יש מקום בלב? פרק 5

31/07/2013 1142 צפיות 6 תגובות

"לא ייבשתי אותו גרמתי לו לנחות" אמרתי למתן, "מה הוא רוצה ממך בכלל?" הוא שאל אותי, "אני יודעת..מה שהוא רוצה מכולן" אמרתי לו, "חכי אני אכנס בו" הוא אמר לי, "חחחחח על מה ולמה? " אמרתי לו, "אני אראה לו מה זה להתחיל עם אחותי הקטנה" הוא אמר וזהו מתתי מצחוק, "תכלס לא היית רוצה שאני אהיה עם החבר הכי טוב שלך? " שאלתי, "לא! ממש ממש לא! " הוא ענה לי, "ולמה לא?" המשכתי לעצבן אותו, "כי את אחותי והוא חבר שלי ולא! " הוא אמר בעצבים, "תעצור פה אמא מחכה כאן שאני אבחר את הרהיטים" אמרתי לו, ירדתי בחרתי ארון לבן שולחן לבן טואלט לבן מיטה לבנה הכל לבן!! !! אמרו לנו שבערב יביאו את זה אלינו לבית, משם נסענו הביתה,אכלנו וזה בסביבות שלוש כזה החלטתי שבא לי בריכה ויש לנו בריכה בבית אזז לבשתי בגד ים בצבע מנטה ביקיני שאני מאוהבת בו פשוטטט וירדתי למטה לשחות, בזמן שהייתי בבריכה שמעתי קול מוכר ומרחוק ראיתי את אושרי אז עשיתי כאילו לא ראיתי והמשכתי בשלי עשיתי כמה בריכות בכל זאת צריך לשמור על כושר, "הופה הופה מי זאת? " אושרי אמר והסתכלתי עליו מרחוק,חייכתי בקטנה והמשכתי, "היית אומר לי אחי הייתי מביא בגד ים היינו עושים תחרות" הוא אמר למתן, "לא כדאי לך" הוא אמר לו, "תקשיב לחבר שלך הוא יודע מה הוא אומר" אמרתי, "חחחחחח עם יד אחת מאחורי הגב אני מנצח אותך" הוא אמר לי, "סבבה פעם הבאה תביא בגד ים" אמרתי לו, סבבה" הוא אמר לי והסתכל לי לתוך העיניים והדבר היחידי שחשבתי לעצמי זה 'את לא מתאהבת בו! את פשוט לא! '


תגובות (6)

תמשיכיייייייייייייי

31/07/2013 07:10

מהממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!

31/07/2013 07:28

תמשיכייייייי

31/07/2013 07:43

ה מ ש ך

31/07/2013 08:15

תמשיכי , ותעשי פרקים ארוכים יותר :)

31/07/2013 08:28

ואו מדהים

31/07/2013 08:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך