ידעתי שזה מה שיקרה-פרק 9

16/04/2013 696 צפיות 3 תגובות

יצאתי מתא השירותים אחרי שעה ארוכה של בכי…
לא בכי של כאב מפצע,לא בכי של כאב מחברה או משהו כזה[גם מזה],כאב של בדידות,בדידות אמיתית אני בטוחה שכל אחד מכיר את זה וחווה את זה פעם אחת בחיים שלו….
טוב אני לא ילדה שיכולה לשמור בלב דברים כ"כ קשים של בדידות ואני חייבת להתפרק…אין לי יומן ואני מרגישה מטומטמת ביותר שאני כותבת ליומן.אני רוצה לספר את הרגשות שלי למישהו מציאותי,שמבין,שמקשיב ומייעץ…
טוב אז אני מודה פעלתי מתוך כאב עמוק ועצבים אבל לא יכולתי יותר…אתם כבר בטחיודעים מה עשיתי…

~~~~~~~~~~~~~~

הלכתי למחשב,הקשתי את שם המשתמש וסיסמת הפייסבוק בעצבים רבים!! ההורים שלי כבר הלכו לישון ורק אני הייתי ערה…נכנסתי לפרופיל של ארי הוא יותר משך אותי…ניסיתי לעצור את עצמי ולהגיד לי לא..את לא ילדה כזאתי את לא מורידה מכבוד שלך,יש לך ערכים…אבל מישהו אחר משך אותי לכיוון השני ואמרתי לעצמי שומדבר לא יקרה ואולי הוא באמת לא כמו כולם…אולי הוא באמת מקשיב וחוצמזה אני חייבת להוציא את מה שיש לי על הלב! חייבת!! ואם יקרה לי משהו אתם יודעים מה אני יהיה מאושרת,זה יהיה על המצפון של כולן-של שלי,מיכל,אמא,אבא וכל העולם הרע הזה!!!
וזהו לא יכולתי יותר כתבתי לארי בהודעה:"היי,אתה יודע מי אני?"
ארי: " היי מה נשמע?? כן בטח את חברה הכי טובה של מיכל,היא סיפרה לי עלייך המון…"
כ"כ התרגשתי לקרוא שהיא מספרת עליי המון…אבל עניתי לו " חברה טובה לשעבר.."
ארי"למה מה קרה??"
ואז התפרקתי כתבתי לו הכל בבת אחת,בלי עצירות בלי נשימות!! כל מה שקרה לי ביום הגועלי הזה..ולא היה אכפת לי מצידי שיצחק עליי!
"סתם,אני לא הייתי מוכנה שמיכל תדבר איתך ועם שון כי אתם גדולים וגרים באילת והיא גם בכלל לא מכירה אתכם…דאגתי לה..ואז סיפרתי את זה לשלי חברה שלי,והיא סיפרה הכלל למיכל…והם התיידדו ואז הם עשו עליי חרם ביחד!!! והיום באתי מבית ספר ואמא שלי משום מה פשוט שונאת אותי אין לי מושג למה!! היא צרחה עליי,קראה לאבא שלי שיבוא מהעבודה,הם צעקו עליי סתם שתבין בגלל העצבים מהעבודה…ואז אמרתי להם שאני שונאת אותם ושאני לא אבכה שהם ימותו. אמא שלי נתנה לי סטירה וזהו זה מה שקרה לי בערך כל היום המעפן הזה! אני מרגישה כל כך רע…אין לי מישהו שמבין ואני מקווה שאתה באמת תבין אותי ולא תצחק עליי ברגע זה וגם אם כן זה לא מעניין אותי העיקר להתפרק"
שלחתי אליו את ההודעה וקראתי שוב הכל מהתחלה…אומייגאד..למה סיפרתי למישהו זר את כל זה!?


תגובות (3)

תמשיכיייי

16/04/2013 11:18

וואווו תמשיכייייי!!!!!

17/04/2013 06:02

חחחחח "גירל און פייר" קראת כבר הכל ?!?! <3 ואני אמשיך…

17/04/2013 06:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך