יום אחד זה יקרה..

05/07/2020 478 צפיות 2 תגובות

יום אחד תתפוס אומץ ותלך להגיד לה שאתה אוהב אותה ..
אבל כשזה יקרה יכול להיות תאחר במועד שלך ,יכול להיות היא תהיה במקום אחר עם מישהו אחר בזמן שאתה רוצה רק להגיד לה שאתה אוהב אותה ומתגעגע אליה
אתה יודע יום אחד אולי יבוא אבל עם תחכה ליום אחד אז זאת בעיה
כל יום הוא היום שלך לנסות להתחיל משהו חדש אבל הכול תלוי בך
אז תפסיקו לשחק משחקי אגו שדופקים רק אותכם בסופו של יום
אז לך אליה עכשיו בזה הרגע ותגיד לה מקסימום זה לא יהיה הדדי אבל לפחות תדע שניסת
שאזרת אומץ והלכת אליה אז ויתרת על האגו שלך מה כבר קרה הפסדת במשחק?
אהבה זה לא משחק!
לא שאני יודעת עדיין לא חוויתי אבל אני יודעת כשזה יקרה אני אשמור על זה ויעריך את זה כי אין לנו זמן מיותר בעולם הזה לבזבז ,אני יודעת לא מניסיון שלהתאהב זאת זכות ולא כולם זוכים לאהבה למרות שלכל סיר יש מכסה גם אם עדיין לא מצאת אותו ..
וכן יכול להיות שבכל יום שעובר הרכבת מגיעה ועוברת שוב אבל מה ששלך שייך לך אז תתעודד:)


תגובות (2)

אהלן :)
יש לי שתי הערות עיקריות שלדעתי יסייעו להתמקדות ושיפור בסיפורים הבאים.
1- סימני פיסוק ורווחים: יש קצת בלגן מבחינת הרווחים בין השורות/פסקאות, ויש שימוש חסר או שגוי בסימני פיסוק. סימני פיסוק הם כמו הריאות של הטקסט, הן עוזרות לקורא להבין מתי לעצור לרגע ולנשום, מתי לקחת הפסקה קטנה וכן הלאה. זה מאוד חשוב. ממליצה לפתוח ספר רנדומלי בבית, ופשוט לראות מה סופרים אחרים עושים עם סימני פיסוק.
2- יש סיפורים, ויש סיפורי מגירה. ההבדל דק, ולאף אחד אין זכות להגיד איזה סיפור הוא סיפור של הציבור ואיזה סיפור הוא סיפור למגירה. אני מרגישה שזה עניין של טעם אישי. אבל, בכל זאת אגיד שלטעמי, זה סיפור למגירה או לפוסט בפייסבוק. זה קצת "יומני היקר" סטייל, ולא יודעת אם זה משהו שהייתי שמה כסיפור. אולי אם זה היה כתוב בנוסח של סיפור עם דמות או עם עלילה, אפילו רק עם איזשהו דימוי שמחליף את התכלסיות של הדבר… זה חומר מאוד בוסרי ולא מעובד עדיין, שיכול להיות מאוד מעניין לעבד אותו עוד קצת לפני שמפרסמים אותו כסיפור.

חשוב להתאמן כמובן, וגם ההנאה! אז תמשיכי לכתוב :)

06/07/2020 09:23

את צודקת, אבל לפעמים אהבה זה דבר מורכב ומסובך.. אני מדבר על עצמי לפחות, לפעמים את לא יודעת אם זה אמיתי או סתם רגשות, ובפרט למי שנכווה כבר באש האוכלת של אהבה כוזבת, טבעי שהוא יהסס, נכון כשזה מגיע לאהבה אנחנו מתגמדים, (ומקווה בבוא הזמן כשזה יגיע גם אלי, לא אפחד ואלך אחר הלב והשכל יחד) תודה לך

13/07/2020 16:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך