להמשיך?!?

ימים יגידו — דמויות

05/07/2014 802 צפיות 4 תגובות
להמשיך?!?

נופר רייזברג- בת 16 במקור מאשדוד אבל אני עוברת לפניימיית אופק בצפון. ילדה טובה ,ביישנית , לא אוהבת ליהות במרכז העניינים. יש לי שיער חום עד המותניים ועניי דבש זוהרות.

אלה מור – בת 16 מפנימיית אופק. (הבת של המנהלת). אני ילדה חצופה , צעקנית , שאוהבת לעצבן . יש לי שיער שטני עד לחצי הגב ועיניים ירוקות.

אביתר לוי- בן 17 מתגורר בפנימיית אופק.
מה המצב כפרות אני אביתר לוי הגדול מכולם. זורם עם הזרם, אהבה ?? לא מאמין בזה . יש לי עיניים ירוקות ושיער חום בתספורת מארינס. קיצר חתיך הורס אין על האח הזה אושר.

אושר שממה – בן 17 מתגורר בפנימיית אופק. יתום ההורים שלי נטשו אותי אצל סבתא שלי שהייתי תינוק. חיי תחיים הכי טוב שאפשר אהבה?? לא מאמין בזה . יש לי שיער שחור בתספורת מארינס ועיניים ירוקות. אין על האח אביתר.

אדל סביוני – בת 23 מדריכה בפנימיית אופק . אחרית . חכמה . אוזן קשבת . יש לי עיינים חומות ושיער בלונדיני.


תגובות (4)

היי,תקשיבי הכתיבה נראית טובה והכל…אבל הסיפור הזה נראה צפוי מדי,כאילו שנופר הזאת תתאהב באביתר שהוא בכלל לא מאמין באהבה ואז הם מתאהבים וזה…
תעשי משהו שונה,כמו שנגיד החבר שלו גם התאהב בה והוא מנסה להפריד ביניהם או משהו כזה…
מקווה שהסיפור לא יהיה צפוי מדי מקווה שתעשי הקדמה:)
הסך הכל נשמע מעניין אני אוהבת סיפורים כאלו…D:

05/07/2014 08:40

זו רק אני. הוצאת לי את המילים מהפה חסר גם הרבה פיסוק נקודה אמצע תיאור דמות לא נקרא פיסוק זה כבר נשמע צפוי וזה שיש רק 3 דמויות בהתחלה לא משהו אבל למה באת לאתר הזה? כדאי לשפר את הכתיבה שלך אז אני מקווה שלא נעלבת הכל ברוח טובה
אוהבת מלאא דסי

05/07/2014 08:49

מה ש 'זו רק אני' אמרה.
זה די צפוי, טוב, זה ממש צפוי.
דווקא אהבתי את הכתיבה שלך, היא כזאת… קלילה. אני אוהבת כתיבה משוחררת וחופשיה, ולך יש את זה.
אהבתי את השמות של הדמויות.
את אמורה לתאר עוד קצת את הדמויות,
אופי יותר מורחב, תחביבים, אבל בגלל שזה סיפורי ערסים (כן, אני כותבת ערסים לשעבר) אני לא מצפה ליותר מידי.
תשני קצת את העלילה, תשפרי קצת קצת את הדמויות, ואם את צריכה עזרה תוכלי לפנות אלי.
באמת שזה לא בכוונה לפגוע, אני רק רוצה לעזור לך להשתפר.

05/07/2014 09:52

תודה על הביקורת אני ינסה לשנות תעלילה❤️❤️

05/07/2014 14:16
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך