סורי שלא העליתי מלא זמן פרק פשוט לא היה לי זמן בגלל תקופת המתכונות והבגרויות העמוסה .. אוהבת אותכן !!

ילדה קשוחה – פרק שלישי

31/05/2015 1936 צפיות תגובה אחת
סורי שלא העליתי מלא זמן פרק פשוט לא היה לי זמן בגלל תקופת המתכונות והבגרויות העמוסה .. אוהבת אותכן !!

******
בעל תוכן מיני
******

כשקמתי השעה הייתה בערך 3 בצהריים , לכמה זמן נרדמתי . קמתי ממיטתי ונכנסתי למקלחת שוטפת את פניי ומצחצחת את שיניי מהשינה הזו . אספתי את שיערי החלק לקוקו גבוה ונשארתי בשורט השחור עם הגופייה האדומה שאיתם נרדמתי . ירדתי למטה בזמן שאני שומעת צחקוקים כשהגעתי לסלון נגלו לעיניי נדב ביחד עם רוי מעיין ועוד איזה אחת אשר הייתה נראית מעט פרובקטיבית . עקפתי אותם ונכנסתי למטבח "בוקר טוב ליפייפה הנרדמת" שמעתי קול מאחוריי . הסתובבתי וזה היה כמובן רוי נצמדתי לשיש של המטבח בעוד שרוי נצמד אליי , הייתי בטוחה שהוא ינשק אותי כמו שרציתי מאז שראיתי אותו אתמול . רגע מה ? לא אני לא רוצה אותו . הוא מגעיל אותי הוא משחק בבנות , בסדר אז מה אם אני גם משחקת בבנים אבל עדיין ! "תרגעי קופה" הוא אמר בחיוך ושלף מהמגירה שהייתה מאחורי פותחן בקבוקים , ניחשתי שזה לבירה שהייתה על השולחן , לא לפני שנתן לי סוג של ליטוף בתחת . הרגשתי את לחיי מאדימות והסתובבתי במהרה . החלטתי לוותר על הנס שהתכוננתי להכין לי וללכת לראות מה קורה בסלון . לא הופתעתי לגלות את נדב ומעיין מתנשקים , ואת האמת גם לא הופתעתי לגלות את הזונה יושבת על רוי ומנשקת אותו . נו ברור מה חשבתי . במקום לשבת ולצפות בסרט הפורנו החי שהיה בסלון , עליתי לחדרי החלפתי בגדים לטייץ שחור של אדידס עם פסים אדומים אשר הבליט יפה את התחת שלי שהיה עם חוטיני , שמתי חזיית ספורט תואמת נעלי ספורט אספתי את השיער לקוקו גבוה מעט בושם וסומק רק לתת קצת צבע לפנים . לקחתי אוזניות וירדתי . נכנסתי למטבח שותה לי מעט מים "אני יצאתי ביוש" צעקתי ויצאתי במהירות . תחבתי את האוזניות לאוזניי ושמעתי את השיר האהוב עלי 'big girls cry' של סיה . אני אוהבת את כל השירים שלה הם כולם עם משמעות מאשר השירים האחרים שיוצאים הרבה בתקופה האחרונה על התחת והשוביניזם .
אחרי שעתיים של ריצה , כפיפות בטן ומתיחות חזרתי הביתה . רק שעכשיו לא היה אף אחד בבית והשעה הייתה כמעט 7 בערב . עליתי לחדרי הנחתי את האייפון במטען ונכנסתי למקלחת . אחרי מקלחת ארוכה ומרגיעת מחשבות שלא הרפו מרוי , יצאתי מהמקלחת עטופה במגבת קצרצרה בלבד אשר מוחצת את שדיי אחד לשני אך כשנכנסתי לחדר רוי ישב שם , על המיטה שלי משחק קצת באייפון שלי . צעקה קטנה יצאה מפי , מה הוא עושה פה . הוא הסתכל עליי , או יותר נכון בחן אותי והחניק צחקוק אשר מבטו היה משועשע למדי .
"מה אתה עושה פה ?" אמרתי לו בחצי צעקה בעודי מנסה להדק את המגבת אל גופי .
"שחכתי כאן את הכרטיס אשראי שלי , חיפשתי אותו בחדר שלך כי רק פה הייתי ושמעתי אותך שרה מהמקלחת אז חשבתי לחכות לך , לא ידעתי שתצאי חצי עירומה" הוא אמר בחיוך והתקרב אליי , הוא עצר סנטימטרים ספורים ממני .. ריח הבושם שלו שיכר אותי חשבתי שאני לא עומדת בזה יותר .
"מה נדב חזר ?" שאלתי ובלעתי את רוקי , הוא כלכך קרוב אליי .
"לא הוא ומעיין נסעו לסרט ואין כאן אף אחד" הוא ענה אך הוסיף בכמעט לחישה "למזלנו" חייכתי חיוך קטן והרגשתי את לחיי מאדימות . רגע לפני שהבנתי איך אני משתלטת על עצמי ומתרחקת ממנו הוא פשוט ריסק את שפתיו על שפתיי .
הנשיקה עם רוי לא הייתה רגועה או איטית , להיפך אהבתי את האופן בוא הוא מנשק , בצורה חייתית וסקסית למדי . מידי פעם הוא היה נושך את השפה התחתונה שלי מה שגרם לאנחת כאב נעימה לבקוע מגרוני והוא חייך לעצמו והמשיך לטרוף את פי ולחקור אותו בעזרת לשונו שלא היססה להכנס לפי . לאט לאט במהלך הנשיקה הוא התקרב איתי לכיוון המיטה בעודי נשכבת עלייה והוא מעליי . הרגשתי את החבר הנחמד שלו שם למטה כבר משתולל ומתחכך ברגליי , הרגשתי עד כמה הוא גדול ועבה אפילו מבלי לראות אותו . רוי הוריד את חולצתו ומכנסו ונשאר בבוקסר בלבד בעודי עוד מכוסה במגבת הקטנה . הפעימה הבועטת בין רגליי סימנה לי עד כמה אני חרמנית ועד כמה אני באמת רוצה את רוי עכשיו בין רגליי אך ידעתי שאם אני אעשה איתו סקס עכשיו פה זה יגמר , הוא לא יראה אותי מעבר לסקס . מחשבה זו התנדפה מהר מאוד כאשר רוי העיף את המגבת מגופי , משאיר אותי חשופה מולו הוא מוריד במהירות ובמיומנות את הבוקסר הלבן והצמוד שלו ומחכך את איברו באיברי , עדיין לא מחדיר אותו . הוא מנשק את שפתיי עובד לצווארי משאיר לי סימן מובהק של היקי , יורד את חזי ומנשק את שדיי בעודי מחזיקה את הסדינים בשתי ידיי עד שכמעט קרעתי אותם . בסופו של דבר כששנינו כבר כמעט מתנו מחרמנות עודפת הוא החדיר את איברו לתוכי , צעקה בעקה מגרוני ואנחות של הנאה , קראתי בשמו מספר פעמים והוא רק חייך נישק אותי והמשיך לנוע מעליי במהירות . הפכתי אותנו כך שכעת הייתי אני למעלה , ככה שהשליטה הייתה נתונה בידיי וידעתי בדיוק מה לעשות איתה . נעתי מעל איברו בתנועות סיבוביות בעודי מנשקת את הקוביות שלו , משאירה לו סימן של היקי על החזה בעודו גונח את שמי בתענוג . אחרי חצי שעה של הסקס הטוב ביותר בחיי נשכבנו שנינו על המיטה מכוסים בשמיכת הקיץ הדקה בעוד שנינו ערומים ומתנשפים .
"היית הכי טובה שלי עד היום אדל את מדהימה" הוא אמר בחיוך ונישק אותי . אז למה בכל זאת הרגשתי רע ?


תגובות (1)

אני חייבת המשך דחוף!
את כותבת מדהים!!!!!!!!

01/06/2015 02:01
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך