יש מקום בלב? פרק 19

16/09/2013 1295 צפיות 6 תגובות

"נטלי" שמעתי את מתן מאחורי הדלת, "חלאס מתן" אמרתי בוכה, "מה חלאס פתחי את הדלת אם לא אני שובר אותה" ,"אתה פותח את הדלת אני קופצת מהחלון" אמרתי,ושמעתי אותו הולך משם,"דבר איתה אני לא יודע מה להגיד" שמעתי את מתן אומר,לא הייתי סגורה למי הוא אמר את זה,תוך דקה קיבלתי שיחה מאושרי,לא חשבתי בכלל וניתקתי לו,ככה במשך עשר שיחות רצוף…לא מתייאש הילד הזה,גם אני לא
אהבת חיי:"נו מה יהיה"
אני:"לא יהיה"
אהבת חיי:"נו תעני כבר מה יש לך"
אני:"כשאני אצא מהסרט שלי אני אענה לך סבבה?"
אהבת חיי:"אני אומר את זה כי אני דואג לך, את לא מבינה את זה?את תמימה מדי חושבת שהכל אפשר לפתור בדיבורים"
אני:"מה הקשר,אני בת 17 אני לא צריכה שאף אחד ידאג לי"
אהבת חיי:"עצם זה שאני איתך,שאת האישה שלי אומר שאני מחוייב לדאוג לך"
אני:"מה זה מחוייב מה אני המחוייבות אישית שלך?,אתה רוצה להפסיק את הקשר אפשר להפסיק אותו"
אהבת חיי:"מישהו אמר שאני רוצה להפסיק את הקשר?אני אוהב אותך,א-ו-ה-ב תביני את זה כבר"
אני:"כשתתחיל להתנהג כמו אחד כזה תיצור איתי קשר"
אהבת חיי:"יואו אני מרגיש כמו פדופיל"
אני:"מה?"
אהבת חיי:"אני מאוהב בילדה בת 4"
אני:"לא אתה ממש בוגר"
אהבת חיי:"קיצור ביי"
מה הוא סוגר איתי את השיחה ככה,זה מה שחשבתי תוך דקה הוא עלה מהחלון שלי ולא שמתי לב,הייתי עם הראש בין הברכיים,בוכה את החיים שלייייי, "די חיים שלי די" הוא חיבק אותי,"כולם שונאים אותי" מלמלתי,"מי שונא אותך,תביאי לי אותו" הוא אמר וניסה להרים לי את הראש,"אבא שלי הביא לי סטירה" אמרתי,"מה זה?!" הוא בא ללכת אליו,"לא אל" אמרתי והרחקתי אותו מהדלת,"ומתן וליאב עמדו שם ולא אמרו לו כלום" אמרתי והתחלתי שוב לבכות,"וגם אתה מביא לי את הסעיף" אמרתי,הוא נשכב על המיטה ואני גם אבל רחוק ממנו,"זה מדאגה סעמקק תביני את זה כבר,תאמין לי שעצם זה שאני דואג לך ככה רק אומר כמה אני אוהב אותך וכמה את חשובה לי,את יודעת עם כמה בנות הייתי?אף אחת לא עניינה אותי,אבל לך אני אפילו לא יכול לדמיין שיקרה לך משהו,ושאני עוד לא אהיה בסביבה שלך בשביל לשמור עלייך,את לא מבינה את זה אבל אני תוך דקה חותך לעצמי את הורידים,ועכשיו אחרי הנאום הזה את יכולה לבוא לידי?" התקרבתי אליו,הוא עטף אותי ביד אחת והצמיד אותי אליו שהראש שלי על החזה שלו,ונישק אותי בראש.
"נטלי" שמעתי את ליאב,"מה אתה רוצה?" אמרתי לו,"נו פתחי אני רוצה לדבר"הוא אמר לי,"אין לי על מה לדבר איתך,חתיכת מפגר,מרביצים לאחותך הקטנה ואתה שותק,גם אם אושרי ירביץ לי אתה תשתוק?" אמרתי,"לא,אבל אושרי זה לא אבא" הוא אמר, "נכון כי אושרי בחיים לא ירים עליי יד קיצור לך לא רוצה לשמוע אותך בכלל!"


תגובות (6)

מושלםם תמשיכיי

16/09/2013 21:15

מושלםםםם תמשיכייי. א-כ-ש-י-ו

16/09/2013 23:28

תמשיכי !!!!!!!!!!!!!!!!

17/09/2013 00:24

תמשיכייי

17/09/2013 01:29

מהמם תמשייכ (קוראת חדשה)

17/09/2013 04:45

מושלם

17/09/2013 06:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך