Rexsia
אני לא יודעת למה אני כתבתי את זה
ואני לא מאוהבת אני כולה בת פאק*[$|! 11
אז שקט !
ואני ילדה שמחה ומצחיקה (כמו שאתם יודעים)
וגם אין לי בעיות בחברה !
טוב זה כל מה שרציתי להגיד ...
ולא אין לי מחזור *^*

כאשר אתה מולי

Rexsia 29/09/2013 688 צפיות 6 תגובות
אני לא יודעת למה אני כתבתי את זה
ואני לא מאוהבת אני כולה בת פאק*[$|! 11
אז שקט !
ואני ילדה שמחה ומצחיקה (כמו שאתם יודעים)
וגם אין לי בעיות בחברה !
טוב זה כל מה שרציתי להגיד ...
ולא אין לי מחזור *^*

כשאתה מולי רוצה להגיד מילה,
אני מרגישה את הסערה,
שמתחוללת בתוכי מתוך אהבה,
שאני חושבת שבסוף היה איתך,
אבל בעצם זא רק מחשבה שהעתיד יובילה.
מי יודע ואולי ניפגש,
אבל ברור שזה לא יקרה,
לי הרי אף פעם אין מזל,
הרי אף אחד לא יודע עלי אפילו חברתי הטובה שאיתי מהגן גדלה.
מעניין אם אתה חושב שטוב לי מעניין אם באמת טוב לך.
כי אצלי הכל פשוט נורא,
רק רציתי להגיד מילה.. מילה קטנטנה,
שמגיע רק מתוך הלב מתוך אהבה.
בבקשה תקשיב ותבין,
אני אוהבת אותך באמת.
לו היה לי רק האומץ להגיד איך אני באמת מרגישה,
אז מה זה משנה מילה קטנטנה לא תעזור למישהי שפשוט קשה לה….
לפחות למישהו אמרתי איך אני מרגישה….


תגובות (6)

השפן הקטן שכח לסגור הדלת היצתנן המיסכן וקיבל נזלת
(אין קשר אני פשוט גאונה אתם טיפשים ^^)

29/09/2013 12:39

חחחחחחחחחחחחח ברציתי להוסיף הרגת אותי!!!

29/09/2013 12:41

אני יודעת אני הורגת את כולם רק שהמישטרה לא תבוא •__•

29/09/2013 12:43

מיאו.
אין לי דבר חכם יותר לומר עכשיו.

29/09/2013 12:46

שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!

29/09/2013 12:47

חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!

29/09/2013 12:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך