Long Live The Evil Queen
למה אתם לא קוראיםםם
??? ♥

יום בחייה של ויולט-פרק 3 ! (מישו קורא פה בכלל???)

Long Live The Evil Queen 27/06/2012 720 צפיות תגובה אחת
למה אתם לא קוראיםםם
??? ♥

חייכתי והבטתי בעיניו של קווין."כן,ואיזו ילדה מדהימה!" הוא אמר וליטף את ראשה של אמה.יצאנו מהלימוזינה ופי שוב נפער לרווחה."ואוווווו!" אמרתי וחיבקתי את אמה חזק."לא הייתי צריכה להתפעל מהלימוזינה!" אמרתי ומצמצתי מהר כדי לראות אם אני חולמת!מרי ג'ון צחקה ונער בטוקסידו עם שיער שטני ועיניים חומות פתח לנו את השער.חייכתי אליו ולחשתי תודה.הוא חייך אליי בחזרה ומרי ג'ון גערה בו על כך שיסגור את השער.נכנסנו לבית,יותר לאחוזה,והוא היה יותר מדהים מבפנים.מיותר לציין שפי שוב נפער ושוב אמרתי ואוו."ישנן עוד הפתעות שאני צריכה לדעת מהן?" שאלתי והסתובבתי לשניים.השניים חייכו וצחקו.עלינו במדרגות לחדר שיהיה שלנו.פתחתי את הדלת ונכנסתי לחדר."טוב אנחנו נלך וניתן לך להתמקם" אמרו השניים וסגרו את הדלת.הנחתי את התיק בכניסה והנחתי את אמה על המיטה.הסתובבתי בחדר בפה פעור.במרכז החדר הייתה מיטה ענקית שמצעים לבנים כיסו אותה.החלון הענק (החלון היה קיר שלם! )הוביל למרפסת קטנה.במרפסת הייתה בריכה בינונית ולידה כיסאות לשיזוף. מול המיטה הייתה טלוויזיה ענקית תלויה על הקיר! ליד הטלוויזיה היו שתי דלתות.נכנסתי לאחת מהן והיו שם שירותים מדהימים. הכיור היה מצופה אבני כסף והאסלה הייתה לבנה כשלג. האמבטיה הייתה ליד הכיור(זה היה ג'קוזי) נכנסתי לחדר השני וזה היה ארון מלא בבגדים במיוחד בשבילי ובשביל אמה.יצאתי וישבתי על המיטה.אמה ישבה לידיי ושיחקה במצעי המיטה.נשמעה דפיקה בדלת.נכנס הנער שראינו ליד השער."האדון והגברת אבניו נתנו של שובר של 800,000 דולר שתצאי לשופינג ותקני לאמה את כל מה שנחוץ לה,וכמובן גם לך!" הוא אמר והגיש לי מעטפה ששמי עלייה."תודה" אמרתי וחייכתי."אמה תראי!עכשיו יהיה לך מה שרצית!" אמרתי וחיבקתי אותה.הנער חייך עלינו וניגש לדלת."חכה!" צעקתי."כן" הוא הסתובב אליי."תודה,מה שמך?" שאלתי והזמנתי אותו לשבת לידיי על ידי טפיחה על המקום הריק. הוא התפלא וישב."אני מקס,מקס רמורדס,אני עובד כאן כמשרת" הוא אמר וניגב את הזיעה ממצחו.הלכתי לשירותים והבאתי לו מגבון רטוב.הוא חייך אליי וניגב את זיעתו עם המגבון."תגיד,אתה רוצה לצאת איתי למרפסת,לבריכה?לא יזיק לך קצת TIME OFF" אמרתי והצבעתי על המרפסת."אני לא בטוח,יש לי המון עבודה." הוא אמר ובקולו שמעתי דאגה."אל תדאג אני אדבר איתם!"אמרתי ונגשתי לטלפון שהיה בחדרי.חייגתי 08-997823 ושמעתי את הטלפון למטה מצלצל."הלו?"ענה קווין אבניו מהצד השני."כן,קווין אדוני,זו אני ויולט אני מבקשת שמקס רמורדס יקח קצת זמן חופשי ויצטרף עליי לבריכה!"אמרתי וקיוויתי לטוב."בבקשה,בבקשה!" הוספתי והתחננתי."בסדר" ענה קווין ונאנח."תודה" אמרתי והנחתי את השפופרת."זה מסודר" אמרתי בחיוך.הלכתי לארון להחליף לבגד ים ולהביא לאמה את בגד הים שלה.יצאתי מהארון בבגד ים.מקס ישב עם אמה על המיטה.לפתע הוא הבחין בי."ילדה חמודה,הבת שלך,רואים!" הוא אמר ובילגן את שיערה. לקחתי את אמה בידיי ונכנסתי איתה לשירותים.החלפתי לה לבגד ים ושמתי לה מצופים ויצאנו לבריכה.מהמקרר הקטן שבחדר הוצאתי שתי קופסאות מיץ ענבים ואת הבקבוק של אמה.הנחתי אותם על השולחן הקטן במרפסת ונכנסנו אני,אמה ומקס לבריכה."אז,ויולט.." אמר מקס וצלל למים."שם יפה." הוא הוסיף בעודו יוצא מהמים."אהא,פשוט מדהים!" אמרתי והנחתי את האמה בעדינות על המים."אז,איפה האבא?" של מקס והשפריץ קלות על אמה."הוא..אממ…זה מסובך" גמגמתי והחזקתי את הדמעות בתוכי."או אני מצטער,לא ידעתי" הוא אמר וחיבק אותי."לא זה בסדר." אמרתי בחיוך."הוא נהרג,מישהו רצח אותו,עוד לא תפסו אותו" אמרתי ושחיתי לכיוון אמה."מצטער,לא ידעתי" הוא גמגם ושחה אחרי.חייכתי אליו ושתקתי."האמת,זה לוקהרט,ויולט לוקהארט." הוספתי ."נחמד" אמר מקס וניסה לתפוס את אמה שברחה לה עם המצופים."תגיד,אתה רוצה לבוא איתנו מחר לקניות,עם הלימוזינה?בבקשה?" שאלתי בעודי תופסת את אמה."בכיף,אין בעיה!" חייך מקס.שנינו חייכנו אחד אל השני.אחרי 3 שעות יצאנו שנינו מהבריכה."תגיד..בן כמה אתה ?" שאלתי באי נעימות."אני בן 17" הוא חייך."באמת?אתה הולך לבית ספר?" שאלתי."כן אני לומד בתיכון סטרובל שפה בברוקלין." הוא אמר והצביע על בית הספר בקצה הרחוב מהחלון."באמת?למדתי שם,עד ש.." אמרתי והשפלתי את ראשי.הצבעתי על אמה והרמתי אותה."את חוזרת אבל נכון?ותשימי אותה במעון היום של שלי" הוא אמר והוציא מכיסו פתק כתום.


תגובות (1)

אני קוראת !!
חע תמשייכי <3

17/07/2012 05:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך