יש מקום בלב? פרק 28

01/12/2013 1037 צפיות 6 תגובות

"יש לי משהו להגיד" אמרתי פתאום, וכולם הסתכלו עליי, "אני חוזרת לארצות הברית לשנה לפנימייה, לסיים תואר שני ועוד כל מיני עניינים" אמרתי וכולם שתקו ראיתי את המבט ההמום של אושרי והלב שלי התרסק, "מתי החלטת את זה בדיוק?" אבא שלי שאל, "היום" השבתי בקצרה, "הטיסה שלי עוד 4 שעות אז אני אלך לארוז את הדברים שלי ברשותכם" קמתי ויצאתי לא יכולתי לעצור את הדמעות נכנסתי למעלית ושנייה לפני שהיא נסגרה אושרי נכנס , "אושרי לא" מלמלתי בוכה המעלית נתקעה, "עכשיו את תקשיבי לי" הוא אמר לי ותפס לי את הראש עם הידיים שלו, "את מבינה שאין לי חיים בלעדייך??" הוא הרים את הקול שלו, "אתה מבין שאתה בן 17?אתה מבין שאתה צריך להינות מהחיים שלך?אתה לא צריך מישהי שלא תיתן לך ללכת למקומות אתה מבי.." התחלתי להגיד והוא נישק אותי, "את לא יכולה לעזוב אותי פה" הוא אמר וירדה לו דמעה מהעין, "אל תבכה " אמרתי בוכה וניגבתי את המעה שירדה לו , "אז תישארי פה" הוא אמר ונישק את היד שלי , "זה עדיף לשנינו" אמרתי , "זה לא עדיף לא לך ולא לי" הוא אמר, "תקשיב אני נוסעת בהתחלה רק לשבוע, אחרי זה נחזור ונראה מה יהיה" אמרתי והמעלית נפתחה , הלכתי לחדר ארזתי את הבגדים שקניתי למרות שאני חייבת לקנות אחרים ברגע שאגיע, לבשתי טייץ עור חולצה לבנה נופלת וסט ג'ינס ועקבים וירדתי למטה עם המזוודה, כולם היו בלובי חוץ מאושרי נפרדתי מכולם וראיתי שכולם בשוק עדיין, "תירגעו אני חוזרת עוד שבוע " אמרתי, ורציתי לצאת אבל הייתי חייבת את אושרי,"איפה הוא?" שאלתי את מתן, "אין לי מושג" הוא אמר ולא הייתה לי ברירה ויצאתי מהמלון לקחתי מונית לשדה תעופה, הגעתי ואושרי עמד בכניסה "תתחרטי" הוא אמר לי "אני אוהבת אותך ואני לא יכולה לוותר עליך,או לנשום בלעדיך , אני הולכת לשבוע בהתחלה ואז חוזרת זה יעשה לנו טוב הפסק זמן הזה" אמרתי וראיתי שהוא מחייך, "ואיפה תהיי שם?" הוא שאל , "אל תדאג לי,אבל תשגיח על כולם,ואני כבר אגיד לך מתי לבוא לאסוף אותי מהשדה" אמרתי והוא חיבק אותי ונישק אותי בראש "אני אוהב אותך, אני אמות בלעדייך" הוא אמר והתחלתי לבכות, "אבל מה את בוכה עכשיו" הוא שאל, "כי גם אני אוהבת אותך" אמרתי והייתי חייבת ללכת לביקורת דרכונים והכל הוא חיבק אותי שוב והלך, אחרי שסיימתי את הביקורת והכל הלכתי לאזור של הקניות, ולא מצאתי כלום אחרי איזה שעה כבר קראו לעלות לטיסה.

ברוכים הבאים לחיים האחרים של נטלי פרץ…


תגובות (6)

תמשיכייייייייייייי

01/12/2013 01:18

תמשיכייייייי

01/12/2013 02:19

תמשיכי!!מזמן לא קראתי את הסיפור הזה והוא מושלם כמו תמיד!

01/12/2013 03:56

וואי מהמם תמשיכי

01/12/2013 06:00

תמשיכי

01/12/2013 07:57

המשך במהירות!!!

08/02/2014 09:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך