יקירתי ..זה רק את ואני

יקירתי ..זה רק את ואני

26/05/2013 831 צפיות תגובה אחת
יקירתי ..זה רק את ואני

יקירתי ..זה רק את ואני
=====================
השעה שעת לילה מאוחרת

יאיר: נטה יקירה לאן זה ?
תגובתה הלאקונית לא אחרה לבא.. לחברה.
יאיר: לחברה ? בשעה כזאת ?
נטה: כן יקירי ! מזמן לא נפגשנו ..זו מישהי קרובה אלי..יש לנו הרבה מה לדבר.
יאיר: אול תזמיני אותה אלינו ? לכאן …אני אקפוץ רגע להביא לכן משהו מפנק .שנזמין פיצה ?
נטה: לא לא.. אל תטרח..אני חייבת לצאת..לנשום קצת אוויר צח.
יאיר: נטה אני פשוט דואג
נטה: אתה נשמע קנאי..ורכושני.
הטלפון מצלצל…אתה יכול לענות..(היא לא היתה מוטרדת ששיחת הטלפון תסגיר משהו ממה שיהיה הערב שכן היא הקפידה לא למסור מספרי טלפון ורק זה הסלולרי לעיתים רחוקות)

את הגבר הזר אותו היא תפגוש הלילה היא לא ראתה אף פעם ..קצת חששה..רק שהדחיקה את החשש בשכנוע עצמי של ..מקסימום מה כבר יכול לקרות..

יאיר עזב את הבית בטריקת דלת התניע את מכונית הוולוו הישנה והנה הוא עומד כעת בפתח דלתו של חברו הטוב דרור..ששימש לו אוזן קשבתבעיתות מצוקה שם הוא היה פורק את כל מטעני יגונו זעמו וצרותיו ..רק שהפעם יאיר חרג מהרגלי הנימוס המקובלים לא התקשר והפתיע אותו בביקור תכוף ובהול. צלצול פעמון הדלת והנקישות שהגיעו לחר מכן בישרו על בואו של האורח הלא קרוא..והתגובה לא אחרה לבא ..

דרור: ככה ? באמצע הלילה ? ..אין טלפון ? פתאום אתה כמו איזה ציפור דרור נוחת על אדן החלון ..זה לא יאיר שאני מכיר ..אני מקווה מאוד שיש לך סיבה מספיק טובה לביקור החריג הזה ועוד בשעות הלילה המאוחרות…
יאיר: חכה חכה ..זה ממש לא סבל דיחוי.. חכה עד שתשמע במו אוזנך את מה שמצרצר לי בראש.

פתאום אני מגלה שהיצור המתחנחן עם פני המלאך היא זנזונת לא קטנה בלי שטרחו להודיע לי על כך.תדמיין לך את הסיוט של חיי בו אני נתון ברגעים אלו ..קרא לך פעם שנתת אמון בבן אדם ופתאום אתה מגלה שהוא שיא השפלות.איזה מטומטם אני..הולך סחור סחור כמו עיוור באפלה. אני אפילו לא יודע מה לעשות עם הדבר הזה. החיה שבי מאיימת לצאת מתוכה להתפוצץ ..לצעוק..שכל העולם ישמע שאני יאיר שמחזיק מעצמו מודה ומתוודה שהזוגיות הנוכחית שלי עומדת על כרעי תרנגולת.הייתי רוצה לבכות אבל זה לא יוצא לי ..זה לא גברי ליילל כמו בחורה .

דרור: אני מתנצל אבל לא ממש הקשבתי לכל ה..מה שדברת על ..הנטה הזאת ..אני חצי רדום..ממש אמצע הליליה..הייתי באמצע חלום רטוב..אמרתי לך לא לגלות לה את כל הקלפים..בחיית..בדרך כלל חצי מהסיפורים שלך הם הגזמות של פרי דמיון פורה שמתבררים אחר כך כסתם של כלום.. שנמשיך את השיחה הזאת מחר ?אני ממש עייף.

יאיר : אתה לא ממש עוזר.. אה .?
דרור : תזרוק עליך שמיכה בבוקר יהיה אור
יאיר : לא נראה לי שאצליח להרדם אחרי מה שקרה היום

בחלומי הרטוב הופיעה נטה בהדרה ללא שום פריט לבוש עליה נוגעת בידיה הענוגות ולוחשת לי את המילים זה טוב לך ככה ? זה טוב לך..ואני מהנהן מבלי להוציא הגה…גם כשהיא איננה.
הבוקר הביא עימו יום חדש


תגובות (1)

זה נחמד…
רק שלא הנבתי למה אתה כותב ככה
דרור :
פשוט תעשה מרכאות (" ") ככה זה יותר ברור מי מדבר ומתי…

26/05/2013 22:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך