EmmaLove
היי, אני שוב ממש מצטערת על העיכוב שלי.. אבל דיי שכחתי מהאתר ..
אני מקווה שאהבתם את הפרק :)
תאמרו לי מה אתם חושבים שנלי אמרה ^^

יומני היקר 2- פרק 10

EmmaLove 02/01/2012 1009 צפיות 7 תגובות
היי, אני שוב ממש מצטערת על העיכוב שלי.. אבל דיי שכחתי מהאתר ..
אני מקווה שאהבתם את הפרק :)
תאמרו לי מה אתם חושבים שנלי אמרה ^^

יומני היקר 2- פרק 10

*נקודת מבט- שון*
״שלום הגעתם לתא הקולי של נלי. אני מצטערת, אבל אני לא יכולה לענות כעת, תשאירו הודעה ואחזור אליכם מאוחר יותר״ אמרה ההודעה המוקלטת מהמספר של נלי. 
״ידעתי שזה רעיון רע. זה סימן מהגורל שאני לא צריך לעשות את זה. אסור לי לשקר לג׳ני. היא בחיים לא הייתה עושה לי את זה״ אמרתי לעצמי. מנסה לשכנע את כולי שהרעיון של חברה מזויפת הוא רע, לא משנה איך מסתכלים על זה. 
״נו? ענתה?״ שאלה אמא במפתיע ונכנסה לחדרי. 
״היא לא עונה״ אמרתי נאנח והתיישבתי על המיטה באכזבה. 
״אל תדאג, אנחנו עוד נמצא לך מישהי שתהיה החברה שלך.״ אמרה אמא והתיישבה לידי. 
״מה אם ג׳ני לא תרצה לחזור אליי? מה אם היא תתחתן עם הילד הזה? ואני לא אראה אותה יותר בחיים?״ אמרתי, מעלה במוחי את האופציות הכי נוראיות שיש. 
״אוי שון, אתה לא יודע כמה שטויות אתה מדבר.״ אמרה אמא. ״הרי אתה בעצמך אמרת שהעיניים שלה אמרו שהיא לא מרוצה.״ 
״כן, אבל מה אני מבין בדברים האלה? אם אני סתם הוזה?״ אמרתי, נאנח שוב. 
״אני בטוחה שאתה לא הוזה, אני בטוחה שלא משנה מה יש שם בינהם, זה לא קרוב למה שהיה לכם. והסיבה היא שלך יש משהו שללואיס לעולם לא יהיה.״ אמרה אמא וליטפה את שערי. 
״ומה זה בדיוק?״ שאלתי באדישות. 
״אתה האהבה הראשונה של ג׳ני, שון. ואהבה ראשונה לא שוכחים אף פעם.״ אמרה וחיבקה אותי חזק. ״ג׳ני לעולם לא תשכח אותך. ותמיד יהיו לה רגשות כלפייך. זה משהו שאי אפשר להסביר.״ 
״או-״ התחלתי לומר אך צלצול הפלאפון שלי עצר אותי. 
״הלו?״ אמרתי בשקט, לא טורח אפילו לראות מי התקשר. 
״מי זה?״ שאלה האישה שבצד השני.
״שון. מי זו?״
״נלי. רגע, זה שון מהמסעדה? זה עם האקסית והחבר החדש?״ 
״זה ולא אחר.״ אמרתי בצחוק מר. 
״מה שלומך?״ שאלה בקול שמח יותר. 
״היו לי ימים יותר טובים.״ אמרתי והסתכלתי על אמא, שהייתה כבר בחצי הדרך אל מחוץ לחדרי. 
״במה אני יכולה לעזור?״ שאלה בסימפטיות 
״אממ.. זה.. לא כל כך לטלפון, אני אוכל להיפגש איתך?״ שאלתי בקול מלא תקווה. אחרי הכל, היא התקווה היחידה שלי להחזיר אליי את ג׳ני. 
״כן, בטח, אני מסיימת לעבוד בעוד חצי שעה, תבוא לפה?״ שאלה וברקע יכולתי לשמוע קולות של כלים ומים. 
״אני חושב שכן. אהיה שם בעוד חצי שעה״ אמרתי וקמתי ממיטתי. 
״אז נתראה.״ אמרה וניתקה.
״אמא!״ צעקתי מהקומה העליונה. 
״כן?״ צעקה בחזרה.
״אני הולך, בעוד חצי שעה, להיפגש עם נלי.״ אמרתי והתחלתי להסתובב ברחבי הבית. 
״בסדר, ואל תחזור מאוחר.״ אמרה והשקט חזר אל הבית. 
״צריך להיראות טוב. אולי ג׳ני עוד שם.״ אמרתי לעצמי בלחישה מול ארון הבגדים. 
לאחר התלבטות של רבע שעה בחרתי לי בגדים ויצאתי בחזרה אל המסעדה. 
כשהייתי כבר ממש קרוב אל המסעדה, רגשות חרדה החלו להציף את ליבי. ׳אם היא תאמר לא?׳ ׳אם היא תצחק ותספר לכל מי שהיא מכירה?׳ ׳אם היא כן מכירה את ג׳ני והיא תספר לה?׳ 
החלתי להריץ בראשי הרבה סיטואציות שבסופן ג׳יני מגלה ולא מדברת איתי עד סוף חיי. 
אני לא יודע אפילו איך הגעתי עד למסעדה, אבל עשיתי את זה איך שהוא. נכנסתי בזהירות, מחפש בעיניי את נלי וג׳ני. 
הסתכלתי על השולחן בו ישבנו וראיתי שהוא כבר ריק 
״הלכו לפני 5 דקות.״ שמעתי קול מאחוריי אומר. הסתובבתי וראיתי את נלי עם חיוך קל על פניה. 
״היי.״ אמרתי. לא הצלחתי לחשוב על שום דבר אחר. מוחי לא איפשר לי לדבר. 
״היי.״ אמרה וצחקה. היה לה צחוק יפה, למרות שהוא בחיים לא ישתווה לצחוקה של ג׳ני. 
״אני מסיימת עוד.. חמש דקות.״ אמרה נלי לאחר שהסתכלה בשעונה. 
״אני אחכה לך פה.״ אמרתי והצבעתי על אחד מהכיסאות הריקים שהיו על יד הבר.
״אין בעיה.״ אמרה ונכנסה דרך דלת שהיה כתוב עליה  ׳עובדים בלבד׳
התיישבתי על הכיסא, מסתכל על כל הזוגות המאושרים שהיו במסעדה. לרגע כל כך קינאתי בהם עד שכמעט ברחתי משם. אבל אז נזכרתי במטרה שלשמה הגעתי, והמטרה היא להחזיר את ג׳ני אליי. 
המשכתי להתבונן בזוגות המאושרים עד שהרגשתי יד נוגעת בכתפי. 
״מוכן ללכת?״ שאלה נלי בעודה לובשת את מעילה. 
״מוכן.״ אמרתי וקמתי מהכיסא. 
״לפארק?״ שאלה נלי לאחר שיצאנו החוצה. 
״לפארק.״ אמרתי והתחלנו ללכת. 
״אז מה אתה צריך, מה היה כל כך מוזר שזה לא היה יכול להיעשות בטלפון?״ שאלה נלי לאחר כמה דקות של שתיקה.
אוקי. הנה זה בא. 
״אז.. האא.. אחרי שהם באו, זאת אומרת האקסית שלי וחבר שלה, הגעתי למסקנה שאני לא מסוגל להיות שם, אז פשוט ברחתי מהמסעדה, וחזרתי הביתה.״ אמרתי בעודי נזכר בהגעה של ג׳ני ולואיס. 
״אוקיי.״ אמרה נלי, מסמנת לי להמשיך לדבר. 
״אחרי שהגעתי הביתה אמא שלי ראתה אותי והתחילה לתחקר אותי למה אני במצב רוח כזה, אז לא הייתה לי ברירה וסיפרתי לה הכל.״ אמרתי והסתכלתי על נלי, על מנת לראות אם הבינה הכל עד עכשיו. לאחר שקיבלתי ממנה הנהון קל המשכתי בסיפורי. 
״אמא שלי הציעה שבשביל שאוכל לגרום למישהי להבין שהיא אוהבת אותי אני צריך לגרום לה לקנא. כששאלתי אותה איך אני גורם לה לקנא, היא אמרה באמצעות שקר שאני יוצא עם בת אחרת.״ עצרתי, מובך מכיוון שעכשיו מגיעה הבקשה. 
״היא אמרה שהבת שאני צריך לבחור צריכה להיות מישהי שהאקסית שלי לא מכירה.״ 
״אז אתה רוצה שאני אעמיד פנים שאני חברה  שלך בשביל שהאקסית שלך תקנא ותחזור אלייך.״ אמרה נלי.
״אני חושב שכן.״ אמרתי מעט מבולבל
״אוקיי.״ אמרה לאחר מספר שניות
״אז את מוכנה? להעמיד פנים שאת חברה שלי?״ שאלתי בתקווה.
״………״


תגובות (7)

וואי , הסיפור הזה ממש יפה ! ((: מחכה להמשך :)

03/01/2012 11:45

מבקשת המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף ♥♥♥♥ תודה בקי ♥♥♥

03/01/2012 12:24
lilach LC

בטוח כן :) אחרת ג'יני לא הייתה חוזרת אליו (וזה יקרה ) ואז אני הייתי כועסת מאוד :) סיפור מדהים :) תמשיכיי

03/01/2012 14:29

תמשיכיייייייי מיייייייייייד פרק מדהייים כרגיל

04/01/2012 03:40

את עוד תהרגי אותי מרוב שלמות *-*
יום יבוא, ואת תוציאי ספר!
מילה שלי!
ואם את לא תוציאי לאור ספר,
אני אוציא לאור ספר שלך!
אני פשוט אפרוץ לך לבית,
אגנוב סיפור,
ואפרסם.
וכל הכסף ילך אליי ^^
סתםסתם, הכלהכלהכל ילך אלייייייך!

04/01/2012 10:59

אנחנו דורשות המשך לסיפור ועכשיו ,
ואם לא אני אישית יגיע אלייך הביתה ,
אנעל אותך בחדר שלך ,
עם המחשב ,
וארעיב אותך עד שתכתבי לפחות ,
10 פרקים ^ ^
אני יביא איתי כנראה עוד כמה בנות ; )
אוהבת מאוד ♥

06/01/2012 05:21

חחחחחחח! (צחקתי בגלל מה שהבנות אמרו..) אבל אני מוכנה להיות מאלה שיפרצו לך לבית וירעיבו אותך אם לא תמשיכי מההההר!!!
התחלתי לקרוא את הסיפור המהמם הזה לפני הרבה זמן אבל לא ממש יכולתי להגיב כי לא הייתי מחוברת, ועכשיו אני ממש שמחה לכתוב לך שאני ממש אוהבת את זה!!:)))))
אז פלייייייייז תמשיכי!!!!
אל תשכחי אותנו….! :)

17/01/2012 12:30
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך