~Shaked~
סיפור אהבה , מרגש , עצוב , מצחיק ומוזר.

ידידים?

~Shaked~ 22/07/2015 2286 צפיות אין תגובות
סיפור אהבה , מרגש , עצוב , מצחיק ומוזר.

יש לי ידיד ממש טוב שאני ממש מחבבת אולי קצת יותר ממחבבת הרבה רגשות סובבבים סביב זה
אנחנו מכירים כבר 4 שנים . בשלוש שנים היהנו יחד באותה כיתה ישבנו אחד ליד השניה נפגשנו אחר הצהרים דיברנו שיחקנו בכינו צחקנו התחבקנו ותמיד אמרת לי כמה שאני חשובה לך ושהכל בסדר ושהחיים לפעמים אכזרים אבל אנחנו עוברים אותם ושאני צריכה להגיד תודה שאנחנו עושים זאת ביחד תמיד היהנו צוחקים אחר כך .
אני זוכרת איך היהנו מתיישבים על המיטה שלו והוא היה שם על הרגלים שלו על הרגלים שלי והייתי דוחפת אותם ושמה את רגלי על רגליו הוא תמיד היה נוגע בכפות רגלי והיה לזה מגע נעים הינו מתקרבים אחד לשני עד שהפנים שלנו היו נוגעות אחד בשניה והוא היה מעביר את ידו על גבי מרים טיפונת את החולצה שלי ומלטף לי את הגב זה היה הרגשה כלכך נעימה .
הפנים שלנו התקרבו והתקרבו ולאט לאט מגיעה הנשיקה…. אך שבבום היא נפסקת בגלל צילול פאלפון או שאמא שלו פתאום פותחת את הדלת תמיד היה משהו, משהו שהפריע לנו להפוך את הידידות לאחרת .
אותו דבר היה קורה שהוא היה מנסה להציא לי חברות תמיד משהו הפריע לנו .
הייתה לנו פעם אחת שבגללה אולי היהנו הורים בגיל צעיר למזלנו זה לפחות נעצר… אני ממש זוכרת את זה באתי אליו והתישבנו הוא נגע בי וליטף הוא הוריד את החולה ונשאר רק עם הבוקסר שהיה עליו , הוא התחיל לאט לאט להוריד לי את החוצה כך שלבסוף נשארתי רק עם חזיה ותחתונים הוא נישק את גופי ונגע קצת בשפתיים כך שזאת כאילו הייתה הנשיקה הראשונה שלנו הוא נישק את צברי את הבטן הרגלים הערוף זה היה כלכך כייף הרגשנו משוחררים הוא התחיל לאט לאט לפתוח לי את החזירה וברגע שהוא התחיל …..חברו הטוב שהוא גם אח שלי… נכנס אליו ופתח את הדלת זה היה כלכך מביך אח שלי פתח את הדלת ויש סגר הוא ממש נבהל הידיד הזה שלי צועק לו מאחורי הדלת רגע רגעעעע אל תפתחחח חכה ואנחנו בנתיים מתלבשים , כשאנחנו מסיימים להתלבש אני לוקחת את התיק שלי הוא נותן לי נשיקה על הלחי ואומר שהוא מצטער … אני לוקחת את התיק פותחת את הדלת יש לי דמעות של בכי בעניים אח שלי שואל אותי לפני שאני הולכת בשקט באוזן עשיתם משהו? ואני לא לא… בקול שקט ובריצה אני בורחת לתחנת אוטובוס שמה אוזניות עולה על קו 25 ומתחילה לבכות אני לא יודעת למה אבל אני פשוט בוכה . כשאני יורדת מהאוטובס אני הולכת הביתה סוגרת את הפאלפון וישר רצה לאמבטיה להתרחץ לאחר האמבטיה אני רצה למיטה ומתחבאת מתחת לשמכות .
אח שלי נכנס הביתה ועולה למלעה במדרות ודופק על הדלת ושואל אפשר להיכנס
ואני עונה לו מה אתה רוצה מימני עכשיו היה לך איך להביך אותי מול כולם ולספר כמה שאני והידיד מזדינים ביחד?! יש לך הרי המצאות לכל דבר הוא צוחק ומתיישב לידי ואומר אני בחיים לא יעשה לך דבר כזה את אחותי התאומה למה שאני יפגע בך אני רק רוצה לעזור … אז רגע לא עשיתים משהו (בקול ציני) ואני אומרת לא לא! (בקול עצבני)
הוא מסביר לי שהכל בסדר ושהידיד לא אמר כלום על מה שקרה אבל מה שקרה שעזבת אז הוא רק אמר אני מקווה שהיא בסדר….
ולא היה לו בכלל מצב רוח אז בסופו של דבר הלכתי .
אמרתי לו טוב בסדר אתה מוכן לעזוב אותי עכשיו והוא אמר בסדר אבל לפני שאני הולך תפתחי את הפאלפון מישהו ניסה להתקשר ולשלוח לך הודעות והלך.
פתחתי את
הפאלפון וראיתי מלא שיחות שלא נענו ומלא הודעות :יפה שלי אהבה קטנה אני מצטער על כל מה קרה אני באמת מצטער לא התכוונתי שככה זה היה לא התכוונתי שזה יקרה לפחות ככה אני מבטיח לך היה בסדר אנחנו צריכים לדבר על זה אנחנו יכולים להיםגש בבקשה תעני לי!!

ועוד פעם הדמעות מגיעות

ואני רושמת לו בסדר נדבר מחר
הוא ענה ישר אוקי יפה שלי….

יום למחרת באתי אליו כל אחד ישב בקצה הוא ניסה להתקרב ולחבק אותי אבל היהיתי מאוד סגורה איתו …
הוא אמר שהו מצטער ושהוא דווקא נהנה עד שאח שלי נכנס אמרתי בשקט שגם אני … אז הוא אמר טוב אולי ביום אחד מין הימים שנהיה קצת יותר מוכנים ונדאג שלא היו הפרעות ננסה שוב… אמרתי כן והוא נתן לי חיבוק והבטיח לי כמו פעם שהכל היה בסדר
צחקנו והמשכנו להתחבק לפחות שעה ישבנו מחובקים לאחר מכן הלכתי …
היהנו די חברים טוב לעולם לא הינו ביחד הינו ידידים וטיפה יותר
הינו נוגעים אחד בשני מתמזמים אבל לא יותר מיזה

עברה שנה ובסוף החופש הגדול הוא עבר בית ובית ספר הוא עבר לעיר אחרת מאז השנה שלנו נהיתה שונה לא נפגשנו הרבה לא התכתבנו הרבה כל פעם שדיברנו זה היה רק בפאלפון ולא דיברנו על משהו מיוחד זה היו סתם שיחות חולין כאלה דיברנו על להיפגש אבל לא יצא…
ומאז מה שהיה בנינו די נשכח
אבל אני תמיד אהבתי אותו ואני יאהב אותו תמיד…..

ואני מקווה שיום אחד נחזור להיות כמו פעם


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך