ילדה טובה

27/05/2018 1461 צפיות אין תגובות

נישקתי אותך, מרגיש את השפתיים שלך רק כמהות לעוד. כמה התגעגעתי לתחושה הזאת, לליטופים, למגע שמתחיל כתמים ורגעי, ומתגבר ומתגבר. מוציא את התמימות מהידיים ומשאיר אותן פראיות, דורשות עוד ועוד.

ראשך במהרה מוצמד לקיר, ידיי על צווארך. מטייל בגופך. החולצה שלך נהייתה כבר אגדה, המכנסיים והחזייה מזמן כבר על הרצפה.

ואני לבוש. רק מראה לך את הקשיחות שלי, האסרטיביות שאומרת שאני קובע את הקצב, אני אומר מה עושים ומתי.

עוד רגע עובר, את עדיין מוצמדת לקיר אך ערומה. זה נהיה כבר הרגל, מן חוק שאסור לך להיות לבושה לידי. את צריכה להוכיח שאת שווה מוטרות כזאת, לא שאת רוצה להתלבש.

אני שולח ידיים אל החזה. מלטף. הנשימות והגניחות הקטנות באוזניי גורמות לי לצמרמורת בכל הגוף. ההרגשה היחידה שיותר טובה מזו היא להרים אותך ולזרוק אותך על המיטה. ואני אוהב לעשות מה שיגרום לי להרגיש הכי טוב. מזל שאת נהנת על הדרך.

אני מוריד את החולצה, מסתכל לך בעיניים בזמן שאת בוחנת את גופי, עינייך משדרות רצון ותשוקה. אבל אני לא אתן לך את זה בכזאת קלות.

אני תופס באגן שלך והופך אותך על הבטן. מרים את התחת שלך גבוה לאוויר. הסטירה הראשונה מתבקשת, והשנייה ממהרת לבוא. עוד אחת ועוד אחת.

קשה כבר לא להריח, הרי לסקס יש ריח, והריח שלך הוא הריח הכי טוב בעולם. ואת רק נוטפת ונוטפת, מחכה שמטרת הריח רק תקרה, ושתוכלי לחזור לתחושה הזאת, שמזיינים אותך ומזיינים אותך חזק שוב.

היית ילדה טובה, אולי באמת מגיע לך. כפרס אני מוריד את החגורה.  לא שוכח להצליף בך פעם פעמיים בשביל מזל טוב, והמכנסיים ממהרות לרדת גם הן.

אמנם מגיע לך, אבל זה לא אומר שלא תוכלי להתאמץ קצת יותר. אני תופס בך ומסובב אותך שוב, מצמיד את ראשך לבוקסר שלי. נותן לך להרגיש את הזין שלי מתקשה למגעך, אך לא נותן לך את ההנאה של להכניס אותו לפיך, כמו שאני יודע שאת כל כך רוצה.

אני משחרר מהראש שלך, אך מחזיק בידייך חזק מאחורי הגב. למשימה הזאת את לא צריכה אותן. את מבינה את הרמז ונושכת הבוקסר, נזהרת שלא לנשוך אותי, את יודעת איך תענשי אם תנשכי אותי.

הצלחת, למדת מהטובים ביותר. במהרה הזין שלי נכנס לפיך, ואת מתחילה למצוץ אותו, בתחילה לאט לאט ומגבירה את הקצב. רועשת בדיוק בכמות הנכונה. אחח, כמה שאת מכירה אותי.

מספיק, מסכנה שכמוך. הגיע הזמן לתת לך מה שאת כל כך רוצה. אני בפעם השלישית הופך אותך, שוב על הבטן ומרים את התחת שלך אל על.

ללטף תחילה, זה השיטה להצלחה. אני מניח את הזין שלי מחוץ לכוס, בדיוק בשפתיים הרטובות שלך. מעלה ומוריד, למעלה למטה. את מזיזה את האגן כל כך הרבה, מקווה שהוא יכנס ״בטעות״. אני מכיר אותך, לא יצליח לך.

את מוכנה כשאני אומר שאת מוכנה, כמו עכשיו. אני מכניס אותו לבפנים, גורם לך להוציא אנקת הפתעה. לא ראית את זה מגיע, אבל אני יודע כמה את נהנת.

כמובן שבפעם השנייה לא תהיה הפתעה, היא גם יותר איטית. אני נותן לך להינות קצת, מזיז את האגן קדימה ואחורה, מרגיש את הכוס החם שלך סוגר על הזין שלי.

נכנס ויוצא, נכנס ויוצא. לאט לאט מגביר מהירות, מפמפם אותך מאחורה, ואת בשלך, גונחת וצועקת. מבקשת שאמשיך ושלא אפסיק, כאילו זה תלוי בך בכלל.

ווואלה, אני גם נהנה. אבל אני לא יכול לתת לזה לצאת. אני צריך להתרכז ולהמשיך לזוז, שלא תעבור שנייה אחת שאני לא מכתיב לך את הקצב.

את עומדת לגמור, את צועקת. שאתן לך לגמור? לפחות את מבקשת רשות, כמו שצריך וכמו שמצופה מבחורה במעמדך. כן, אני מרשה לך לגמור.

אני כמובן לא מפסיק. אני יודע שיש בך עוד כוחות, ושרק התחלנו. בפעם השנייה את עוד שואלת, גומרת וממשיכה. בפעם השלישית לא שאלת, אבל אני לא מאשים אותך. שלוש פעמים בפעם אחת? זה לא שלא החלפנו תנוחות, החלפנו. עברנו לרכיבה, שכיבה, עמידה כשאת יושבת לי על הידיים, כשאת נשענת על הקיר, מה לא. אז אוותר לך הפעם.

לי לא מגיע? גם אני רוצה. אני מודיע לך שאני עומד לגמור, עדיין בביטחון, ושאת חייבת לגמור איתי. נותן לך קצת זמן, הרי פעם רביעית זה מרשים.

30,29,28,27 את מתחילה להגביר את הקצב, להשקיע יותר ויותר.

20,19,18 את סופרת איתי, מרעידה את הקול שלך, מתלווה בגניחות לא מעטות.

8,7,6 אני מרגיש את זה עולה בי, אני מכוון את עצמי למתח שהולך להיכנס בתוכך.

4,3,2,1 ואנחנו גומרים ביחד. סוף סוף את משוחררת נופלת על המיטה, באיפוס כוחות את רועדת, נותנת לגוף שלך להכיל את מה שעבר עליו כרגע.

אני מלטף אותך, מרגיע, מנשק. מגיע לך, היית טובה, נהנתי איתך, את מדהימה. כל זה אני לוחש לך באוזן, גורם לך גם לצמרמורת, כמו שאת גרמת לי כל כך הרבה.

ואנחנו שוכבים שם, מעכלים את הסיטואציה ונותנים לגוף שלנו להירגע, לנשום. נהנים מהחברה אחד של השניה. מהמנוחה ומהחוויה שבדיוק עברה עלינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך