GodSaveTheQueen
הזכויות שמורות לי. אני אשמח לתגובות והארות.

יש מצב בעולם שאני טועה?

GodSaveTheQueen 31/12/2015 681 צפיות אין תגובות
הזכויות שמורות לי. אני אשמח לתגובות והארות.

26 באוקטובר 2015, 20:30

זה מוזר..איך שהם אומרים לי שמה שאני מרגיש הוא לא נכון.
זה אבסורדי..איך שהם ״מתקנים״ אותי ואומרים לי איך אני באמת מרגיש.
אז אחרי הרבה זמן שהכלתי את מה שאמרו,אחרי המון שנים שהתאפקתי לא לתת לאמת שלי לפרוץ החוצה,הבנתי שאני לא צריכה.
הבנתי שאני יכולה להקשיב למה שיש להם לשמוע,ולומר גם (לא) בקול רם שאני לא מסכימה.
עד עכשיו שהם אמרו את זה חשבתי לעצמי:
אוקיי,אני מבין.אתה חושב לא טוב,המסקנה שלך מחורבנת,אבל אוקיי אני מבין,ואני חולק עלייך,ואין שום בעיה.
אני מתכוונת,אין חוק שאומר שכולם חייבים להסכים עם כולם.
אבל אני חושבת,חייב להיות חוק שיאסור על אנשים לומר לאנשים אחרים שמה שהם מרגישים לא נכון,חייב להיות חוק שאוסר על אנשים לומר לאנשים אחרים איך הם מרגישים.
כי זה ככ מבלבל.
זה גורם לך לפקפק בעצמך,הרגשות בכלל שלי אמיתיים?, יכול להיות שאני באמת טועה? ואולי אני פשוט סתם אומרת?
אבל אחרי כמה שנים של הרבה למידה וניסיון אתה פשוט מבין.
אף אחד לא יכול לומר לך שמה שאתה מרגיש לא נכון,כי לעזאזל,אתה זה בעל הרגשות,אתה זה שתחושות עוברות לו בראש ובגוף בלי יכולת להתעלם,ועכשיו תענה לי,יכול להיות מצב בעולם שאתה טועה?
ואת,אף אחד לא יכול לומר לך מה את מרגישה,כי את שונה מכל אחד ואחד,ומה שאת מרגישה זה לא מה שאחר מרגיש.ועכשיו תעני לי,יכול להיות מצב שהוא צודק?
אז באמת עברו כמה שנים,שנים גורליות.שנים מעצבות.
שנים של פגיעות,אי-יציבות,עצב,הכלה,ניסיון,חכמה,למידה וההבנה של כמה העולם הזה דפוק.
אבל אחרי כמה שנים של חרא צברתי שיעורים לחיים שלמים,כי שהוא אמר לי איך אני מרגישה השבתי לו זקופת ראש ובלי להצטער:
׳אוקיי,אני מבינה.אני מבינה מה אתה אומר ואני לא מסכימה.אתה חושב לא טוב,המסקנה שלך מחורבנת,אבל אוקיי אני מבינה ואני חולקת עליך,ואין שום בעיה.׳
אבל אנשים ככ מוזרים,הם לא מכילים כמו שהחיים לימדו אותי להיות,הם רגילים למצב תקיפה אבל ניטרלתי אותם עם השלווה שקניתי לי.
אז הוא משיב לי:׳את צעירה וחושבת שאת חכמה,אך אני מבין יותר׳
ואני? חשבתי שזה יחזיר אותי לאחור,אבל הייתי מופתעת שתשובה בהירה עלתה לראשי:
׳אני אמנם צעירה וחושבת שאני חכמה,אבל אני אף פעם לא יכולה לטעות בקשר למה שאני מרגישה.אני לא יכולה להסכים איתך כי אתה אומר שאני מרגישה משהו שאני לא,אתה אומר שאני מייצגת משהו שאני לא מכירה.אתה אומר לי שאני בעצם משקרת.
אבל לעזאזל.אני זו בעלת הרגשות,אני זו שתחושות עוברות לה בראש ובגוף בלי יכולת להתעלם,ועכשיו תענה לי,יש מצב בעולם שאני טועה?׳


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך