יש מקום בלב? פרק11

05/08/2013 1102 צפיות 7 תגובות

אחרי איזה חמש דקות של נשיקה התנתקנו אחד מהשני ואושרי חייך כמו מטומטם…"מה? "שאלתי מובכת, כלום ידעתי שבסוף את תהיי שלי" הוא אמר לי, "מה זה שלי אני לא רכוש של אף אחד " אמרתי בתוקפנות, "את שלי אני שלך" הוא התחיל לשיר לי את השיר של אייל גולן ונישק אותי שוב, "יואו מתן" אמרתי, "מה איתו" היא שאל, "הוא יהרוג אותנו" אמרתי, "כבר דיברתי איתו, ובואי נגיד שרק אותי הוא יהרוג" הוא אמר, "למה? " שאלתי אותו, "חחחחחח הוא עשה לי שיחת משמעת שאם אני מתקדם איתך מהר מדי או פוגע בך הוא מפרק אותי" הוא אמר, "נחמד לדעת שעדיין דואגים לי" מלמלתי, "אל תגידי ככה הם ממש דאגו לך בגלל זה הרחיקו אותך מפה" הוא אמר,"טוב בוא נרד למטה" אמרתי ומשכתי את ידו, "נו אז כבר אפשר לשיר לך ישמח חתני? " מתן אמר לאושרי, "חחחחחח מפגר" אמרתי והוא תפס אותי לחיבוק, "אם הוא עושה אומר משהו לא במקום תגידי לי ישר" הוא לחש לי "יאללה בואו נראה סרט" מתן אמר,יעל התיישבה ליד מתן והוא חיבק אותה, ואני שכבתי בספה הארוכה על הברכיים של אושרי התחיל הסרט, אימה כמובן יעל פחדה רצח וכל שנייה צרחה, אני פחות אני דווקא אוהבת סרטי אימה, עד שפתאום היה את הקטע הכי מפחיד דפקתי צרחה של החיים, וממש נבהלתי הרגשתי שאני לא יכולה לנשום והלכתי לקחת מים, "מה קרה לך? " אושרי שאל וליטף לי את הראש,"כלום נבהלתי" אמרתי וניסיתי לחפש את המשאף, יש לי אסטמה ממש קלה,"מתן איפה המשאף" שאלתי עוד שנייה נחנקת והוא שם ריצה לחפש אותו, שאפתי ממנו והתחלתי להירגע, "זה חזר? " הוא שאל?, "מה חזר?" שאלתי, "את לא זוכרת? " הוא שאל, "זוכרת מה? " שאלתי שוב,"את הסיבה שבגללה יש לך התקפים" הוא אמר,יעל הלכה ונפרדה ממתן, ואני נשארתי מבולבלת…"מה הסיבה" שאלתי אותו, "כשהיית בת 5 חטפו אותך, המשפחה שאחרי זה איימה עלייך, אחרי שהצלחנו להוציא אותך משם היית מקבלת התקף כל שעה, איך את לא זוכרת" התעלפתי…


תגובות (7)

תמשיכייי

05/08/2013 03:16

תמשיכיי ותעשי תסיפורים יותר ארוכים בבקשה!

05/08/2013 03:22

תמשיכיייייי

05/08/2013 03:44

תמשיכייייייייייי

05/08/2013 03:59

תמשיכי

05/08/2013 04:04

תמשיכיי יותר ארוך

05/08/2013 04:08

תמשיכי ותעשי פרקים ארוכים יותר :)

05/08/2013 04:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך