החלטתי לקרוא לסיפור שלי כך כי אני אוהבת את השם ואני אוהב את האהבה שלהם של ימית ורוני

ימית -השכחה

27/01/2011 914 צפיות אין תגובות
החלטתי לקרוא לסיפור שלי כך כי אני אוהבת את השם ואני אוהב את האהבה שלהם של ימית ורוני

כעבור יום ימית הלכה לבית ספר ונדפקה בעץ היא התעלפה לעשר דקות פתאום היא קמה ושכחה הכל היא הייתה ילדה נורמלית והמשיכה ללכת למקום שלא קשור ושואלת את אנשים לאן ללכת הם אומרים לבית ספר ואז היא שואלת איזה בית ספר והאנשים מלבים אותה כי הם מכירים אותה ומביאים אותה שרון שאלה אותה למה השכנים הביאו אותך לבית ספר ימית אומרת מי את מה שמי אמיתי זה ימית ושרון אמרה את בסדר ימית אמרה אני רק קמתי מלפני כ-7 דקות ובאתי לבית ספר ומה לעשות עכשיו שרון אמרה ללכת לטייל קצת ואז בא החבר של ימית והוא בא אלייה ואומר תני לי נשיקה בלחיים היא אמרה מהה למה רוני אמר כי אני חבר שלך מה את לא זוכרת ימית אמרה ממממ….. מה קורה לי היום אני רק מתעוררת מול העץ ואז שואלת אנשים איפה בית ספר וילדה שאני לא זוכרת וילד שאומר שהוא חבר שלי אבל הוא לא רוני אמר אני חדש ואני עדיין לא מבין מה לעשות כאן נו טוב אם את לא רוצה להיות חברה שלי אני אמצא לי אחרת ותראי איך את לא זוכרת אותי כשהיה הפסקה עוד פעם רוני ביקש מעדנה להיות חברה שלו עדנה הייתה ילדה הפופולרית ששנאה את ימית .ימית חשבה איך היא יחזור לעצמה אז היא יצאה מהכיתה ורצה להידפק בעץ כעבור 20 דקות ימית מתעוררת ורואה שהיא עדיין בשכחה כי זה לא היה העץ הזה ימית חזרה לכיתה ואמרה למורה שהיא נדפקה בעץ וכולם התחילו לצחוק עלייה וגם שרון ורוני ועדנה וכל הכיתה והמורה צחקו עלייה היא רצה לקחת את התיק ורואה שומר ליד השער והיא אומרת לו תיפתח לי את השער הוא פתח לה והיא ברחה כשהיא הפסיקה לרוץ היא רואה את העץ שמולו היא שכבה כשהתעוררה היא הסתכלה עליו כשעה ואז שרון רואה אותה ואומרת ימית מה קרה לך למה ברחת ימית אמרה כי כולם התחילו לצחקק עליי ולא רציתי שיראו אותי בוכה כשרוני ועדנה הלכו הם ראו את ימית ורוני שאל אותה מה את עושה היא אמרה שהיא חושבת עם להדפק בעץ או שלא הוא אומר לה לאא את לא חייבת אבל למה את לא זוכרת אותי היא אמרה כי אני שכחתי הכל אני רק זוכרת שהתעוררתי מול העץ הזה עדנה עמדה ועמדה ואמרה טוב ביי רוני אם אתה לא רוצה להיות חבר שלי הוא אמר לה טוב כשימית הסתכלה על העץ היא נדפקה בו והתעלפה ל10 דקות כשהיא קמה היא אומרת אויי לא איחרתי לבית ספר היא רצה ורואה את שרון ורוני בחנות גלידה ואומרת מה אתם בדיוק עושים אנחנו צריכים להיות בבית הספר שרון אמרה לא כבר היינו ימית אמרה אבל אני לא הייתי שרון אמרה לה היית האני השכחה שלך הייתה בבית ספר ובשיעור שלישי כשהיא באה היא הביכה את עצמה וברחה מבית הספר ימית אמרה אבל….אני… ורוני אמר אני נפרדתי ממך כי את היית בשכחה ואני לא ידעתי נעצבתי ונאלצתי לעזוב אותך ולהיות חבר של עדנה ימית אמרה סליחה ונישקה אותו במהרות בפה וגם לשרון היא אמרה סליחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך