BC.Reyna
מקווה שתהנו

ירח אפל -פרק 7-

BC.Reyna 27/04/2014 869 צפיות 5 תגובות
מקווה שתהנו

******נקודת מבט קלו(גבריאל)*******
לקיחת זהות הייתה עניין של מה בכך,זה היה תהליך דיי פשוט למען האמת.
על כל מלאך או נפיל לבחור אדם כלשהו,להכריח אותו להישבע אמונים לאותו מלאך,מכאן ואילך ישנן שתי אפשרויות:
אם ברצון המלאך לשאול את הזהות לזמן מוגבל הוא יכול רק להרדים את האדם…ולאחר מכן להחזיר לו את זהותו כמובן שתהליך החזרת הזהות כרוך בהרבה כאבי ראש ולרוב בני האדם מאבדים את זכרונם.
ישנה האפשרות השנייה והקלה ביותר לקחת את הגוף לזמן בלתי מוגבל,ובשל כך צריך לקחת גם את חייו של האדם.
לקיחת זהות אינה מקנה למלאך את המראה החיצוני של האדם אלא מעמעמת את הכוח והאור הבוקע מהגוף השמימי,מלבד זאת לקיחת הזהות נתנה לשואל הגוף,גישה ישירה לחיי בני האדם,כל חבריו או משפחתו של האדם לא יכלו להבחין בין המלאך לבין האדם אותו הכירו…
וכך מלאכים יכלו להיטמע בחברה האנושית.
גבריאל שכב בדירה הקטנה של קלו הוא היה צריך לקחת זהות של נער עמיד יותר…
הוא זרק את חציי הברזל על המטרה שהייתה תלויה מעל השידה הרעועה בלי באמת לכוון,אבל גבריאל היה לוחם מלידה הוא מעולם לא היה צריך לכוון הוא יכל להרוג 20 אנשים מתוך שינה…
הוא זרק את החץ וכמו תמיד החץ ננעץ ישר במטרה,הוא דמיין את פניו של אויבו המושבע מתחת לחץ הזה.
או כמה הוא רצה לנעוץ חץ בלבו של אותו אחד ואחת שהרסו לו את החיים.
הוא עדיין לא הבין מה הוא עושה שם!, מדוע לעזאזל מיכאל נמצא כל כך קרוב להוון?, למשימה שלו!.
הוא שנא את מיכאל שנאה עזה כמעט כמו שהוא שנא את הגזע האנושי והחלש.
מלאכים לא היו אמורים לחוש שנאה או כל רגש אחר…,אבל גבריאל היה שונה…אביו אמר לו שהוא נולד חזק,ושהוא עתיד לשנות את חוקי העולם…
אביו לא אראה סלחנות כשגבריאל טעה,או אראה חולשה מסוימת…אבל זה היה לטובתו,זה היה מה שאביו רצה יותר מכל בשבילו,בשבילם.
גבריאל מאז ומעולם פעל כדברי אביו…עד היום בו עבר על החוק החשוב ביותר.
*********************************
גבריאל עמד ביראה…גופו רעד,אביו הביט בו בכעס.
"תתיישר כבר למען האל!,אתה מתנהג כמו בן אנוש,אתה מחליא אותי!,תעמוד כמו גבר….אם אתה לא רוצה ליפול היום!"
זה היה היום הגדול היום הגורלי לכל מלאך,היום למענו עבר את סדרת האמונים המפרכת הזאת.
ביום בו מלאך מגיע לגיל 14 שנות שמיים,מתקיים מבחן גדול הבוחן את יכולתו הפיזית והשכלית.
מלאך אשר יצליח לעבור את המבחן,כנפיו השקופות יקבלו צורה גשמית רוחנית…הוא יוכל להישאר בגן עדן,להמשיך את סדרת אימוניו ויום אחד יהפוך אף למלאך עליון…ממש כמו אביו.
אבל מלאך אשר נכשל נופל לארץ,גופו נצרב ומאבד כל שריד לשמימיות או לכוחו, הוא הופך לבן אדם חסר כל…ונאלץ לחיות את חייו בין הסתמיים,ללא היכולת ליצור דור המשך,
וכך הוא לעולם לא משתייך למקום כלשהו לא לשמיים ולא לארץ.
גבריאל רעד כנגד רצונו,גורלו יקבע היום.
לפתע גבריאל הרגיש יד על כתפו,נער בערך בגילו חייך אליו.
"קוראים לך גבריאל על שם המלאך העליון והמקורי?" הוא שאל,"גבריאל הנהן.
"קוראים לי מיכאל,גם אני קרוי על שם המלאך העליון והמקורי,אתה יודע שהמלאכים על שמם אנו נקראים היו השותפים והחברים הראשונים מאז בריאת העולם"
גבריאל לא הבין על מה הנער הזה מקשקש בשם האל,אך דבריו הסיחו את דעתו,ובלי ממש להתכוון העלו חיוך על פניו.
"אל תדאג גבריאל,שמעתי עלייך רבות,אין לי ספק שתעבור,אתה חייב לעבור…כי אני ואתה נהיה צמד אגדי,אנחנו נהיה אף יותר טובים מהמלאכים אשר נקראנו על שמם…"
הופתעתי מהתעוזה שלו מהביטחון העצמי שלו…אך אם רציתי או לא הוא עודד אותי ובזכותו עברתי את המבחן.
עד מהרה אני ומיכאל הפכנו לשותפים,ציוותו אותנו ביחד,ולחמנו מדהים השלמנו אחד את השני…כאילו היינו חלק מגוף אחד…
מעולם לא הובסנו בשום מאבק,גם במאבקינו הבלתי פוסקים נגד בני לוציפר והשטן.
הוא חיפה עלי ואני הגנתי עליו,היינו יותר מחברים טובים היינו אחים.
נבואתו של מיכאל התגשמה בחלקה היינו לוחמים אגדיים,כמו שאמרתי התחלקנו בהכול, התחלקנו גם באהבה….
וזה מה שהביא אותי לעבור על החוק החשוב ביותר של אבי:
"אסור לבטוח באף אחד,אסור לאהוב….כי האנשים שאתה בוטח ואוהב הם אלה שיפגעו בך הכי קשה…"
וכמו תמיד אבא צדק ואני הייתי טיפש,סירבתי להאמין גם ביום בו מיכאל עמד מעליי ונעץ בי חרב,את החרב שהענקתי לו במתנה.
לא האמנתי גם כאשר הוא לקח את הדבר היקר לי מכל.
סירבתי להאמין גם כשהוא בגד בי ,וכשהוא נעלם והשאיר אותי מאחור עם כל האשמה בידיי…
הבנתי שאהבה היא הרס…ואמון הוא כלי חד…וכשהוא פוגע בך אין כל דרך חזרה!.
*****************************************************
את המשימה הראשונה הוא כבר הרס לי,הוא נעלם לא ראיתי אותו כבר במשך 15שנים.
ודווקא עכשיו שהוענקה לי ההזדמנות האחרונה,ההזדמנות שלי לכפר על חטאי.
הוא מופיע מולי והוא במרחק נגיעה מהמטלה שלי,שוב!
זה כאילו היקום,הגורל צוחק לי בפנים,הוא הצליח כבר להרוס הכל לקחת אותה!.
אבל לא הפעם,אני לא אתן לו לעשות זאת ויהי מה.
כי אני גבריאל הנפיל החזק ביותר בעולם,וכי כבר לא נשארו בי רחמים או טיפת אהבה.
מה שנשאר ממני היא מכונת הרג,חייל,צמא לנקמה….


תגובות (5)

מושלםםם תמשייכיי!!

28/04/2014 07:55

תממשיייכייי מושלללם

28/04/2014 12:57

וואי מדהים! אין לי מילים!
רק תמשיכי!

28/04/2014 17:03

מתי את ממשיכה?

14/05/2014 18:53

    מאיה סורי שלא המשכתי הייתי בתקופת בגרויות וגם עבדתי בחופש עכשיו שהתפנה לי הזמן אני אמשיך שוב תודה על הציפייה וסליחה על ההתעקבות

    05/08/2014 08:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך