Sunflower
סורי שיצא קצר , פשוט אני צריכה לדעות אם אוהבים את זה ואז אני ימשיך פרקים יותר ארוכים

ילד בטעות פרק 1

Sunflower 23/03/2014 825 צפיות 2 תגובות
סורי שיצא קצר , פשוט אני צריכה לדעות אם אוהבים את זה ואז אני ימשיך פרקים יותר ארוכים

"ליאור!"ליאור!ליאור!" צעקתי ללא שב , הוא הפנה לי את הגב וצחק אם החברים שלו,לאחר כמה דקות של צעקות הוא הסתובב "כפרה, תפסיקי לחפור,שכבתי איתך סתם בשביל הכיף,ללילה אחד , זה היה כיף וזה אבל די נגמר!" התחלתי לבכות ואז הוא הבין שמשהו באמת קרה , הוא עזב לרגע את החברים שלו ובא לידי "מה , חיימשלי מה?" הוא שאל בכעס "אנ … אני… א …אני בהרי… בהריון" הוא הסתכל מבועת לכמה שניות ואז התחיל לצחוק " ממש מצחיק…" הוא אמר בציניות "אני לא צוחקת! הפעם הראשונה והאחרונה שלי הייתה איתך ! והלכתי לרופא כי היו לי כאבי בטן מטורפים והקאות , ואמרתי לאמא שלי שזאת סתם שפעת , עד שיהיה לי האומץ לספר לה …" גמרתי את המשפט , התיישבתי על הספסל , הנחתי את ידי על פני ובכיתי , ליאור התיישב לידי , עדיין לא מבין מה קרה הרגע , הוא הניח את ידו על כתפי והתכוון להגיד משהו , אבל עצרתי אותו "ואני אפילו לא חושבת על הפלה! אני לעולם לא יהרוג את התינוק שלי , אני לא יודעת מה אני הולכת לעשות , אבל לא להרוג אותו !" אמרתי, קמתי מהספסל והלכתי לכיתה , התיישבתי , אופיר חיכתה לי שם "גוגו , קרה משהו ?" היא התיישבה לידי וחיבקה אותי "לא, סתם, עייפה …" אמרתי וחייכתי חיוך מאולץ , לאחר כמה דקות , היה צלצול ואני הלכתי הביתה (הברזתי) , אני בדרך כלל ממש לא בוכה , אין לי ממה , אני מקובלת , יפה , כולם אוהבים אותי ,אוף , אבל למה דווקא ליאור? הוא שכב אם כל אחת … ואפילו אני הילדה הכי מוקבלת בבית ספר , הוא לא המשיך משם … אני שונאת אותו , והילד שלי גם שלו, הפסקתי לחשוב כי טריקת דלת קטעה את מחשבותיי , אימי נכנסה לחדר שלי "אוף , את לא מבינה איזה לקוח , פשוט זוועה , התחלנו את החתימות ואז…" היא הפסיקה כי היא ראתה שאני בכיתי "מאמי שלי , מה קרה?" היא התיישבה לידי וחיבקה אותי , התחלתי עוד פעם לבכות , היא הסתכלה עליי בפרצוף מודאג , פתאום לא יכולתי יותר , והוצאתי הכל , כל מה שהיה לי כבד בלב , והיא רק ישבה שם וחיבקה אותי,כשגמרתי , ציפיתי לצרחות , אבל במקום זה , היא רק חיבקה אותי , היא חייכה "את תראי , הכל יהיה בסדר"


תגובות (2)

זה נישמע יפה תמשיכיי

23/03/2014 20:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך