תאור הדמויות:
ריצ'ל- בלונדינית עם שיער ארוך מאוד עיניים ירוקות לא כל כך גבוהה ולא כל כך רזה .
ניקול- שיער זהבהב קצת יותר ארוך מהקטף ופוני לצד עייניים ירוקות נמוכה ורזה.
סיידי-שיער שחור קארה עם פוני בובה עיניים כחולות לא כל כך גבוהה ורזה.
לורן-בלונדינית עיניים חומות די גבוהה ורזה.


אני אמשיך מחר עם נקודת המבט של הארי <3

טלפון שבור- פרק 5 על הארי

03/10/2012 936 צפיות תגובה אחת
תאור הדמויות:
ריצ'ל- בלונדינית עם שיער ארוך מאוד עיניים ירוקות לא כל כך גבוהה ולא כל כך רזה .
ניקול- שיער זהבהב קצת יותר ארוך מהקטף ופוני לצד עייניים ירוקות נמוכה ורזה.
סיידי-שיער שחור קארה עם פוני בובה עיניים כחולות לא כל כך גבוהה ורזה.
לורן-בלונדינית עיניים חומות די גבוהה ורזה.


אני אמשיך מחר עם נקודת המבט של הארי <3

התעוררתי בבהלה לצלצול הטלפון שהעיר אותנו לארוחת הבוקר במלון .
הערתי את ליז התארגנו וירדנו לחדר האוכל . אכלנו,שתינו ושבענו …
גמרנו לאכול ונכנסנו ולמעלית וביחד איתנו נכנסו גם שלוש נערים שנראו בני גילינו ליז שלחה עליי מבט של < סתכלי יש לידינו חתיכים > הסמקתי ולחצתי על הקומה שלנו והם על שלהם , הם גרים קומה מעלינו .
באנו לצאת מהמעלית ואחד מהנערים תפס את מבטי הוא חייך אליי חיוך בישני .
נכנסנו לחדר וליז הציעה שנרד לבריכה , הסכמתי החלפנו בגדים ויצאנו .
" וואוו סתכלי איזה בריכה " אמרה ליז בהתפעלות " וולכם טו לונדון בייבי " אמרתי וצחקנו , מצאנו מקום טוב קרוב לבריכה מתחת לשמשיה . ליז רצה וקפצה לבריכה כאילו אפעם לא ראתה בריכה " תיזהרי שלא להחליק " צעקתי לה בצחוק . לאחד כמה דקות התקרבה אליי חבורה של 4 בנות "אפשר לשבת פה ? " שאלה אחת הבנות " כן ברור " עניתי והן התיישבו לידי , ליז יצאה מהבריכה וישבנו ודיברנו על כמה שאנחנו מתרגשות לקראת ההופעה של הבנים מחר ואמרתי שאנחנו חייבות להיות מהממות .
לפתע באה אחת הבנות מאותה החבורה ושאלה " באלכן להצטרף עליינו לשחות בבריכה ? " "אממ כן למה לא " עניתי ונכנסנו לבריכה . " איך קוראים לכן ? " שאלה אחת הבנות "מרינה וליז " אמרתי " אני ריצ'ל וזאת ניקול ואלה לורן וסיידי " אמרה ריצ'ל "מאיפה אתן " שאלה ניקול " ישראל " עניתי " זהה ממש רחוק ! ומהה אתן עושות פה ?? " אמרה ניקול " חחחח כן זה די רחוק ובאנו לפה רק בשביל ההופעה של וואן דירקשן מחר " עניתי "מהההה ? רציני ?? " שאלה ריצ'ל "כן למה ?" עניתי " גמאנחנו הולכות מחר להופעה" ענתה "מאיפה הגעתן ?" שאלתי "מליברפול" אמרה ניקול , המשכנו לדבר ולצחוק הכרנו יותר טוב , הבנות בנות גילינו והן ממש נחמדות וממש לא שפויות ריצ'ל וסיידי לא הפסיקו להתחיל עם כל בן שעבר וניקול ולורן לא הפסיקו לעשות שטויות הרגשתי שאני מכירה אותן כבר הרבה זמן למרות שעברו רק שעתיים . יצאנו מהבריכה וישבנו מתחת לשמשיה "אתן נכנסות למאחורי הקלעים" שאלה ריצ'ל "לא" עניתי "אתן רוצות להיכנס?" שאלה וחיוך ערמומי היה על פניה "כן ברור " צרחנו אני וליז "אז אנחנו שמחות לבשר לכן שאתן נכנסות ביחד איתנו למאחורי הקלעים מחר לפני ההופעה" אמרה ריצ'ל "ממההההההה??? איך אבל ?" שאלתי "היו צריכות לבוא איתנו עוד שתי חברות אבל הן ביטלו ברגע האחרון והן הספיקו למכור רק את הכרטיסים להופעה ולא הספיקו למכור את הכרטיסים למאחורי הקלעים כך שהם נישארו אצלינו כדי שאולי נצליח למכור אותם, אתן מעונינות??" אמרה ניקול "כן ברור" עניתי מבלי לחשוב פעמיים . " כבר 13:00 " אמרתי לליז " בואי נלך לאכול באחד מבתי הקפה פה ברחוב " "טוב " היא אמרה , באנו להיפרד מהבנות וריצ'ל קראה לי ואמרה "מרינה, אתן רוצות לבוא איתנו היום בערב ? אנחנו יוצאות לרחובות הראשיים בלונדון יש הרבה חניות ומסעדות אפשר לטייל ואז לעצור לאכול איפשהו , אתן רוצות ?" "כן, בכיף למה לא" עניתי בחיוך "מצויין אז תעלו עלינו בחמש , קומה 12 חדר 2334" "טוב,ובדרך גם נשלם לכן על הכרטיסים למאחורי הקלעים " עניתי "מעולה" הן אמרו והמשכנו בשלנו .
עלינו לחדר החלפנו בגדים ויצאנו לאכול .
הרחוב היה מלא באנשים "הכל חיי כאן" אמרתי לליז "כן הא אפשר ללכת פה לאיבוד גם עם עומדים במקום" "חחחחחחחח סתכלי ישמה סטארבוקס בואי נלך לשמה !! " אמרתי "חחחחח חלום חייך זה לאכול שמה יאלהה בואי נגשים לך אותו" הלכנו והיתיישבנו בסטארבוקס (תמיד רציתי לאכול שמה זה בית קפה נורא מפורסם ובארץ הוא לא הצליח כל כך אז הוא נסגר ) "אני רוצה את האייס קפה שלהם עם קצפת מעל ואיזה דונאטס " אמרתי "אני אזמין ניראה לי איזה מילקשייק וניל ופרוסת עוגת שוקולד זה ניראה טעים" הזמנו ואכלנו ישבנו שם במשך שעה ופשוט דיברנו על החיים ועל הגעגועים הבייתה והגעגועים לכל הידידים והחברים שלנו ! "איך שאנחנו חוזרות אנחנו עושות מסיבה ענקים לכל החברים שלנו" אמרתי "חחחחחחח כן אבל לא אצלי! הם יבלגנו לי תביית !!" "חחחחח טוב אז אצלי" צחקנו והמשכנו לדבר באנו לצאת ואמרתי לליז "חכי אני קונה מילקשייק" "למהה??" אמרה ליז "חח כי אני רוצה לצלם ולעלות לאינסטגרם שהגשמתי את חלום חיי" אמרתי "חחחחחח סתומה" ליז אמרה ויצאנו מהסטארבוקס והמשכנו לטייל , אחרי שעה חזרנו לבית המלון בכניסה נתקלתי באותו הנער מהמעלית בבוקר הוא היסתובב וחייך אליי את אותו החיוך והמשיך וכך גם אנחנו .
עלינו לחדר התקלחנו והתחלנו להיתארגן לקראת הערב .
לבשתי ג'ינס ארוך בהיר עם קרעים גופייה צמודה שחורה וג'קט ג'ינס ואוקספורד חומות התאפרתי קצת ושמתי אקססוריז ליז לבשה ג'ינס כהה גבוהה עם חולצת בטן פרחונית ונעל בובה לבנה לקחנו תיקים ועלינו לחדר של הבנות. "היי מה קורה" פתחה לנו את הדלת סיידי "היי מצויין" עניתי "אתן לבושות ממש יפה " אמרה ניקול "תודה" עניתי "שנייה אנחנו שמות נעליים ונצא" אמרה לורן , שילמנו על הכרטיסים למאחורי הקלעים ולקחנו אותם כל כך התרגשתי והתלהבתי שאני הולכת לראות את הבנים ליידי !
"זהו אני מוכנה" אמרה לורן ויצאנו.
לקחנו מונית לרחובות הראשייים בעיר טיילנו ופשוט נהנינו "איזה כיף ,אני לא נהנתי ככה כבר הרבה זמן" אמרה ריצ'ל וכולנו הסכמנו איתה "וואי תיראו H&M בואו ניכנס" אמרתי ורצנו לעבר החנות , יצאנו עם שקיות מפוצצות בכל מיני בגדים ואביזרים מH&M "זה כל כך זול פה" אמרתי "מה באמת??" שאלה ריצ'ל "כן אצלינו בארץ זה יחסית יקר פה זה הכל בחצי מחיר אז אפשר להיתפרע ולא לסרב לשום דבר" אמרתי וצחקנו , המשכנו לטייל נכנסנו לכמה חניות ויצאנו עם הרבה שקיות , "אני ממש רעבה כבר 20:00 בואו נעצור ונאכל או שאני פשוט אתמוטט פה ! " אמרה ניקול נכנסנו לאחת המסעדות הראשונות שראינו והזמנו לאכול .
גמרנו לאכול ותפסנו מונית ונסענו לבית המלון "בואו נצא ונשב איפשהו ליד המלון" הציעה סיידי "כן למה לא עדיין מוקדם " אמרה ליז והסכמתי איתה … עלינו לחדרים וקבענו ב22:00 ליד הכניסה למלון .
השעה כבר 22:00 וירדנו ראינו את הבנות כבר מוכנות ומחכות לנו יצאנו והלכנו במורד הרחוב ראינו גינה קטנה וישבנו ופשוט דיברנו סיפרנו לבנות על ישראל ועל כל הגעגועים שלנו לקרובים , הן סיפרו לנו על החיים באנגליה וממש התלהבתי מהארץ הזו אני פשוט רוצה לחיות פה ! לפתע חבורת נערים התקדמה לכיוון שלנו , אלה היו אותם הבנים מהמעלית ועם עוד כמה חברים , הם התחילו איתנו וזרמנו . "רגע אתן ניראות לי מוכרות אנחנו מכירים מאיפשהו?" שאל אחד הבנים "לא ניראה לי" עניתי וצחקקנו בינינו הבנות . המשכנו להיות איתם ואותו הילד ההוא עם החיוך הבישני לא הפסיק להסתכל עליי וקוראים לו מאטי והוא ממש חתיך יש לו בלורית כזו כמו של ג'סטין ביבר (התספורת החדשה) כבר היה מאוחר היה כבר אחרי חצות , "טוב אנחנו דיי עייפות עברנו יום עמוס" אמרה ניקול "כן, כדי שכבר נלך לישון" אמרתי והבנות הסכימו איתי , הבנים חזרו איתנו הם סיפרו לנו שהם במלון כי הם באו להתאמן פה ויש להם עוד מעט משחק פה בעיר בשבוע הבא והם הזמינו אותנו וכמובן שהסכמנו , נכנסנו למלון והבנים אמרו שהם רוצים להמשיך לטייל אז נפרדנו מהם בלילה טוב כשלפתע משהו תפס אותי , זה היה מאטי "תגידי אפשר את המספר שלך?" הוא אמר "אממ כן למה לא" והבאתי לו , עלינו לצעלית ויצאנו בקומה שלנו ונפרדנו מהבנות "לילה טוב נתראה מחר" אמרנו והמשכנו לחדר .
החלפנו בגדים ודיברנו עם ההורים ולאחר מכן הלכנו לישון , לא הצלחנו להירדם חשבנו על אתמול , היה רגע שכבר נרדמתי ואז קיבלתי הודעה -"את מושלמת , מאטי <3 "- "תודה :)" – עניתי , חשבתי לעצמי הוא דיי חמוד אבל מה לי ולו … ונרדמתי .

התעוררתי שוב למשמע צלצול הטלפון להשקמה וארוחת הבוקר , וכבר ראיתי את ליז ערה מסתמסת באייפון .
"בוקר טוב" אמרה וחייכה .. "בוקר" עניתי עדיין לא התעוררתי לגמרי .
התארגנו וירדנו לארוחת הבוקר . כשנכנסנו כבר ראינו את הבנות אוכלות והן שמרו לנו מקום ונופפו לנו שנבוא לשבת ליידן , אכלנו ולא הפסקנו לדבר על ההופעה היום !! "זה הולך להיות הדבר הכי טוב בכל העולם" אמרה לורן "אני ממש מחכה לערב!!" אמרה ליז בפה מלא . גמרנו לאכול ובתקדמנו ליציאה מחדר האוכל , כשבאנו לצאת בדיוק אותם הבנים מאתמול ומאטי באו להיכנס הם חייכו עלינו ואמרו לנו שלם ונכנסו ואנחנו המשכנו הסתובבתי לרגע אחורה וראיתי שמאטי מסתכל עליי הסתכלתי וחייכתי הוא חייך אליי בחזרה . עלינו במעלית ואמרתי "בואו עלינו לפני ההופעה תבואו עלינו ב3 ואז נצא למפגש שמאחורי הקלעים" "טוב אנחנו נבוא ואז ניסע ביחד" אמרה ריצ'ל וניפרדנו מהן .
נכנסנו לחדר ראינו קצת טלוויזיה ודיברנו "וואי אין לי מוזג מה ללבוששש !" צעקה ליז "חחחחח עלק אין לך מה ללבוש עוד שנייה הארון מתמוטט" אמרתי וצחקנו המשכתי לראות טלוויזיה ונרדמתי .
"קומי קומיי !! " צעקה עליי ליז "כבר 13:30" הוסיפה , קמתי ונכנסתי להתקלח , התחלנו להתארגן ולהיתלבש.
לבשתי מיכנס ג'ינס קצר בהיר גרביון שחור מתחת גופיית בטן לבנה עם שפתיים גדולות אדומות מצויירות עליה ושלייקס לבנים תלויים על המכנס נעלתי אולסטאר אדומות ועשיתי צמה בשיער, ליז לבשה מכנס קצר וורוד זוהר וחולצה לבנה נופלת לצד ואולסטאר ורודות עם שיער פזור , שמנו הרבה צמידים של 1D והתאפרנו . ב15:00 על השעון הבנות נכנסו התבשמנו והזמנו מונית וירדנו.
נסענו במשך כ20 דקות עד שהגענו .
"אאאמממא הלב שלי עוד שנייה יוצא מרוב התרגשות" צעקה לורן "אני כולי רועדת"הוסיפה ריצ'ל .
נכנסו , הראנו כרטיסים ואמרו לנו להמשיך ישר ואז שמאלה ואז שוב ימינה בפנייה הראשונה ואז כבר נמצא , המשכנו ישר ואז שמאלה "יש פה שירותים בואו ניכנס" אמרה ריצ'ל וכל הבנות נכנסו אחריה חוץ ממני ומניקול . "וואי אני ממש צמאה , בואי איתי לקנות שתייפה ראיתי בכניסה מכונת שתייה" אמרתי לניקול "טוב בואי מהר" ענתה והלכנו . קניתי שתייה וחזרנו "מה זה ? איפה כל הבנות?.??" שאלה ניקול מופתעת "אין לי מושג! " הייתי די מבוהלת ,כניראה הן המשיכו , בואי הן בטח כבר שם" אמרתי והמשכנו ישר . המשכנו ללכת ישר ושוב ישר ושוב ישר . עד שכבר לא היה לאן ללכת. "הואי נפנה שמאלה ישמה דלת בסוף מהסדרון" אמרה ניקול ופנינו שמאלה , הגענו לדלת והיה רשום לידה שלט – הכניסה לעובדים בלבד!- היה מן חלון זכוכית הצצנו בו וניקול אמרה "אין שמה אפחד בואי ניכנס במילא אנחנו לא יודעות איך לחזור , מה יש לנו להפסיד?!?" "טוב בואי" , פתחנו את הדלת והיה מסדרון ארוך מאוד עם הרבה דלתות בדלת הראשונה היה רשום -חד איפור- "בואי ניכנס" אמרה ניקול "לאאא מה את סתומה יעיפו אותנו מפה!" אמרתי לה , לפתע שמענו קולות של אנשים והלדת נפתחה!
"מה אתן עושות פה????" זהה היה זאין מהלהקה הוא דיי מבוהל ועם פרצוץ מצחיק כזה .. "אממ , הלכנו קצת לאיבוד ואיבדנו את החברות שלנו " אמרה ניקול מתרגשת "זאין עם מי אתה מדבר?" אמר מישהו מתוך חדר האיפור , לפתע נייל הגיע מרוב סקרנות כדי לדעת עם מי זאין מדבר "מה זה פה?" אמר נייל , "הן הלכו לאיבוד" אמר זאין וצחקק "רגע, מה אתן עושות פה בכלל?" שאל נייל "אנחנו באנו להופעה שלכם ויש לנו כרטיסים למאחורי הקלעים" אמרתי לו .
"טוב אל תדאגו , עוד חצי שעה מתחיל המפגש מאחורי הקלעים" אמר זאין וקרא להארי , "הההאאריי" "אהעאה?" נשמע קול מתוך החדר , "בוא תעזור לי פה עם משו" אמר זאין . הארי יצא החוצה ולא הבין על מה כל הרעש "מה ?" שאל את זאין מסתכל עליי ועל ניקול . "לך עם נייל תלווה אותן למאחורי הקלעים , לא גמרתי להיתאפר " ביקש זאין מהארי והוא הסכים . מרוב שהייתי בהלם שכחתי שאני מעריצה את נייל , "אממ נייל?" "כן" "אני מעריצה ממש גדולה שלך " "חחח את רוצה חתימה עכשיו או אחר כך ?" "עכשיו??" שאלתי עם מבט מבוהל , אני עוד לא מעקלת שהוא פה ליידי , נייל חזר לחדר האיפור ולקח טוש שחור וחם לי על היד. המשכנו ללכת ודיברנו עם הארי ונייל סיפרתי להם שאני מישראל "וואי האנגלית שלך ממש טובה" אמר לי הארי "כן תודה,אני אוהבת את השפה" עניתי לו והמשכנו ללכת עד ששמעתי "ממממריייייננננההה" ליז צעקה היא עמדה מולי ורצה לכיווני חיבקה אותי ואמרה "חשבנו שכבר הלכתן אז המשכנו ו .. ו .. דאגתי " נפרדנו מהארי ונייל ולא שמתי לב שאיבדתי את הגלאקסי.


תגובות (1)

יפה!! תמשיכי!!

04/10/2012 04:48
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך