אז מה דעתכם?!

ימים יגידו פרק 2-/

06/07/2014 680 צפיות 3 תגובות
אז מה דעתכם?!

-נקודת מבט של אביתר-
״ ימים יגידו עם געגוע….״ שרתי בדרך לשיעור עם אדל ( המדריכה) נכנסתי לכיתה כולם כבר היו שם ישבו במעגל .
״ אביתר טוב שנזכרת בוא שב ״ אדל אמרה לי . חייכתי וישבתי ליד אושר . ״ אני רוצה שתכירו תלמידה החדשה נופר ״ אמרה אדל . התלמידה החדשה ישבה לייד אדל היא נירתאה ילדה טובה כזאת אבל אף אחת לא תוכל לעמוד בקסם שלי. בשאר השיעור שיחקנו חבילה עוברת משהו כזה .

-נקודת מבט אושר-
יאלה איזה יפה החדשה נופר ניראלי. בסוף השיעור כולנו הלכנו לחדר אוכל . נופר ישבה לבדה באיזה שולחן ניגשתי אליה.
״ שלום לך נסיכה״ אמרתי וחייכתי.
היא לא ענתה רק הורידה תראש . ״ לא לימדו אותך נימוסים בבית ״אמרתי והתחלתי להתעצבן כבר. והיא בשאנטי שלה לא עונה עצבנה אותי הסנובית הזאת הלכתי משם.

-נקודת מבט נופר-
בסוף השיעור הלכתי לחדר אוכל ישבתי בשולחן לבד וחיכתי עד שהטבחית תוצאי תאוכל . ילד אחד התקרב לכיוני הוא היה כזה חתיך אז קלטתי שהוא באה אלי אז מהר הורדתי תראש התביישתי . הוא אמר לי שלום ואני עשיתי כאילו אני לא שומעת ואז הוא התעצבן ואמר לי משהו והלך .
למה אני כזאת ביישנית למה אני לא יכולה לדבר נורמלי עם אנשים חשבתי לעצמי שער היום עבר מהר לקראת כיבוי אורות התקלחתי התלבשתי ונירדמתי בתקווה שמחר היה יום יותר טוב.


תגובות (3)

תמשיכיייי וחבילה עוברת זה קצת ילדותי לדעתי :)

06/07/2014 00:47

תמשיכי,הייתי שמחה אם הפרקים שלך היו יותר ארוכים:))

06/07/2014 01:35

    אני ישתדל לכתוב פרקים יוצר ארוכים❤️❤️

    06/07/2014 02:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך