יש לה הכל

mayameshel 11/05/2018 505 צפיות תגובה אחת

אני מטעה, או אם לדייק המראה שלי מטעה.
הרבה אנשים נוטים לחשוב שאם יש לך את המראה הנכון אז החיים שלך מסודרים, אם יש לך את החבר החתיך אז הם לא יכולים להיות פחות ממושלמים. אז תנו לי להגיד לכם משהו-בולשיט.
מגיל קטן התרגלתי שמסתכלים עליי בתור תיוג כלשהו, התחלתי בתור הכי יפה בגן, המשכתי בתור הכי יפה בכיתה, ומשם התואר הזה התגלגל בהתאם למקום בו הייתי נמצאת בחיים שלי. ובמה זה עזר לי? במה התואר המלכותי הזה תרם לי בדיוק?.
הבנות שהיו חברות שלי, כל הזמן ריכלו עליי מאחוריי הגב, ואופי הבנים שנדבקו אליי כמו מגנט לא היו הבנים שבאמת חיפשתי. לפעמים כשניסיתי להסתכל איך כל זה נראה מהצד יכולתי להשוות את זה לחבורת כלבים מייררים אחר הבעלים שלהם, משפיל לא ככה?
צלצול הנייד שלי קטע את מחשבותיי "שוני שלי" הופיע על הצג. זה היה שון, החבר שלי. אני ושון כבר ביחד שנה שלמה. הכרנו לקראת סיום הצבא. הוא גר במעלה אדומים, כמה רחובות מהבית שלי. גם הזוגויות איתו התחילה כמו כל קשר שהיה לי. כרכור סביבי, הוא נראה טוב וכולם אמרו לנו שאנחנו מתאימים הנה אז הקשבתי לעצת כולם ונתתי לזה צאנס. הוא מתייחס אליי כמו אל מלכה וטוב לנו ביחד, אבל עדיין משהו חסר לי. לא יודעת לשים את האצבע על מה. אולי קשה לי העובדה הזאת שהכל בא לי בקלות ,הייתי רוצה שירצו אותי בזכות עצמי.
"הלו?" עניתי לשון
"לולי?" זה השם חיבה שלי
"מה קורה?" עניתי במתיקות והיא מיד ענה "מתגעגע אלייך"
"גם אני אלייך" החזרתי והוא מיד הוסיף "בואי ניפגש"
"האמת שאני עוברת על מקומות עבודה במחשב" אמרתי לו את האמת "רוצה לבוא אליי?" הצעתי לבסוף.
הוא השיב לחיוב והתעניין "יש כיוון כלשהו לעבודה שמצאת?" שאל "האמת שיש משרה מעניינת" סיפרתי לו על הודעה שהופיעה בחיפוש עבודות שמצאה חן בעניי.
"חברה שלי הולכת להיות כתבת?" הוא התרגש ומיד עצרתי אותו "עוד לא כתבת, בנתיים אפילו אין לי עבודה" הזכרתי לו והוא לא התייחס "את כוכבת" הוא הכריז "את יודעת שאת תצליחי נכון?" הוא ניסה לעודד אותי ואני מודה שהוא הצליח להעלות לי חיוך קטן על הפנים. "תודה שוני" הרגשתי צורך להודות לו. הוא כל הזמן רוצה שאני אגשים את החלום שלי ואהיה כתבת מובחרת. מגיל קטן דמיינתי את עצמי במשרד שלי כשיש לי את הכוח ביידים להוציא למגזין את האמת שלי בדרך שלי . היו כאלו שעיקמו פנים או חשבו שמדובר בפספוס כשמדובר מישהי כמוני "היא צריכה להיות דומגנית" שמעתי לא פעם, אבל זה לא מושך אותי, זה לא אני.
חיפוש עובדים למשרה מלאה בתור עוזרת לעורכת בחירה, מתחילים מנמוך תמיד אימא הזכירה לי. רק ככה לומדים ומתקדמים, השארתי את הפרטים שלי והיה צלצול בדלת. שון הגיע תיארתי לעצמי ומיהרתי לדלת לפתוח לו.


תגובות (1)

נהניתי

14/05/2018 19:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך