אליאנור
נו איך?,יצא טוב?

טעות באהבה פרק 5-נקודת המבט של אדם

אליאנור 03/10/2012 842 צפיות 7 תגובות
נו איך?,יצא טוב?

מוקדש לריטה\ספיר שהגיבה ראשונה,יאי!P:
****
יצאתי מהכיתה אל עבר החצר הסתכלתי מסביב,היו שמה כמה עצים,וגם כמה סוגי פרחים.לא יודעת למה משום מה הייתה לי הרגשה שאני צריך לעצור אז עצרתי,ואז,לאחר שניות אחדות הרגשתי שמשהוא פוגע בי ונופל עליי.
הדבר הראשון שראיתי זה שכמה תלמידים נועצים בי עיניים ולא הבנתי למה,ואז,הדבר השני זה את מרי שוכבת עליי.
"סליחה" היא אמרה התרוממה והושיטה לי את ידה.
"זה לא נורא" אמרתי בעודי מתרומם מהריצפה.
"את חדש כאן,נכון?מה דעתך,רוצה משקה?" היא שאלה בידידיות.
"טוב" אמרתי שמח שאני מקבל משקה,וכן,בחטיבה הזאת יש מכונת משקאות.
"איזה?" היא נעצרה לפתע ושאלה.
"קולה" אמרתי והיא צחקקה,אוי החיוך המקסים הזה שלה,וואו,-סטופ- תפסיק לחשוב עליה ותתרכז בהליכה אחרת אתה תיפול.
"הגענו" היא אמרה.
"בוא נראה איפה זה…" היא חיפשה את המרשם המראה כמה עולה כל דבר.
"הנה!,קולה-5 ש"ח" היא אמרה לקחה מכיס מכנסה הקצר ארנק פתחה אותו והוציאה 5 ש"ח.
"הנה" היא אמרה בעודה מגישה לי את הפחית.
"תודה" אמרתי.
"אין על מה" היא החזירה.
*צלצול*
"אתה בא אדם?,צריך לחזור לכיתה" היא אמרה וקחה את ידי והחלה לרוץ לעבר הכיתה.
"הגענו בזמן" אמרתי כאשר ראינו שהמורה נכנסת אחרינו.
"ועוד איך" היא אמרה נגשה למקומה וכך גם אני עשיתי.
כשהמורה התחילה ללמד התפלתי בכלל שהקשבתי לה,ואם לומר את האמת(ולא לזעזע אתכם) זה היה דיי מעניין לא יודע למה.
יכול להיות שזה בגלל מרי?,אין מצב,רק היום פגשתי אותה.
נתתי מבט חטוף למורה וראיתי איך היא מנסה להדגים מהלך של פטיש שמכה שניצל.לא,זה בטוח לא בגלל מרי,זה בגלל המורה.פתאום שמעתי את כל הכיתה מתפקעת מצחוק כשהיא שיחקה כיאילו שהיא שניצלון מסכן שבורח מהפטיש,זה היה משעשע,למה היה?,כי זה נגמר במו הרגע והמורה חזרה להיות רצינית.ואילו אני כיאילו לא שמתי לב המשכתי לצחוק.
"אדם" המורה גערה בי.
"פעם שניה שלך היום!" המורה אמרה.
"אבל זו רק פעם ראשונה" מלמלתי.
"אמרת משהוא?" המורה שאלה בטון קצת זועם.
"לא" אמרתי.
"מעולה,אז בואו ונמשיך את השיעור" היא אמרה והמשיכה ללמד.
פתאום הגיעה פתק לשולחן שלי,פתחתי אותו והיה כתוב משהוא בפנים.
"אחי,המורה לא מחבבת אותך,זהר,היא הייתה המחנכת שלנו שנה שעברה והיא צרחה כמו משוגעת,תבחר בקפידה במילים שאתה אומר לה אחרת תגמור מת ממני-זאק"
זה מה שהיה כתוב בפתק הסתובבתי לאחור וראיתי שבקצה הכיתה ילד בעל שיער שחור ועיניים כחולות מנופף את ידו-כנראה שזה זאק.
"זאק,אם אתה כל כך רוצה לענות את התשובה לשאלה אז אני מרשה לך" אמרה המורה ודממה מעיקה השתררה בכיתה.
"אני…אני לא ידע" זאק אמר וגירד את עורפו.
"על תחילת השנה ככה הם מתנהגים,נו באמת" המורה מלמלה ברוגז.


תגובות (7)

יואו איזה מורה מעצבנת
תמשיכי :)

03/10/2012 14:06

תודה רבה :)

03/10/2012 14:32

חחח אהבתי תמשיכי אני חייה עם אחת כזאת כל יום בלימודים

03/10/2012 15:05

חחח

03/10/2012 15:07

תמשיכי!!!
ופרק הבא מוקדש לי! אוקיי?O_O?
סיפר מהמם!!!

03/10/2012 16:17

חחחח….אני אחשוב על זה אבל כעיקרון זה יהיה חד פעמי כי אני מקדישה סיפור רק למי שמגיב ראשון :)

03/10/2012 16:34

תמשיכי

03/10/2012 17:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך