למרות שזה נראה סיפור אמיתי זה לא אני המצאתי אותו לא להעתיק:)

יומן יקר שלי 4

23/01/2011 872 צפיות 4 תגובות
למרות שזה נראה סיפור אמיתי זה לא אני המצאתי אותו לא להעתיק:)

המסיבה הייתה מפוצצת באנשים וממש התחשק לי לרקוד אבל התיישבתי על הספות שהי שם בגלל שכאבה לי מאד הבטן …….
ראיתי את גיא … הוא היה כל כך שמח ונראה מאושר וגאה בעצמו והוא שאל אותי אם אני רוצה לרקוד אתו . למרות שכאבה לי ממש הבטן הסכמתי לשאלתו והלכתי לרקוד אתו . היה כיף רקדנו מלא זמן ואז אחת הבנות הציעה שנשחק אמת או חובה מיד כולם שאלו אותו מה אנחנו בכיתה א או זה יהיה משעמם ואז היא אמרה שזה יהיה מגניב לשחק בחוסר רצון כולם התיישבו במעגל גדול אפשר היה לראות איזה כיתה גדולה אנחנו ליבי אחת הבנות בכיתה סובבה את הבקבוק ותנחשו על מי יצאה המשימה עליי! ברור שזה בסוף יצא עליי למרות שאני שונאת את המשחק הזה בטירוף !!! עמית היתה צריכה לשאול אותי.

היא שאלה אותתי "אמת או חובה?" ועניתי שחובה היא נתנה לי משימה לנשק את החבר שלי מול כולם
זה היה ממשמביך ותנחשו מה עוד הייתי צריכה להתנשקעם גיא באמצעהמעגל הסמקתי ממש אבל חובה זה חובה … והייתי חייבת למרות שממש היה בא לי לברוח משם.. התנשקנו וכולם עשו לנו אווו ברקע אבל, זה לא ממש הפריע לי הרגשתי שאני היחידה בעולם גי חיבק אותי עם היידים החמות שלו וזה היה פשוט רגע מושלם …. הרגשתי בעננים …..

כך נגמר בערך הסיפור שלי …… היה מעניין? רק שתדעו שאני עד היום חברה עם גיא ונהנת איתו הכי שאפשר :)


תגובות (4)

בבקשה תןסיפו תגובות אני חייבת לדעת איך אני כותבת:)

26/01/2011 17:55

מעולההה!!! את כותבת נפלאה!!
הרגשתי את ההרגשות שלה!!!
תמשיכי לכתוב ככה ותגיעי רחוק!!
love you!
:-*

27/01/2011 18:09

היי אודליה קארתי את התגובה היה שלך וממש תודה קארתי גם את הסיפורים שלך והם היו ממש ממש יפים :)

09/02/2011 20:44

היי מאיה התגובה שלי אומרת כך "מ ק ס י ם " ומבקשת כי תמשיכי תודה רבה ושבת ברוכה ממני בקי ♥♥♥

24/02/2012 05:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך