יש מקום בלב?פרק 27

29/11/2013 1042 צפיות 5 תגובות

"תהנה ובלי שטויות", אמרתי לו לפני שהוא יצא, "ככה את מכירה אותי?" הוא שאל, "כן" אמרתי, "את רוצה שאני אשאר?" הוא שאל, "לא,תלך ותהנה" נתתי לו נשיקה בלחי ונכנסתי למקלחת, הוא הלך, יש לי תחושה לא טובה אחרת לא הייתי עושה לו סרט כזה, עשיתי אמבטיה ארוכה והזמנתי רום סרוויס של המבורגר ענק וצ'יפס ומלא שטויות, אני הבנאדם הכי שמן בארץ כשאני בעצבים טוחנת כל מה שזז ,ראיתי סרט, אחרי שניקיתי הכל, כנראה שנרדמתי, קמתי באמצע הלילה וראיתי שהוא לידי עדיין עם הבגדים נרגעתי קצת, פתאום שמעתי הודעה מהפלאפון שלו, לקחתי אותו וראיתי תמונה של מישהי שיושבת עליו ושהוא מחבק אותה מהבטן, פשוט רצתי לשירותים להקיא,כולי בוכה ולא מאמינה שהוא עשה לי דבר כזה בכלל,שטפתי פנים צחצחתי שיניים והלכתי לחדר של מתן, הוא פתח לי את הדלת ופשוט העפתי לו סטירה "אחחח אינעל אבוק למה?" הוא שאל, "אולי בגלל זה?" אמרתי והראתי לו את התמונה, "תקשיבי היינו מחוקים,רק בגלל שאני אחרי מקלחת אני עוד איכשהו ערני" הוא אמר לי, "זאת אומרת שיש סיכוי שקרה יותר מרק זה שהיא ישבה עליו" אמרתי והיו לי דמעות בעיניים, "דיי כפרה שלי" הוא אמר ובא לחבק אותי, "עזוב אותי, ידעתי שאתם לא צריכים ללכת" אמרתי והתנתקתי ממנו, הלכתי לחדר שמתי נעליי ספורט שורט וגופייה ויצאתי לרוץ אולי זה יוציא ממני את העצבים, רצתי פשוט שעה עד שהגעתי לסוף של החוף הצד שהכי רחוק מהמלון,"סעמק" מלמלתי לא מצליחה להוציא את התמונה מהראש שלי, התחילה כבר להיות זריחה והתחלתי ללכת חזרה לכיוון המלון,והדמעות התחילו לרדת,נכנסתי לחדר הוא עדיין ישן, לקחתי בגדים ונכנסתי להתקלח, יצאתי מהמקלחת והוא קיבל עוד הודעה הפעם עם תמונה שהיא נושכת לו את השפה, שוב פעם רצתי לשירותים להקיא וכנראה שהוא שמע אותי והתעורר,"מה קרה יפה שלי?" הוא אמר את זה ורק עוד יותר הקאתי, קמתי שטפתי פנים וצחצחתי שיניים העיניים שלי היו אדומות מרוב בכי, "נשמה שלי מה קרה לך?" הוא אמר ובא לחבק אותי ,"אל תיגע בי!!!" צעקתי, "מה קרה?"הוא שאל, "מה קרה? תפתח את הפלאפון שלך" אמרתי לו והוא הסתכל על הפלאפון כלא מאמין,"חיימשלי אני הייתי שיכור בבקשה" הוא אמר, "זוג יונים עוד חמש דקות ארוחת בוקר" שמעתי את אמא שלו אומרת, "לי אין על מה לדבר איתך, כנס להתקלח ותרד לאכול" אמרתי לו וירדתי למטה, חיכיתי להם בלובי עד שניגש אליי מישהו, "פה לבד?" הוא שאל אותי בעברית, "מחכה למשפחה" אמרתי והסתכלתי עליו, "לא נכון!!!" צעקתי כשראיתי אותו, זה היה יניב שלמד איתי בפנימייה הוא היה גדול ממני בשנתיים והוא עזב בשביל לחזור לארץ לעשות צבא, חיבקתי אותו ובדיוק אושרי ירד והסתכל עליו במבט של רצח, "הם ירדו עכשיו אני אלך לאכול ואהיה איתך בקשר" אושרי התקדם אליי "מי זה?" הוא שאל אותי בעצבים , "בדיוק מה שאני שואלת על זו שנשכה לך את השפה " אמרתי והוא סובב אותי אליו, "את לא מבינה שאני אוהב אותך, אני מוכן לחטוף כדור בראש בשבילך, אני לא יודע מי זו, וגם לא אכפת לי, את היחידה שאני אוהב" , הוא אמר ונישק אותי, בכיתי.
"דיי חיימשלי אל תבכי זה הורג אותי, תרביצי לי אבל אל תבכי " הוא אמר לי, "אני אוהבת אותך,אל תעשה את זה יותר קשה" אמרתי לו, והלכתי הוא תפס לי את היד והעפתי אותו ישבנו כולנו באותו שולחן, הוא ישב ליד מתן וליאב ואני בקצה הכי רחוק ממנו,


תגובות (5)

באאאא לייייי שהםםםםם יחזרוווווווןןןן
תמשיכיייייייי

29/11/2013 05:25

למה לעשות לי את זה למה

29/11/2013 06:37

תמשיכייייייייי

29/11/2013 07:14

אושרי למה???
למה??
למה עשית את זה???
תמשיכייי

30/11/2013 08:28
30/11/2013 11:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך