ימים יגידו פרק 4

06/07/2014 745 צפיות 2 תגובות

-נקודת מבט נופר-
אחרי השיעור של אדל . הלכתי עם כולם לחדר אוכל לארוחת בוקר . לקחתי לעצמי חביתה וסלט וישבתי במקום שישבתי אתמול בשולחן לבדי. הרגשתי בודדה .הילד שדיבר איתי אתמול בא עם חבר שלו וישב לידי .

– נקודת מבט אושר-
בחדר אוכל ראיתי תילדה החדשה יושבת לבדה והרגשתי מה זה מושפל מהקטע שהיא עשתה לי אתמול. אז ביקשתי מחבר שלי . ״בוא נשב בשולחן איפו שהחדשה ״ . ״ למה אחי״ עופר ( חבר שלי ) שאל אותי . ״כי באלי להשיג אותה לילה והיא לא מגיבה״ עניתי. ״בוא אחי״אמר לי והלכנו לשבת לידה בשולחן.

-חזרה לנקודת מבט של נופר-
שהם ישבו ליידי הורדתי תראש אני ביישנית רצח . ״חדשה ״ החבר של הילד הזה קרא לי. לא עניתי עשיתי תעצמי לא שומעת .
״רואה איזה סנובית היא לא תענה לך ״ אמר הילד שדיבר איתי אתמול (אושר).
לא התיחסתי קמתי ולקחתי תמגש להחזיר לפנינה חבר של הילד שדיבר איתי אתמול קם עמד מולי ומשך לי תמגש ואמר לי נעים לך המגש עף לי מהיידים וכול המיץ של הסלט נשפח עליי כולם הסתכלו וצחקו עליי הרגשתי מושפלת ואז ילדה אחת באה אלי לקחה תייד שלי ולקחה אותי למקלחות .

-נקודת מבט אלה-
ירדתי לחדר אוכל הייתי עצבנית אחרי הנשיקה שאביתר דפק לי . לקחתי תטוסט שפנינה הכינה לי . ואמרתי לה שאביתר לא מרגיש טוב. ישבתי ליד גל ועוד כמה חברות
אחרי שגמרתי לאכול ראיתי .את נופר הילדה החדשה עומדת שכולה מלוכלכת מהשאריות של האוכל שלה בגלל שעופר שפח עלייה את המגש שלה ושכולם צחקו קמתי הלכתי אליה ומשכתי אותה למקלחות.
״את בסדר " שאלתי ״כן ״ היא ענתה לי עם דמעות בעניים . ״ אל תיתיחסי אליו הוא סתם ערס״ אמרתי לה. היא חייכה בביישנות . ״ אני אלה ״ אמרתי וחייכתי ״ נופר ״ אמרה בקול שקט . אחרי שהיא התנקתה . ליותי אותה לחדר שלה וחזרתי לעיסוקים שלי.

נקודת מבט נופר-
אחרי שניקתי תעצמי אלה ליותה אותי לחדר שלי והלכה. שכבתי על המיטה שלי הייתי קצת בטלפון ואחרי חמש דקות נרדמתי .
התעוררתי בשעה 22:00 בערב. והייתי חייבת להתקלח לקחתי מגבת וכלי רחצה שלי והלכתי למקלחות . אחרי שהתקלחתי.שמתי על עצמי מגבת ויצאתי . השעה הייתה כבר אחרי כיבוי אורות אז חשבתי שלא היה אף אחד בחוץ כי זה פדיחות עם מישהו רואה אותך רק עם מגבת . ״נופר״ שמעתי מישהו קורא לי מאחורה .
הסתובבתי וזה היה הילד הזה אושר . הוא התקרב אלי ואמר.״ אני רוצה לדבר ״.
לא ידעתי מה לענות לו הרגשתי מובכת אבל עזרתי אומץ ועניתי ״טוב אבל אני צריכה להתלבש״ אמרתי בביישנות . ״אני יחכה לך פה״ אושר אמר לי
ורצתי מהר לחדר שלי לבשתי פגימה של הלו קיטי ונעלי בית תואמות . יצאתי אליו הוא ראה אותי והרגשתי שהוא בוחן את גופי . ״תקשיבי אני רוצה לבקש סליחה על מה שעופר עשה לך״ אמר לי . לא רציתי לסלוח אבל הסתכלתי בעיניים הירוקות שלו ולא רציתי לאכזב אותם. ״אממ טוב ״ עניתי בקול שקט. ״אבל למה לא התיחסת אלי אז שדיברתי אלייך״ שאל אותי . חשבתי איך לנסח את התשובה שלי אליו ״כי אני קצת הרבה ביישנית ״ עניתי והורדתי תראש
אושר התקרב אליי עוד וחיבק אותי חיבקתי אותו חזרה היה לי נעים שהוא חיבק אותי הוא נתן לי נשיקה בלחי ואמר לי לילה טוב והלך. חזרתי לחדר שכבתי במיטה הרגשתי פרפרים בבטן ולאט לאט נרדמתי.


תגובות (2)

תמשיכיייי:))

07/07/2014 05:53

אני קוראת חדשה תמשיכי הסיפור ממש יפה

07/07/2014 12:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך