Long Live The Evil Queen
עאעאעאעאעאעאעא *~*
חחזררתתתייי ואני לא מתכווווונת לפרחש שווווב ♥

אוווהבת אתכם מלאמאלמאלמאלאאאא : ]

יום בחייה של ויולט-פרק 4 ! [ חזרתייייי ;♥ ]

Long Live The Evil Queen 20/07/2012 676 צפיות תגובה אחת
עאעאעאעאעאעאעא *~*
חחזררתתתייי ואני לא מתכווווונת לפרחש שווווב ♥

אוווהבת אתכם מלאמאלמאלמאלאאאא : ]

יוווווווווווווווווווווווווווווווווו מזה סורי שפרשתי : [
לא התכוונתי פשוט לא קראו את הסיפורים שלי ולא היה לי כוח יותר ; [
אבלללללללללללל
הנני כאן ואני לא עוזבת לעולם : ]
אוווהבת ♥
————————————————————————————————————-
"מעון היום של שלי ברוקס,פתוח 24 שעות ביממה כל השבוע!"
"30 דולר לילד מתחת לגיל שנתיים למשך חודש.סכום כולל לילד מתחת לגיל שנתיים לשנה- 360 דולר."
"להזמנת מקום יש לחייג 054-6598745."
קראתי בקול נרגש."תודה,מאיפה הפתק?" שאלתי והנחתי את הפתק על השידה."זה,האחיין שלי הולך לשם ובביקור האחרון שלו הוריו שכחו את זה פה!"הוא הסביר.חייכתי . "טוב אני צריכה להכנס להתקלח ולקלח את אמה" אמרתי בביישנות."אה,טוב זזתי היה כיף אם את צריכה משהו תתקשרי למספר 054-7812359,זה אני!" הוא חיך ורשם את המספר על חתיכת נייר והניח אותה ליד השידה.חייכתי ולוויתי אותו החוצה."ביי!" אמרתי וסגרתי את הדלת.התקלחתי וקילחתי את אמה.אחר כך ישבנו וראינו תוכניות ילדים.הבחנתי בשני הדפים על השידה(שכחתי מהםXD) הושטתי יד ולקחתי אותם.הראשון היה הפתק הכתום והשני המספר של מקס.חשבתי לעצמי האם להתקשר ולהגיד לילה טוב.לבסוף הרמתי את הטלפון.חייגתי וידיי רעדו . 054-7812359 . "הלו?" ענה לי קול מתוק מהצד השני."הלו?מקס? זאת ויולט,רק רציתי להגיד לילה טוב שמחר תהיה בחדר בשעה 10:00 בבוקר שנצא לקניות" אמרתי."אה,בסדר,לילה טוב!" אמר וניתקתי את הטלפון.חייכתי לאמה ונשקתי לה בלחי.כיביתי את הטלוויזיה התכסינו אני ואמה ונרדמנו כשהיא בזרועותיי.


תגובות (1)

ממש ממש ממש יפה תמשיכיי :)

20/07/2012 13:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך