ידעתי שזה מה שיקרה-פרק 4

16/04/2013 663 צפיות תגובה אחת

ואז התחיל הטקס היומי-
נטלי למה לא סידרת את המטבח,ושטפת את הכלים? והכנת ש"ב כבר? את מתנהגת כמו שצריך אני מקווה? סידרת את הארון כמו שביקשתי? לא למה שתסדרי כל היום את במחשב נכון?! וכך במשך רבע שעה הציפה אותי במטף של שאלות…לפעמים אני מנסה להכנס לראש שלה ולנסות להבין את אימי ואני לא מצליחה להבין למה, למה היא כ"כ רעה אליי ולמה אם מעצבנים אותה בעבודה היא מוציאה עליי את הכל?!?
שאני והיא יוצאים לקניון או לפיקניק קטן לבדנו,בלי אחיי ובלי אבא שלי היא שלי ורק שלי ות'אמת שהיא מתייחסת אליי בסדר גמור..את הרגעים האלו אני הכי אוהבת…אבל למה בבית היא כאילו לובשת מסכה של מכשפה ומתנהגת אליי בכ"כ רוע?! אולי היא בעצם צבועה איתי בבילויים שלנו? אולי היא בכלל לא רצתה שאגיע לעולם והיא מצערת על כך ולכן היא עצבנית עליי תמיד??! ואולי זה רק עצבים של העבודה? ואלולי אני רואה את זה כמשהו נורא אבל בסה"כ היא מתנהגת אליי כמו כל אמא אחרת!?
כך הראש הציף אותי בהרבה שאלות..לפעמים אני מרגישה שאין לי למה לחיות אמא ומשפחה שלא שמים עליי ופוגעים בי המון [או שזאת אני הרגישה] חברות אין לי במקום מגורים..אני גרה במושב ועדיין לא מצאתי את התאומה שלי כאן באזור…רק בבית ספר אני מרגישה אני,אמיתית,חייכנית ומלאת חיים!! בזכות החברות שלי..! אבל יום אחד זה יכול להגמר ואולי כבר לא יהיה לי טוב בבית ספר?????? ואז קטעתי לעצמי את המחשבות-די נטלי די להיות כזאת שלילית את צריכה להגיד כל ייום תודה על מה שיש ושאתלא נכה,עיוורת או אילמת וזהו די כבר להתלונן כל היום….אמרתי את לעצמי אך עדיין היה לי כאב בלב,כאב שאולי יתרפא מתישהו יום בין הימים ואולי לא..


תגובות (1)

חיים שליי מושלם!!!

17/04/2013 05:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך