Your Love
קצר,מחר אני אעלה ארוך רק אם יהיו 5 תגובות שוב.
מקווה שאהבתם :))
5 תגובות ממשיכה!
נ.ב-ויתרתי לכם על תגובה אחת למרות שזה קצת אבל עדיין זה משמעותי אבל זה חד פעמי אני לא אוותר!

ידידות,חברות וגיל ההתבגרות פרק 2

Your Love 01/11/2013 718 צפיות 6 תגובות
קצר,מחר אני אעלה ארוך רק אם יהיו 5 תגובות שוב.
מקווה שאהבתם :))
5 תגובות ממשיכה!
נ.ב-ויתרתי לכם על תגובה אחת למרות שזה קצת אבל עדיין זה משמעותי אבל זה חד פעמי אני לא אוותר!

למרות שלא הכרתי את השם שלו,הכרתי אותו (זאת אומרת עם כמה בנות הוא היה)
ושהן "זרמו איתו" ישר הפנתי את הראש שלי לצד השני והזזתי את היד שלו מהברך שלי,הפסקתי את הנשיקה.
"אני מצטער,לא הייתי צריך לעשות את זה"אמר ישר והיה נראה שהוא היה די נבוך ממה שקרה.
"זה בסדר"עניתי.למרות שזה לא היה בסדר!אני על הכבוד לא מוותרת!
"את מדהימה את יודעת?אחרות כבר ממזמן היו ממשיכות את הנשיקה אבל את?פשוט הפסקת"
"אז אני לא בסדר?"עניתי מתמהמהת.
"לא,גיחח את מדהימה אני מעריך בנות כמוך" אם לא הייתה לי חברה הייתי חבר שלך.
"רגע מה?!חברה?!"עניתי מזועזעת ממה שקרה ובתקווה שאין לו חברה ושהוא לא נישק אותי בזמן שהייתה לו חברה.
"אני צריך ללכת" אמר והלך.
מחשבות עברו בראשי,חברה?הוא נישק אותי בזמן שהייתה לו חברה?! זה פשוט לא קורה לי..אני לא הייתי רוצה שיעשו לי את זה!אבל עשו לי את זה!
איך שהוא נישק אותי ואז נזכר להזכיר שיש לו חברה נזכרתי מה קרה לי עם דורי שנה שעברה (האקס שלי)
שהוא נישק מישהי בזמן שאני הייתי חברה שלו והרגשתי רע.אז איך היא תרגיש?עברתי סרטים
המחשבות לא הפסיקו לרוץ בראשי,לא ידעתי מה לעשות.
יצאתי לנשום אוויר,הייתי חייבת.רק שאז קלטתי את עמרי ואת…שירה?!
היא לא עם רועי?!מה קורה כאן?!
הם התנשקו!הייתי חייבת..


תגובות (6)

היא מרגישה רע עם עצמה אבל זה לא אשמתה. היא לא ידעה שיש לו חברה… נו באמת ככה זה כל הבנים הערסים שמוקפים בבנות… החיים… סיפור יפה מאוד :)

01/11/2013 14:05

מוווווושלם

01/11/2013 14:18

ווואיי תמשיכיייי בבקששהה :))

01/11/2013 14:22

מירוש11 צודקת תמשיכי ופרקים ארוכים ותעלי הקדמה פליז כאילו אני יודעת שזה נשמע שתלטני אבל ככה זה יהיה יותר מובן תמשיכי דחוף

01/11/2013 14:27

דיברתי איתה היא לא כותבת עכשיו היא בטח תעלה מחר

01/11/2013 14:42

תמשיכיי

01/11/2013 16:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך