יש מקום בלב? פרק 7

01/08/2013 1248 צפיות 7 תגובות

"את מה?? " הוא שאל אותי בשוק, "אוי נו זה כלום כשהייתי קטנה"אמרתי לו שלא ייתפס על זה עכשיו רק זה מה שחסר לי, "אז אני הייתי האהבה הראשונה שלך? " הוא שאל אותי, "יש אותך ביותר קיטשי? " שאלתי, "יואו למה את עושה את זה כל פעם" הוא אמר,"עושה מה? " שאלתי, "מנסה להביא לי עצבים", הוא אמר, "כדי שתבין שאני ואתה, כלום לא ייצא מזה אל תבנה ואל תינעל עלי" אמרתי לו, "למה לא? " הוא שאל, "כי אני לא יוצאת עם סטוציונרים" אמרתי והגענו אליו הביתה, אני ישר עליתי במדרגות לפני הכניסה לבית וחיכיתי לו, כשפתאום משום מקום הוא נישק אותי, וואו פשוט וואו בהתחלה איכשהו ניסיתי לברוח אבל אחרי איזה שנייה נשאבתי לזה, "את יודעת בשביל שבן יפסיק להיות סטוציונר צריך רק מישהי אחת" הוא אמר לי אחרי שהוא סיים את הנשיקה, "ואני ממש לא מתכוונת להיות המישהי הזו, דפקתי בדלת, וראיתי את הקטנים רצים כזה "אני מקווה שלא יעשו לך בעיות" רינה אמרה לי, "איזה בעיות תוך שעה הם במיטה חולמים" אמרתי לה, "טוב אז מי רוצה לבחור את הפיג'מה הכי יפה וללבוש אותה? " שאלתי אותם "אני אני" שמעתי והם עלו לחדר, עליתי אחריהם, "את טובה עם ילדים אה? " שמעתי קול שאומר הסתכלתי לכיוון הדלת וראיתי את אושרי, "עכשיו אתה תעיר אותם! אתה לא יוצא?מתן מחכה לך" אמרתי לו כשיצאתי מהחדר אחרי שהם נרדמו, "אני יוצא אבל לא עם מתן, מתן עם חברה שלו" הוא אמר, הוא לא אמר לי כלום, אפילו לא ידעתי שיש לו חברה, "אמא שלי קוראת לך" הוא אמר לי, "מה זה השקט הזה? " היא שאלה אותי, "זה קול של ילדים ישנים" אמרתי לה בחיוך מנצח, "לא נכון! טוב אנחנו יוצאים בכל דבר שקורה תתקשרי אלי או להורים שלך, השארתי לך מצעים על הספה" היא אמרה לי, "לא אמא לא יהיה לה נוח שתישן בחדר שלי אני אשן בספה" אושרי אמר ואמא שלו הנהנה, "את תסתדרי לבד? " הוא שאל אותי, "כן אל תדאג" אמרתי לו, אחרי שהוא הלך הלכתי להחליף בגדים להוריד את האיפור לשטוף פנים,בדקתי שהקטנים מכוסים, ירדתי למטה לראות טלוויזיה, שקט, רוגע, אחרי איזה שעה שמעתי מישהו עולה במדרגות מחוץ לבית, הייתי בטוחה שזהו אלה שרצו להרוג אותי פה, הסתכלתי מבעד לדלת וראיתי שזה אושרי בכלל, שיכור קצת, מדמם ישר פתחתי לו את הדלת, "מה קרה לך?! " שאלתי כשהשכבתי אותו על הספה,"סתם איזה קוקסינל חושב שהוא יפתח את הפה ואני לא אחזיר לו" הוא אמר, "טוב חכה רגע, עליתי למעלה להביא לו את העזרה הראשונה,חיטאתי את הפצעים חבשתי אותם והבאתי לו קרח לפנס, "חמודה את מטפלת בי" הוא מלמל,"טוב נראה לי שאתה שיכור לך להתקלח" אמרתי לו, "אני לא שיכור" הוא אמר, "כןכן לך להתקלח" אחרי כמה דקות שמעתי אותו קורא לי, עליתי מהר לפני שהתאומים יתעוררו, " תביאי לי מגבת יש ליד המיטה שלי" הוא ביקש הבאתי לו מגבת הכנסתי את היד כדי להביא את המגבת והוא משך אותי לתוך המקלחת,כמובן שהוא כבר היה לבוש כאילו מכנס, הוא הצמיד את הראש שלו לשלי,"נו מה הקטע" אמרתי לו השתחררתי ממנו ויצאתי הוא בא אחריי עד לסלון, "תגידי מה יהיה איתך" הוא שאל אותי, "כבר עכשיו הכל בסדר" עניתי לו, "אני יודע שאת אוהבת אותי" הוא אמר, "מאיפה אתה יודע את זה" מלמלתי, "מהנשיקה" הוא אמר והתחיל שוב להתקרב אליי, "למה שלא נהיה ביחד?" הוא שאל, "כי אתה תרסק לי את הלב" אמרתי,"נראה לך באמת? " הוא שאל אותי, "אני לא סומכת יותר על אנשים" אמרתי, "למה? "הוא שאל אותי,"למה? כי אולי ארבע שנים הייתי זרוקה בארצות הברית כמו כלב,אני על המשפחה שלי בקושי סומכת אז אתה רוצה שעל הסטוציונר הראשי אני אסמוך? "


תגובות (7)

מהמם ומצחיק תמשיכי

01/08/2013 03:47

תמשיכיייי מהררר

01/08/2013 03:51

חחחח אין על הסיפור הזה !
תמשיכי…

01/08/2013 04:08

אוווו תמשיכי

01/08/2013 04:11

תמשיכיי דחופפ זה מהמםם!!!:)
לאאב יו

01/08/2013 05:07

יאייי איזה חמווד תמשיכי :)

01/08/2013 06:01

מהמממממממם מושלםםם תמשיכי!!!!!!!

01/08/2013 07:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך