ידעתי שזה מה שיקרה-פרק 3

16/04/2013 673 צפיות 2 תגובות

מיכל נכנסה לכיתה דק' אחרי..והתנהגה כאילו לא קרה שומדבר! אוייייייי זה התכונה שאני הכי שונאת אצלה!
היום נגמר,היה יום גרוע…בקושי דיברו איתי,לא הצלחתי במתמטיקה אפילו חצי תרגיל וכמובן שזה קרה בגלל הבוקר המגעיל שהיה לי!
אווף לא ידעתי מה לעשות עם עצמי,רציתי להרוג אותי אות מיכל ביחד…למה היא חייבת לתמיד להסתבך למה?!? אני לא יודעת מה אני יעשה לעצמי אם מישהו יפגע במיכל! היא חשובה ליי!!
פתחתי ת'מחשב,נכנסתי לפייסבוק וקיבלתי הודעה ממיכל [נו כמו תמיד..] שהיה כתוב בה:הנה נטלי כדי שתירגעי קצת,תראי אותם ואם את רוצה אני מרשה לך גם לדבר איתם;) כתבה לי עם חיוך קורץ.
רציתי להרביץ לה דרך המסך…! כאילו מה נראה לה היא לא מכירה אותי אני לעומתה ילדה מחונכת יחסית,אני לא ידבר עם ילדים בני 15 שגרים באילת! חשבתי על ה ועוד יותר התעצבנתי!
שלחתי לה במהירות רבה: "אני לא מעוניינת לשמוע עליהם או לראות אותם,ובטח ובטח לא קשר איתםם" רק חשבתי על המחשבה ונגעלתי מעצמי…
הייתה כבר השעה 4 ועוד מעט אמא שלי צריכה להגיע..שיטט אמרתי לעצמי איזה עצבים אין לי כוח לצעקות שלה על סידור וניקיון הבית! אם אני מפילה פירור היא צורחת עליי כמו משוגעת..לפעמים בא לי לקחת קטשופ,פלפל,מלח,סוכר וקמח ולשפוך על כל הבית ולברוחח מהבית הזה!! רק עצבים מביאים לי כאן… אין רגע של אושר איתם בכלל וזוהי הסיבה שאני זקוקה למישהו שיקשיב….חשבתי וחשבתי על מיכל,עליי,על אמא על כולם ואז מישהי כמו תמיד קטעה לי את המחשבות….
~~~
נטליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי! אוווווווווווווווווווווווווווווחחח אמרתי לעצמי! מה עשיתי עכשיו!??
"מה אמא מה?! " "בואי לפה מיייד" היא צרחה בקול המעצבן הזה שלה שעושה לי צמרמורת
ירדתי למטה בפחד,עצבים ןבהלה ביחד!
ואז התחיל הטקס היומי….
~~~~~~~~~~~~


תגובות (2)

תמשיכיייי

16/04/2013 06:18

וואו יפהה!!

17/04/2013 05:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך