריים..
עם אחת, שתיים, לבד, עם חבר ועם שתיים, גדולות, קטנות.. מה לא חוויתי, הכל מהכל..

זה היה עוד בוקר, ליעל המאהבת התורנית שלי לא היה חשק לסקס על הבוקר, אולי בגלל הגשם זלעפות שירד בחוץ, ברגעים כאלה הייתי נעלב או נפגע ממשהו שאין לו כל כך ביסוס אבל הרגשתי שאצלי משהו נדפק שמישהי לא רוצה לשכב איתי.. זה היה עובר לי אחרי זמן קצר, והנה אחרי הארוחת בוקר וקצת דיפדוף בעיתון החלטתי לנסות שוב..
התחלתי בנשיקות קלות על צווארה עם נשיכות קטנות באוזן.. "לירן תפסיק אני צריכה להתארגן לעבודה" היא לחשה לי..
"כה כה" מילמלתי והמשכתי עם הנשיקות כשאני מוריד את חולצתה לאט, את המכנסיים היא כבר הורידה לבד, זה היה האור הירוק שקיבלתי להמשיך.
את הצעקות של יעל כשהיינו בחוץ על הערסל כשיורד גשם אין לי ספק שהשכנה איריס שמעה היטב.. אותה איריס שאחרי כמה שבועות של סקס החליטה שזה לא בשבילה בגיל 36 ושיחררה אותי.
עוד ארבעה חודשים אחגוג 25, חלק גדול מחיי סובב סביב אהבות, סקס ויצרים.. לא זנחתי את שאר התחומים בחיים אבל הרגש תמיד נמצא שם. שם מתחת לסדינים, בין השיחים, באוהלים, במושב האחורי של הסיאט השחורה שלי, בבית הנטוש בתחילת הרחוב שלי, במשאית "עלית" של השכן שלי אורן שבהזדמנות זו אספר לו אחרי 6 שנים שהגיע הזמן שינעל את הדלתות מאחורה, במקלט בזמן מלחמה כשנופלים טילים וגם בחתונה של האקסית שלי.. שהיא הייתה הכלה.
אז אחרי כל זה, נמאס לי מסקס!
קצת לפני גיל 25 ובזכות מישהי אחת שהכרתי לפני ארבעה חודשים הפסקתי לעשות סקס והתחלתי לעשות אהבה.
עכשיו נדמה לי שכל מה שעשיתי בחיים שלי זה ללכת כמה צעדים. להגיע אלייך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך