יותר מ56!

HappyEnd 19/11/2015 919 צפיות אין תגובות

פעם אחת מה כבר ביקשתי?!
פעם אחת שזה יצליח , לא להרגיש את האכזבה בלי להגיש מנוצלת או שבזבזתי את הזמן.
ניסיתי הכל באמת יצאתי עם יותר מ56 אנשים כן ,מה ששמעתם 56!! יותר!! יצאנו לא תמיד זה הלך לא תמיד זה נמשך.כן 56 מספר ענק ואפילו יותר ישבתי עם חבר טוב מהצבא וספרנו יחד חצי בחיוך חצי בעצב.
יצאתי עם גבוהים ממני ,נמוכים ממני, רזים ממני שמנים ,ממני ,חתיכים, מכוערים , חכמים,סתומים ,טחונים,אנשים שלא מפסיקים לעבוד ועדיין לא גומרים את החודש וכמובן כאלו שרצו רק סקס וכאלו שחיפשו אהבה אמיתית.
השקעתי את כולי כל פעם נתתי מעצמי והבאתי את עצמי למצב ששברו אותי כלכך הרבה פעמים פגעו בי כלכך הרבה שכבר הפסקתי להרגיש הרגש הפך להתעלמות וההתעלמות לאדישות.
אל תטעו ליותר מ56 אנשים יש יתרונות. אני יודעת בדיוק על מה אפשר להתפשר עכשיו ועל מה לא (על חוכמה למשל לא) אני יודעת לזהות גבר לחוץ בדייט ולהרגיע אותו. אני יכולה להגיד מיד איזה קשר יהיה לו צאנס (לפחות לחודש נו..) ואיזה יגמר בדייט הראשון. וכן אני יודעת מתי אתה משקר ומתי אתה בוגד.
זה יכול לגרום לדיכאון וזה יכול לגרום לאדישות וחוסר איכפתיות וכן זה גורם.
אבל יש רגעים שפשוט זה משחרר לדעת שאין בטוח את הגרוע מכל עברתי ואולי יש מקום לאופטימיות , בכל זאת השקעתי את כולי בכל פעם.
אז כן יש צדדים חיובים כמובן הכרתי המון אנשים מעניינים חלקם נהיו החברים הכי טובים שלי . למדתי כל מה שקשור במגע ובסקס לרמה של שלמות. השלמתי עם עצמי שכן בכולם יש פגמים ולכל אחד ימצא מישהו שיחשוב שהוא נראה הכי טוב בעולם עם כל הפגמים האלו.
אני יחכה לי לגבר שלי גבר אמיתי ולא אחד שהתפשרתי עליו סתם כי הייתי צריכה חיבוק והייתי טיפה לבד , גבר שמתאים בדיוק לי אני לא דואגת הוא יבוא. בנתיים יש עוד יתרון ביותר מ56 יש לי עוד המון מה לכתוב.????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך