>Angle<
:♥)

יש לי קוראים?

>Angle< 28/05/2014 678 צפיות 4 תגובות
:♥)

יש לי קוראים בכלל לסיפור להתחיל מחדש? אני מתה עליו, ואני משקיעה בו, ואני מרגישה שאני כותבת לשווא. כל המאמצים שלי מושלכים לתהום.
אני ממש מבקשת, אם יש מישהו שקורא, רק שיכתוב משהו אחד, כדי שאני אדע שאני כותבת ויש מי שקורא, רואה, ונהנה מהסיפור.
אגב, הסיפור אקשן פמילי יצא מממממש גרוע, אז אני עושה הרשמה לסיפור חדש ומגניב, אתם מוזמנים לתת דמות.
♥ ♥ ♥


תגובות (4)

לא הבנתי……
יש לך סיפור חדש ולא העלית אותו עדיין?
איך אפשר להבטיח לך שיהיה לך? אם מישהו למשל לא מחבב את הז'אנר, אין לו סיבה להגיב. אי אפשר להבטיח לך משהו כזה.
וגם לא הבנתי את הביטויי "כל המאמצים שלי מושלכים לתהום." המאמצים שלך הם בשביל הקוראים? את עובדת בשבילם? את כותבת כי את רוצה, את מתאמצת כי זה כיף לך וזה התחביב שלך.
אם את רק חושבת שאם אף אחד לא מגיב זה אומר שסתם כתבת, יש לך טעות חמורה.

28/05/2014 14:36

אני עושה הרשמה…
ודיברתי על הסיפור שכבר קיים: 'להתחיל מחדש'
וחוץ מזה, אני כותבת בשביל ביקורות, אני כותבת בשביל האגו שלי. לא בשבילי, אולי זה לא המקום שלי כי זה מקום רק לאלה שכותבים בשביל עצמם אבל אני בטוחה, שעוד רבים באתר, כותבים בשביל התגובות ובשביל הקוראים.

28/05/2014 14:45

כמובן שכותבים גם בשביל שיקראו! אחרת למה אנחנו כותבים באתר? אני כותבת כדי שיהנו מהסיפורים שלי- כדי שיקראו אותם. אבל אם אין לי קוראים זה לא אומר שאני מפסיקה! והתגובות- מגיבים כשרוצים- כשאתה רוצה לשפר או סתם לשבח. אני יכולה להגיד לך שהקוראים לא קשורים לתגובות נגיד לי יש סיפור עם אפס תגובות ואיזה מאתיים צפיות. זה לא משנה. .. אם את כותבת בשביל האגו שלך ובשביל שיגידו לך ככמה את טובה – זו הטעות החמורה בעיניי! כי כולנו רוצים שיקראו את הסיפורים שלנו- זה מחזק. וחוץ מזה בגלל הקדמה את בכלל לא יכולה לשאול אם יש לך קוראים כי זה הקדמה! בקושי יש סיפור! תכתבי עוד כמה פרקים ותראי. .. מקסימום לא יהיו קוראים – את יכולה להפסיק לכתוב את הסיפור- אני לא מעודדת את זה אבל תעשי מה שאת רוצה. .. על סיפורים בהמשכים זה קשה לעקוב אז זה נדיר שיש הרבה קוראים. … וכמו שאמרתי זאת החלטה שלך.

28/05/2014 15:10

בפעם השנייה. אני דברתי על סיפור שכבר קיים כמה פרקים, והוספתי,

28/05/2014 17:40
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך