טלפון שבור- פרק 7 על הארי

07/10/2012 946 צפיות 3 תגובות

היתעוררתי ב4 וחצי לפנות בוקר , משום מה לא יכולתי לישון יותר.קמתי ויצאתי למרפסת , ראיתי הרבה נערים ונערות מסתובבים ברחובות בשעות כאלה , ואני פשוט התיישבתי על הכורסה במרפסת ופשוט נירדמתי.
ליז העירה אותי לארוחת הבוקר , קפאתי מקור במרפסת ופשוט רצתי מתחת לשמיכה במיטה והמשכתי לישון .. וכמובן שליז לא הניחה לי אפילו לא לרגע והתעקשה שאני אקום , קמתי שמתי על עצמי טרנינג כפכפים ועשיתי גולגול בשיער ופשוט יצאנו לאכול.
הגענו לחדר האוכל לקחתי קורנפלקס גרנולה עם חלב וקפה והיתיישבנו באחד השולחנות , הבנות עדיין לא הגיעו אז שמרנו להן מקום. לאחר כמה דקות הן הגיעו ליז קראה להן והן היתיישבו יחד איתנו לארוחת הבוקר.
"בוקר טוב" אמרה ניקול בחיוך. "בוקר כן, טוב עוד לא ידוע" עניתי בעייפות , "חחחחח מה כבר קרה?" שאלה ניקול "חחח כלום פשוט הלילות פה קקררים משו מפחיד!" עניתי וצחקנו , גמרנו לאכול ועלינו לחדרים.
"לללייייייזזזזזזז" צעקתי "אהה?" היא ענתה לי ורצה אליי "משעמם לי" אמרתי לה , "את סתומה , תתחילי להיתארגן את צריכה להיפגש עם הארי עוד מעט לא?" היא אמרה "כן עוד מעט.." אמרתי ונישכבתי על המיטה וראיתי טלוויזיה.
השעה כבר 8:30 היתחלתי להיתארגן כדי לא לאחר לפגישה עם הארי .
ניכנסתי להיתקלח ועשיתי פן, לבשתי ג'ינס קצר כהה גופייה לבנה ובלייזר קצר חום ואוקספורד חומות.
"שששיטט כבר 9:40,טוב ליז זזתי תיהיה זמינה בנייד ביי " אמרתי לליז ויצאתי מהחדר.
הזמנתי מונית ונסעתי לביגבנג , איחרתי כבר ב2 דקות והנהג אמר שעוד דקה נגיע.
"היי , מצטערת שחיכית לי פשוט היו פקקים" אמרתי "חח לא נורא זה בסדר" הארי אמר לי .
"אז את רוצה לנסוע באוטו או ללכת ברגל?" הארי שאל "אמ..לא כזה אכפת לי" אמרתי בתיקווה שניסע באוטו שלו !!! "טוב אז תיכנסי לאוטו" הוא אמר לי ועוד שנייה קפצתי מרוב אושר.
ניכנסתי לאוטו שלו וישבתי לידו , דיברנו קצת והוא סיפר עליו ועל איך החיים בלהקה , סיפרתי לו על החברים שלי ועל החיים בישראל.
"וואי את ממש חמודה" הארי אמר לי ופשוט הישתתקתי והיסתכלתי עליו הוא היתסכל עליי בחזרה וחייך.
ירדנו מהאוטו ונכנסו לחנות של מכשירי חשמל , הארי דיבר עם אותו האיש שמתקן את הטלפוני והאיש אמר "תשאירי אותו פה והוא יהיה מוכן עוד היום" חייכתי וקיבלתי גלאקסי חילופי , יצאנו מהחנות "וואי אני די רעב את רעבה?" הארי שאל "אמ.. קצת" עניתי וחייכתי "אז באלך לאכול איפשהו?" הוא שאל אותי "כן למה לא" עניתי והלכנו למסעדת לונדון (למסעדה קוראים 'לונדון' ויש גם בארץ אחת כזו) שהייתה ממש קרובה . הזמנתי ספגטי ברוטב שמנת אדומה כמו תמיד המאכל האהוב עליי והארי הזמין סטייק וצ'יפס , אכלנו וצחקנו עוד שנייה נחנקתי "חחחח אתה ממש מצחיק,יש לך מבטא ממש הורג חחח" אמרתי וצחקנו "חחחח זה לא המבטא ככה כולם מדברים פה חחחחחחח" הוא אמר המשכנו לאכול ולא הפסקנו לדבר , הוא ממש חמוד ואני לא רואה בו מפורסם בכלל , אני מרגישה כאילו הוא אחד מהחברים שלי ושאנחנו מכירים ממש הרבה זמן.
גמרנו לאכול והוא שילם על הכל הוא הסיע אותי לבית המלון "טוב תודה ממש נהנתי" אמרתי ובאתי לצאת מהמכונית עד שהוא תפס את היד שלי ואמר "כן גמאני נורא נהנתי , תגידי יש מצב שנצא היום בערב?" התרגשתי הלב שלי הפסיק לפעול "ניראה לי שכן" אמרתי "מה דעתך שנטייל בלונדון ואני אראה לך את העיר?" הוא אמר "אמ.. כן נישמע מגניב" אמרתי "טוב ואז אפשר לאכול ארוחת ערב ביחד באחת המסעדות,אז מה את אומרת שאני אבוא אבוא לאסוף אותך היום ב18:00?" הוא אמר "חח מעולה" עניתי ומיהרתי לצאת אך הוא תפס בידי שוב ואמר "טוב אז קבענו!" והביא לי נשיקה בלחי , הסמקתי ואמרתי "זה אמור להיות סוג של דייט??" שאלתי מופתעת מהנשיקה "אמ..חח כן סוג של" הוא אמר והסמיק . יצאתי מהאוטו ומיהרתי לחדר , בדרך ניתקלתי במאטי "היי מה קורה?" הוא שאל "אמ..טוב" אמרתי בסינון "תגידי,באלך לעשות משו הערב?" הוא שאל ומשום מה נפלט לי "כן" "מה את אומרת על הערב ב21:30 בכניסה למלון? נצא ונטייל?" הוא אמר "אמ..כן מעולה" אמרתי ומיהרתי לחדר.

~נקודת מבט הארי~
הגעתי חמש דקות לפני 10 לביגבינג וחיכיתי לה , היא איחרה "היי , מצטערת שחיכית לי פשוט היו פקקים" היא אמרה "לא נורא" עניתי ושאלתי עם היא רוצה לנסוע או ללכת ברגל , הצעתי לה שניסע באוטו וניכנסנו , היא ממש חמודה ומאוד כובשת ! כל הנסיעה דיברנו ודיברנו כאילו אנחנו מכירים שנים "וואי את ממש חמודה" אמרתי , היא ממש ביישנית היא הסמיקה וחייכתי.
הגענו לחבר טוב שלי שיכול לתקן לה את הטלפון,דיברתי איתו והוא אמר שעוד היום זה יהיה מתוקן שילמתי ויצאנו מהחנות. הצעתי לה לאכול והלכנו לאחת המסעדות הקרובות , הזמנו אוכל ואכלנו ובעיקר דיברנו , היא פשוט מושלמת אני מרגיש שהיא מתעלמת מזה שאני מפורסם ומתנהגת אליי כאל אחד מחבריה "חחחח אתה ממש מצחיק,יש לך מבטא ממש הורג חחח" היא אמרה לי "חחחח זה לא המבטא ככה כולם מדברים פה חחחחחחח" ועניתי לה , חחחחחחח היא ממש מצחיקה היא כניראה לא רגילה לאנגלים , גמרנו לאכול והחזרתי אותה למלון , "טוב תודה ממש נהנתי" היא אמרה ובאה לצאת מהאוטו, רציתי להיפגש איתה שוב ופשוט תפסתי בידה ואמרתי "כן גמאני נורא נהנתי , תגידי יש מצב שנצא היום בערב?" "ניראה לי שכן" היא ענתה וממש שמחתי שנוכל לצאת ביחד "מה דעתך שנטייל בלונדון ואני אראה לך את העיר?" אמרתי לה "אמ.. כן נישמע מגניב" היא ענתה ושאלתי "טוב ואז אפשר לאכול ארוחת ערב ביחד באחת המסעדות,אז מה את אומרת שאני אבוא אבוא לאסוף אותך היום ב18:00?" "חח מעולה" היא ענתה ותפסי שוב בידה "טוב אז קבענו!" אמרתי לה ונתתי לה נשיקה בלחי "זה אמור להיות סוג של דייט??" היא שאלה "אמ..חח כן סוג של" עניתי והיא יצאה,סוג של דייט? כניראה אני מתחיל לפתח עליה משו.

~נקודת מבט מרינה~
ניכנסתי לדר וליז שכבה וראתה טלוויזיה, "נו איך היה?" היא שאלה באדישות ואפילו לא הסתכלה עליי … "אמ .. נחמד והוא הזמין אותי לדייט" אמרתי באדישות כדי ליראות איך היא תגיב .. "מממממממממההההההההההההההה ?? מה דייט? שו דייט.??? " היא צעקה וקמה מהמיטה "חחחחחחחח כן דייט" עניתי וחייכתי "טוב עכשיו ספרי הכל!" היא אמרה לי וסיפרתי לה על מה שהיה בפגישה … "וואי כיפלך!" היא ענתה,הייתי גמורה מעייפות ונירדמתי .
קמתי וראיתי שכבר רבע לחמש , התחלתי להיתארגן, ולא שמתי לב שליז לא נמצאת,ראיתי פתק קטן על השידה:
'מרינה יצאתי עם הבנות לארוחת ערב אני אחזור אחרי 21:00 אל תדאגי אני זמינה בנייד, ותהני היום בדייט … אה ונ.ב זה היום האחרון של הבנות פה ,סורי שלא הערתי אותך <3 '

דיי כעסתי על ליז שהיא לא העירה אותי , אבל מצד אחד יש לי דייט בעוד פחות משעה ואני חייבת להספיק להיתארגן! היתלבשתי מהר שמתי חולצת בטן עם סמיילי גדול וצהוב מחייך באמצע ג'ינס קרעים קצר גרביים עד הברך שחורות וסניקרס צהובות ועשיתי קוקו בשיער ולקחתי תיק צד ארוך קטן ושחור.
כבר 18:00 שמתי מהר בושם של בריטני הוורוד ויצאתי מהחדר,ירדתי והארי כבר עמד מול הכניסה במלון ויד האוטו,רצתי עליו וחיבקתי אותו והבאתי לו נשיקה בלחי "היי מה קורה?" הוא שאל "חח מצויין" עניתי וניכנסנו לאוטו , הוא פתח לי את הדלת , גאאד הוא ממש ג'נטלמן! נסענו ודיברנו "את ממש יפה" הוא אמר לי , חייכתי ואמרתי "תודה" עצרנו , זה היה מן פארק יפה כזה הכל ירוק הוא החנה את האוטו ויצאנו. "וואי ממש יפה פה , הכל ירוק כזה" אמרתי "חחח כן זה מקום ממש יפה לטייל בו" הוא אמר והיתחלנו לטייל , התיישבנו על הדשא , הדשא ממש יפה פה כמו בסרטים בלי כל מיני חרג'וקים מגעילים הכל נקי !!! הוא נישכב על הדשא ואמר לי "שימי תראש עליי" שמתי את הראש לי על הבטן שלו זה היה ממש כיף , הוא ממש חמוד , "את יודעת,.." הוא אמר "כן אני יודעת הרבה דברים" עניתי והוא צחק , הוא התיישב וכך גם אני , היינו ממש קרובים "את יודעת.. את ממש כובשת" הוא אמר לי וחייך , הסמקתי ואמרתי "חח תודה" , הוא התקרב עליי ועצם עיניים , "הארי , לא" אמרתי ומשהו עצר בעדי מלהיתנשק איתו , "אני ממש מצטער,פשוט חשבתי ש.." הוא אמר "כן, גמאני אבל זה קצת מוקדם מידי בשבילי, הייתי רוצה להכיר אותך יותר" אמרתי והוא חייך ואמר "אוקי, אין בעיה אני יעשה הכל כדי שמה שנעצר עכשיו יקרה בהמשך" הסמקתי וחיבקתי אותו.
המשכנו לטייל וניהיה לי ממש קר , הוא הוריד את הסווטישרט שלו וכיסה אותי בו , הוא היה עם חולצה קצרה והיה לו קעקוע עם אותיות ממש מוכרות , עצרתי וסובבתי אותו והחזקתי את היד שלו וקראתי "ג מ ה ?" "כן,חחח איך ידעת?" הוא של "חח מה זה ? זה בעברית " אמרתי וחייכתי , "כן,אה נכון בישראל אתם מדברים בעברית, כן זו אחותי ג'מה החלטתי לקעקע את שמה" הוא אמר "וואי כניראה היא ממש חשובה לך עם זה מה שעשית, בחיים לו הייתי מקעקת את שמה של אחותי" אמרתי וצחקנו …
ראינו גלידריה ויוגורטיה מרחוק והארי הציע שנלך לאכול שמה ושזה ממש גלידה טעימה, טוב הסכמתי ניכנסנו והזמנתי גלידת וניל עם עוגיות ועוד כדור גדול של גלידת וניל עם פקאנים , הארי הזמין יוגורט פירות יער , החלטנו להמשיך לטייל ולאכול בזמן שאנחנו הולכים, "את ממש חמודה, את פשוט מושלמת!" הארי אמר לי ונישק אותי בלחי "תודה, גמאתה" אמרתי בעודי אוכלת את הגלידה .
"יש לך משו על הלחי" הארי אמר לי , "מהה? איפה?" הוא לקח את הקפית עם היוגורט ושם לי על הלחי "ממש פה" הוא אמר "ההאאריייי חחחחחח" צעקתי וצחקנו , הוא לקח ונישק לי את הלחי איפה שהיוגורט , תאמת זה היה ממש נעים חח.
השעה כבר 21:00 ניזכרתי שאני אמורה להיפגש עם מאטי עוד חצי שעה , אמרתי להארי שכדי שנחזור , הוא הסכים והוא הסיע אותי למלון , "היה לי ערב ממש מהנה" הוא אמר וחיבק אותי,"כן גמלי תודה" והימשכנו להיתחבק , הוא שם יד מאחורי הצוואר שלי והיתקרבנו , הוא בא לנשק אותי , הבאתי לו נשיקה קטנה על השפתיים ועצרתי אותו מלהמשיך ויצאתי מהאוטו.
ראיתי את מאטי כבר מחכה בכניסה,רצתי עליו במהירות , "היי סורי שחיכית" אמרתי לו מתנשפת "חח לא נורא זה בסדר" ויצאנו , טיילנו ועצרנו בגינה אחת והיתיישבנו על הספסל והתחלנו לדבר,הוא דיי חמוד והוא ממש ממש כובש,אחרי קמה דקות ראינו את החברים שלו הם הצטרפו עלינו ודיברנו , אחרי עוד כמה דקות ראיתי את ליז ואת הבנות קראתי להן והן היצטרפו גם עלינו , ישבנו במשך כשעה ודיברנו , עמדתי כי לא היה לי מקום בספסל מאטי נעמד מאחורי , ואז הוא בא וחיבק אותי מאחור , הרגשתי ממש טוב איתו, בזמן שהוא חיבק אותי הוא גם נישק אותי בלחי כמה פעמים, ניראנו כמו זוג ביחד .
הבנות אמרו שהם רוצות ללכת והסכמתי איתן , "טוב מאטי אני הולכת" אמרתי לו , "לאאא" הוא אמר וחיבק לי את הרגליים והרים אותי , הרגשתי שאנחנו זוג , הוא פשוט כובש, "מאטי , תוריד אותי!" אמרתי לו "לא ולא" הוא אמר וצחקנו לבסוף הוא הוריד אותי וחיבק אותי , ניפרדנו מהם ועלינו למלון.
"זהו , זה הפעם האחרונה שאנחנו הולכות לראות זו את זו" אמרתי לבנות .. "כן" ניקול אמרה בקול מבואס , "לא נורא נשמור על קשר בטלפון ובפייס ובטוויטר" ליז אמרה , חיבקנו את הבנות וניפרדנו מהן לשלום.. "ממש עצוב שהן עוזבות , עכשיו נישארנו לבד" ליז אמרה "כן לא נורא לפחות יש לנו זו את זו" אמרתי וניכנסנו לחדר.
ליז הראתה לי את מה שהיא קנתה היום וסיפרה לי מה פספסתי , ואני סיפרתי לה על הדייט עם הארי ועל הנשיקה. ליז צרחההה בכל החדר ולא האמינה לאף מילה שלי ,"אני לא מאמינה לך!,כן את יפה וכן את מושלמת, אבל הארייי ?? ועוד הארי סטיילס? אתם ביחד??.???" היא שאלהה המון פעמים וחזרה על זה שוב ושוב "אין לי מושג עם אנחנו ביחד,אני מקווה בשבילו שכן" אמרתי וצחקנו , קטע את הדיבור שלנו צליל ההודעה ששלחו לי
-"היי"
-"היי" עניתי וראיתי שזה המספר של הארי
-"תגידי , מה את עושה מחר?"
-"אמ..שום דבר מתוכנן"
-"רציתי שתבואי ותכירי את הבנים"
-"אוקי נישמע טוב"
-"אז אני אבוא לאסוף אותך מחר על הבוקר, ב9 מתאים לך?"
-"כן מעולה!"
-"יופי,סורי על השעה ולילה טוב <3"
-"לילה טוב :) "

"הייי , הייי ומה איתי???" ליז אמרה , "חחחחחח שנייה" אמרתי לה ושלחתי להארי הודעה שאני מביאה חברה, הוא אמר מעולה .
"טוב ליז מחר אני ואת והלהקה.." אמרתי .. "חחחלללללום חיי מתגשם" אמרה ליז , החלפנו בגדים והלכנו לישון.


תגובות (3)

מהמם תמשיכי!!!

06/12/2012 06:33

לירז יקירתי שלום רב,

הסיפור שלך מדהים דירגתי אותו בדירוג 5 וזה מדבר בעד עצמו. ברכות לרגל 8 סיפורים שכבר כתבת ולבטח תמשיכי לכתוב עוד סיפורים יפים ומעניינים תודה ובהצלחה ממני בקי ♥♥

06/12/2012 06:37

תודה רבה ♥

03/03/2013 13:43
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך