שבת שלווום :)
אוהבת אתכם המוןןןן תודה על התגובותתת

יש מקום בלב?פרק 10

02/08/2013 1226 צפיות 9 תגובות
שבת שלווום :)
אוהבת אתכם המוןןןן תודה על התגובותתת

עשיתי איזה 30 בריכות רק מהעצבים שהוא הביא לי,למה נראה לו שהוא מדבר אליי ככה בכלל,שיפסיק לחיות ברט שכולם צריכים להקשיב לו, ראיתי שהשעה 12:30 יצאתי לעזור למתן לארגן את כל הדברים, "לא אמרת לי שיש לך חברה" מלמלתי לידו, "כי זה חדש" הוא אמר לי, "בסדר היום את תפגשי אותה", הוא המשיך,"מתי?"שאלתי מבולבלת, "במסיבת בריכה" הוא אמר, "אה אתה רוצה שאני אבוא?" שאלתי מופתעת, "ברור,חשבת שלא?" הוא שאל, "חחח עזוב לא משנה,אבל אני לא מכירה אף אחד שם" אמרתי "בסדר את תכירי גם נועה תבוא עם חברות אז אין לך מה לדאוג" אמרתי ואושרי ונועה דפקו בדלת, "חיימייייי" נועה צווחה כשהיא קפצה אליי,לעומתה אושרי אפילו לא פנה אליי, "למה הלכת מוקדם?" היא שאלה אותי, "לא הרגשתי טוב כל כך" מלמלתי, "נטלי תעשי טובה תביאי לי את הארגזים של האקסל,אחי לך תעזור לה" מתן אמר לי ולאושרי,ירדתי והוא אחרי,לקחתי ארגז ואושרי נעמד מולי, "אז מה ?ככה זה ישאר?" הוא שאל? "לא עוד מעט אני אחזור לארצות הברית" אמרתי וניסיתי לעבור, "נו זה מדאגה את לא מבינה?אל תגיבי ככה" הוא אמר לי ותפס לי את היד, יואו נשבעת שיש בו משהו ממכר, "בסדר עזוב היה נגמר" אמרתי וחייכתי,סעמק התאהבתי בו,עליתי למעלה עזרנו למתן לארגן את כל הדברים לנפח כדורים מיטות כל השטויות האלה, אחרי איזה חצי שעה התחילו להגיע אנשים באו שתי החברות של נועה ותפסנו פינה כזו שיש בה שמש שלפחות נתפוס צבע ראיתי את אושרי יושב עם איזו פוסטמה שרק נמרחת עליו איזו אחת ממש דוחה עם חוטיני פשוט *** התחלתי לקנא לו זהו אבווד!!! אחרי איזה רבע שעה הלכתי להביא מים, ומתן סימן לי לבוא, "יעל תכירי זו אחותי נטלי" הוא אמר לחברה שלו, "היי נעים מאוד אני הגרסה המשופרת של מתן" אמרתי והיא התחילה לצחוק, "סליחה?ואת מה את צוחקת" הוא אמר לה ושם עליה יד, "די אחויה אתה יודע שאני צוחקת אהה צודקת" אמרתי ," ביייייייייייייי" הוא אמר לי חחחח אני חולה על הילד הזה ראיתי את אושרי יושב על שפת הבריכה אבל עדיין לא התקדמתי אליו באתי לחזור לנועה ולבנות כשפתאום שמעתי מישהו קורא לי הסתובבתי וראיתי את דניאל שלומד איתי מתמטיקה "מה קורה תואר ראשון?" הוא שואל אותי, "חחחחחח שקט לא צריך שכולם יידעו את זה" אמרתי, "למה את חכמה תשוויצי בזה" הוא אמר לי וקלטתי מהצד את אושרי עוד שנייה חונק מישהו התאפקתי לא לצחוק באמת שניסיתי אחרי כמה דקות של שיחה הוא הלך לחברים שלו ובאתי להיכנס לבנות בבריכה ואז אושרי קרא לי, "אולי תתייחסי גם אליי?לכולם את מתייחסת רק אלי לא" הוא אמר והתיישבתי לידו, "בואי בואי הנה" הוא אמר וסידר לי את השמלה שכנראה ראו את החזה יותר מדי , כשיש כל כך הרבה אנשים אני לא יכולה להיות עם בגד ים לא נוח לי, "חח תודה" אמרתי ,"זה היה יותר בשבילי" הוא מלמל חשב שלא שמעתי, "לא ידעתי שאתה מעדיף חוטיני על ביקיני" אמרתי, "תכף אני זורק אותך למים" הוא אמר וצחקנו ואז שובל זאת שהייתה איתו התקרבה,איכ מושפלת, "מאמי אולי תבוא אלי יש לי בית ריק" היא אמרה וליטפה לו את הרגל, "אני אשאיר אתכם לבד" אמרתי והלכתי משם, "שובל חלאס" הוא אמר לה והלך אחרי, נכנסתי לחדר שלי לקחתי בגדים כי ידעתי שכשאני אחזור אושרי יחכה לי בחדר, יצאתי מהמקלחת אחרי מקלחת זריזה, "מה ברחת?" הוא שאל, "לא ברחתי השארתי אותך עם חברה שלך" אמרתי, "היא לא חברה שלי" הוא אמר, "היא מתנהגת כאילו היא כן" אמרתי, "אני אוהב שאת מקנאה לי" הוא אמר ונעמד מולי, "אתה מבין?אתה עובר מאחת לשנייה" אמרתי, "אני מוכן להישאר איתך לתמיד" הוא אמר ולא יכולתי יותר אני נישקתי אותו….


תגובות (9)

תמשיכייי

02/08/2013 12:24

תמשיכייייי

02/08/2013 12:56

מושלם תמשיכיי

02/08/2013 13:11

מהמם תמשיכייי

02/08/2013 13:24

להמשיך ומהר :)

02/08/2013 15:38

מהממממממם תמשיכי!!!!!!

02/08/2013 17:44

תמשיכיכיכיכיכייכיכייכיככייעכי

03/08/2013 12:03

יואאאוו מהמםם סיפור מושלםםם תמשיכיייייייייייייייייייייייייי

03/08/2013 14:20

תמשיכיייייי

03/08/2013 17:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך