כבר לא כמו מקודם.. פרק 1

יעלוש 01/12/2013 646 צפיות אין תגובות

קוראים לי אלה אני בת 15 מירושלים ולומדת בבית ספר רימונים האמת שבאופן כללי אני ילדה די מוזרה ומשעממת אני לא כמו כל החברים שלי וכנראה שגם לעולם לא אהיה.. אני ילדה שקטה וביישנית שאוהבת לקרוא ובדרך כלל עם אוזנייות באוזניים אבל אני לא סנובית או משהו כזה דווקא יש לי הרבה חברות אולי בגלל שאני לומדת בכיתה קטנה אנחנו רק ארבעה עשרה תלמידים בכיתה. בגלל שהבית ספר שלי נמצא בשכונה דתית אין הרבה תלמידים וכולם חברים של כולם, אני תלמידה טובה עם ממוצע שלעולם לא היה מתחת לשמונים או בקיצור כמו שכולם מכנים אותי חננה ועכשיו לסיפור שלנו. עד לפני חודשיים גם באמת הייתי כזאת אך פתאום החיים שלי השתנו והתחלתי להרגיש כמו בסדרות דרמה שאני כל כך אוהבת לצפות בהם זה היה כמו חלום האמת שזה היה חלום בערב יום כיפור אחרי שהייתי קצת עם החברים שלי חזרתי הביתה השעה הייתה עשר והיה ממש משעמם הרי אין מחשב או טלויזיה ביום כיפור והקריאה ממש מצמיאה אז החלטתי ללכת לישון וחלמתי חלום… תמיד היו לי חלומות הזויים אבל הפעם זה הרגיש ממש אמיתי שכשקמתי הדבר הראשון שעשיתי היה לבכות. חלמתי שהחברה הכי טובה שלי ליאת והילד שאני מאוהבת בו לירון מתנשקים, ניסיתי להיתעלם מהחלום הרי תמיד אני חולמת דברים מטומטמים ושזה בטח בגלל הרעב או הצמא זה מה שאמרתי לעצמי למרות שזה לא כל כך עזר וזה הטריד אותי כל הצום ככה זה כשאת ילדה כל כך משועממת כל דבר הכי קטן נכנס לראשך ולא עוזב אותך למשך הרבה זמן..מי שכמוני תבין.. בצאת יום כיפור ליאת התקשרה אלי מדברות על שטויות איזה היה הצום וכאלה אבל לא יכולתי לשתוק הרבה זמן ואחרי רבע שעה סיפרתי לה..זה היה חזק ממני.. היא סיפרה לי שהיא באמת אוהבת אותו כבר הרבה זמן ובאותו רגע דמעה זלגה מעיניי הרי היה לי ברור שמול ליאת אני לא יכולה הילדה הכי יפה בכיתה שכול הילדים נופלים לרגלייה ואני? כמו שכבר סיפרתי סתם ילדה חכמה ומשעממת ולמרות שלי וללירון יש קשר מיוחד היה לי ברור שהוא יעדיף את ליאת על פני.
אז תעזרי לי? ליאת אמרה בקול רציני שלא נתן לי תקווה להתחמק מזה. אני אעזור לך. עניתי לה בלט ברירה מעולה אמרה ליאת. אני אגיד לו את זה בפייסבוק זה קל הרבה יותר אבל אני חייבת שתעזרי לי לנסח את זה את טובה בדברים האילו. כבר לא יכולתי לסרב בלי לתת לה הסבר הגיוני והדבר היחיד שהיא הייתה מקשיבה לו זה שאני מאוהבת בלירון כבר חצי שנה וידעתי שאת זה אני לא הולכת לספר לה לעולם…הרי אם זה יגיע לאוזניי ליאת תוך שתי שניות כל הבית ספר ידע מזה ולמרות שהיא החברה הכי טובה שלי על הפה שלה היא אף פעם לא ידעה לשמור אז החלטתי שאני עוזרת לה ואחרי עשר דקות ההודעה הייתה כבר בפייסבוק של לירון זה היה מנוסח ככה:
"לירון תקשיב יש משהו שאני רוצה להגיד לך אני מרגישה את זה כבר הרבה זמן אבל לא היה לי אומץ להגיד לך שאני אוהבת אותך אתה הבנאדם הכי מדהים שפגשתי בחיים שלי אני פשוט לא יכולה בלעדייך" ותוך כדי זה שאני כותב לו את זה אני פשוט בוכה ללא הרף לירון כמובן ענה לה שגם הוא אוהב אותה וכששמעתי את זה הכי הזדעזעתי הרי חשבתי שלירון הוא בנאדם אמיתי שלא מתאהב בשתי שניות אלא יודע מה זה אהבת אמת… מזל שהיה חופש סוכות כי לא הייתי מסוגלת להגיע לבית ספר אחרי דבר כזה אבל האמת שזה לא כול כך עזר כי ליאת דאגה לספר לי על כל מקום שהם יצאו אליו וכמה לירון מושלם ואני? מה כבר יכולתי לעשות? רק לשבת ולבכות הרי הוא שכח אותי הרגע הראשון שליאת אמרה לו את זה והשיא היה שהחלום התגשם הגעתי לבית ספר ביום ראשון אחרי החופש בשעה שבע ארבעים ומשהו.. וראיתי אותם את ליאת ואת לירון על הספסל שפעם אני ישבתי בו עם לירון עכשיו הם ישבו שם והתנשקו נכנסתי לכיתה וניסיתי לשכוח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך