Long Live The Evil Queen
מעפן -,-
אבל תודה מי שקורא ♥

יום בחייה של ויולט-פרק 6 !

Long Live The Evil Queen 23/07/2012 1167 צפיות 2 תגובות
מעפן -,-
אבל תודה מי שקורא ♥

"ויולט,הגענו" שמעתיאת מקס אומר. פקחתי את עיניי והורדתי לי ולאמה את החוגרת בטיחות.מקס פתח את הדלת ויצא.לקחתי את התיק ויצאתי.סגרתי את הדלת.שמעתי את פאול מתניע."לאאאאא" צעקתי.פאול הפסיק ואני הלכתי לצד השני של המכונית.לקחתי את אמה על ידיי וסגרתי אחריה את הדלת."מוכנים?!" שאל מקס."אוו כן" אמרתי ונתתי לאמה כיף קטן.הלכנו לקניון ונכנסנו להמון חניות.בניהם:שילב,H&O,פוקס,אפרודיטה,GONG,GOLDA,WOW,ביוטי קאר ועוד מלא. קניתי בגדים,תכשיטים,איפור,נעליים,אביזרים,צעצועים לאמה,מגנים לפאלפון וכמובן עצרנו לקנות אוכל במקדונלד'ס."אממ..כן אני רוצה אממ..ארוחת ילדים ומק רואייל,וגם צ'יפס וקולה.ולאחר כך 2 פיצוצי שוקלד" אמרתי לקופאית."בסדר,מייד,ואתה אדוני?" היא שאלה והסתכלה על מקס."לא אני לא.." הוא לא הצליח לסיים משפט לפני שהשתקתי אותו. "הוא יקח מק רואייל,צ'יפס וקולה,אהה וכמובן פיצוץ שוקולד,על חשבוני."בסדר" אמרה הקופאית והלכה לבקש שיכינו.חייכתי למקס והוא חייך בחזרה.הקופאית חזרה עם האוכל. "אממ..מקס…איפה ה.." שאלתי מקווה שהוא יבין למה אני מתכוונת. "אהה..הנה" הוא הוציא מכיסו כרטיס אשראי בצבע זהב ועליו חרוטות האותיות V.i.o.l.e.t .
"ואווו" אמרתי והגשתי לה את הכרטיס."אוקיי תודה ותהנו בארוחה" היא אמרה בחיוך.לקחתי את הכרטיס והלכנו לשבת. "בתאבון" אמרתי כשהושבתי את אמה על הכיסא של הילדים. אמה מחאה כפיים ונשקתי לא על המצח. "תודה" אמר מקס ונתן ביס בהמבורגר.חייכתי אליו ואכלנו.אחרי שסיימנו לאכול השארתי טיפ של 20 דולר והלכנו. "וואו זה היה כייף" אמרתי בעוד אנחנו יוצאים מהקניון."כע" אמר מקס ובעט באבן שהיית בדרכו.הרגשתי שמשהו מוזר איתו כאילו משהו קרה לו. "היי מקס מה קרה?" שאלתי. "סתם,פשוט זאת הפעם הראשונה שאני לוקח בת אבניו לקניות והיא מתייחסת אליי כחבר ולא משרת." הוא אמר וחייך אליי."טוב אני לא בת אבניו,אני בת רובינס" צחקתי. "טוב,רואים אתזה" הוא צחק בחזרה. הבטתי באמה היא הייתה מאושרת כל כך..בפעם הראשונה בחיי הרגשתי שאני מסבה לה אושר,שאני ראוייה להיות אמא.הלימוזינה הגיעה ונכנסנו כולנו.חגרתי לאמה חגורת בטיחות,וחגרתי לעצמי.גם מקס חגר ויצאנו לדרך. "אז..איך היה?" שאל פאול בעודו מתרכז בדרך. "כייף" ענינו אני ומקס פה אחד."אני שמח" הוא חייך. חייכתי למקס וחיכיתי שנחזור הביתה."הגענו" קראתי בקול בעודי נכנסת לבית."אוו,יופי,איך היה?" שאל קווין בעודו מוריד את העיתון שקרא."מעולה" חייכתי.אחרי נכנס מקס."אדון רמורדס?מה זו החוצפה הזאת?איך אתה לבוש?" שאלה מרי ג'ון בהיתנשאות. "זה בסדר אני אמרתי לו" אמרתי. "פשוט רציתי חבר שיצא איתי?זה בסדר?" שאלתי והורדתי את אמה על הרצפה.הם הסתכלו אחד על השני והנהנו.חייכתי .הרגשתי מוזר.אבל עדיין רציתי לישון כאילו כלום.למרות שהשעה רק 20:00 בערב ואני עייפה.לאנורא."לילה טוב" אמרתי ונשקתי למקס בלחי. "לילה טוב" הוא השיב וחיבק אותי. "לילה טוב" אמרתי וקווין ולמרי ג'ון וחייכתי למקס. "לילה טוב" הם השיבו ועלינו אני ואמה לחדר.נכנסתי וזרקתי את כל השקיו בצד.הורדתי את הנעליים שלי ושל אמה,החלפתי לי ולאמה לפיג'מה.צחצחתי לי ולאמה שיניין ושטפתי לנו פנים.שכבנו אני ואמה על המיטה.והתכסנו בשמיכה. "לילה טוב מותק" אמרתי ונשקתי לה בלחי.כיביתי את המנורה הקטנה. "מאמא" אמרה אמה.


תגובות (2)

לא מעפן ולא נעליים !! פרק יפה !תמשיכי :)

23/07/2012 07:57

פרק מהממם תמשיכי

23/07/2012 09:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך