~Macklemore~
היי...אני חדשה באתר, וזה הסיפור הראשון שלי, אשמח אם תקראו ותגיבו :)

טעויות ~ פרק 1

~Macklemore~ 05/07/2013 384 צפיות 6 תגובות
היי...אני חדשה באתר, וזה הסיפור הראשון שלי, אשמח אם תקראו ותגיבו :)

צעד קטן , ועוד צעד קטן, עוד שתי צעדים ואת מגיעה לחדרו של השר בלי לשפוך את התה.
אני לא מבינה למה חייבים לשים את התה בספל כלכך קטן ולא עמוק..הספל הזה מספיק רק לשתי לגימות!
"תסתכלי לאן שאת הולכת מפגרת, תראי את השמלה החדשה שלי! כולה מלאה בתה!! איך אני אקבל את פני הנסיך עכשיו כשכל השמלה שלי מלוכלכת?"צעקה עליי אנסטסיה חברתו של הנסיך שאמור להגיע היום מביקור בממלכת באויב , ולשכנע אותם להפסקת אש.
ואני רק עמדתי שם..והבטתי בפרצופה האדום ובשפתיה נעות בלי הפסקה. התסרוקת המסורבלת שעשו לה כלכך לא החמיאה לפרצופה. שיערה חום ועיניה בקטנות בצבע דבש, שמלה סגלגלה נפוחה שכולה נצנצים וכתם קטנטן של תה.
"סליחה..אני מצטערת" מלמלתי. אך מסתבר שהתשובה הזאת לא ממש הספיקה לאנסטסיה שהמשיכה לגעור בי שסליחה אינה מספיקה.
"מה קורה כאן" הגיעה גבירת המשרתים אלינו. אווי לא.
"המשרתת שלך שפכה עליי את התה , איך אני אמורה לפגוש ככה את הנסיך?" שאלה פתאום בחוסר אונים ובפרצוף מתייסר כאילו התעללתי בה.
"זה בסדר גברת אנסטסיה, הנסיך בשיחה עם אביו כעט כך שיהיה לך זמן להחליף בגדים ותסרוקת תואמת" הרגיעה אותה.
אנסטסיה לא ענתה, רק הביטה בי המבט נוקב והלכה לכיוון חדרה בכעס.
הבטתי כעט בוורה , גבירת המשרתות. היא אחראית על כל המשרתות, מי הן המשרתות, מה כל משרתת תעשה , מתי כל משרתת תעשה ואיך כל משרתת תעשה.
היא הביטה בי בעיניה הכחולות שמזמן כבר איבדו את ייחודם והפכו לאדומות ונפוחות מרוב עבודה, גופה שמנמן והיא הייתה לבושה במדים שחורים עם סינר לבן וסרט תואם, כמו אצל כל המשרתות.
"למה כל מה שאת עושה את עושה לא טוב, למה תמיד את צריכה להסתבך בצרות, אני מזהירה אותך טיילור, זאת הפעם האחרונה שאני נותנת לך הזדמנות. את כל הזמן עושה טעויות! שום דבר את לא עושה כמו שצריך" היא צעקה עליי, ללא רחמים, מול המשרתות העוברות ובאות ומסתכלות ומצחקקות.
אני כבר רגילה להשפלה הזאת, כל יום היא חוזרת על עצמה..
צעקות. גערות. מבטים נוקבים שבוחנים אותי כל הזמן..אני שונאת את הממלכה הזאת.
ואם הייתי יכולה, הייתי עוזבת אותה מזמן!
השפלתי מבטי אל הרצפה. מחכה לשמוע מה עונשי.
"יש לך מזל שהנסיך היום הגיע ולא תקבלי עונש, לכי לנקות את חדרו ושיהיה מצוחצח עד לבואו, ותזכרי! אם הוא נכנס לחדר, את יוצאת..! שמעת אותי ?!" אמרה וורה.
"כן וורה" אמרתי בשקט.
נכנסתי לחדרו של הנסיך, שהוא בעצמו ממלכה בפני עצמה. חדר עצום הכולל מיטה ענקית שאני חושבת שהיא בגודל של החדר שאני מתגוררת בו עם עוד חמש משרתות , שירותים ואמבטיה ענקיים. מרפסת גדולה, שולחן כתיבה ושטיחים נעימים.
התחלתי לטאטא את החדר שהיה כבר נקי כי שום אבק לא היה.
לקחתי מטלית רטובה והתחלתי לנקות את השידות, לאחר מכן עברתי לשולחן הכתיבה.
לפתע הדלת נפתחה באגרסביות ומישהו נכנס, נבלהתי ואז הבטתי בדמות, הנסיך.
עיניו הכחולות היו עסוקות בלהוריד את מגפיו החומות בעוד ששיערו השחור נופל על פניו. גופו היה חסון ושרירי. לפתע הוא הביט בי, אך הייתי קפואה ממקומי מ מה את עושה טיילור? תצאי משם! וורה תהרוג אותך!!


תגובות (6)

נשמע מדהים!!! תמשיכי וברוכה הבאה! :)

05/07/2013 07:03

וואוו אהבתי נורא! תמשיייכי. ברוכה הבאה לאתר;-]

05/07/2013 07:12

תמשיכי! וברוכב הבאה לאתר! תהני! D:
CATMIO

05/07/2013 07:13

אהבתי תמשיכייייי !

06/07/2013 06:55

תודה בנות, אני אמשיך:)

06/07/2013 11:31

תמששיכיייייייייי

10/07/2013 07:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך