l.a.h.i
קיראה מהינה :)))))))))))))))))))

כבשתי אותך!! פרק 25: חיוך של מלאך עצוב

l.a.h.i 31/03/2014 1779 צפיות 13 תגובות
קיראה מהינה :)))))))))))))))))))

——-גל———–
התעוררתי בחדר אחר שהוא לא שלי הרגשתי יד מחבקת אותי הסתובבתי וראיתי את רטמיר ידעתי שהוא סטוציונר, אבל יופיו היה מדהים מכל גן עדן הבטתי בפניו ועיניו הישנות וחיוך מתוק על שפתיו חייכתי. באותה מכה במוחי צצה המחשבה למה אני כאן אתמול בלילה אטיאס הבן של זונה החליט לשיר לנו ליד החלון האידיוט הזה. רגע….. מדברים על האידיוט אני מקווה בשבילו שהידיים שלו לא על לירז אחרת אני קוברת אותו בפירוש הוא יודע שהיא לא סובלת את זה ואני לא אתן לו!! באתי להסתובב יד חיבקה אותי מצמידה יותר עמוק לחזה נשמתי את ריחו המתוק ריח של בושם גברי ריח של רטמיר… הרגשתי את ידיו מלטפות ברוך את שיערי ידיו היו עדינות והוא חייך. "גל…..מתוקה שלי…" הוא אמר עיניו עצומות חייכתי מוכנה לתת לו צ'פחה שיקום. "כמה כיף לקום אותך להרגיש את שיערך המדהים והרך את ריח גופך ולראות פנים יפות מגן עדן…" הוא אמר בחיוך פוקח את עיניו מביט בי עיניו יפות בוערות כאש יפה וחמה.
"אני מציע לך ביפה לסתום את הפה ולא לעצבן אותי," אמרתי קלטתי מה המטרה שלו היתה בכל זה להסיח את דעתי ולא לחשוב על לירז ואטיאס ולא לחשוב על לתת לזבל המזדיין הזה מכות.
"תירגעי מתוקה שלי," הוא לחש והתקרב אל שפתיי ודחפתי אותו קמה ראיתי את אטיאס ישן וחיוך מלאכי על שפתיו ואת לירז רגועה ושקטה היא ישנה כל כך רגועה ידיה מחזיקות בידו שמחבקת אותה…
"גל תעזבי אותם את יודעת שאני מכבד ואוהב את לירז כאחות מתוקה שלי.." הוא אמר לי בלחש רציתי להכות את אטיאס על אתמול לא משנה לי הוא כבר עולה לי על העצבים בן זונה הזה שליח השטן!!!!! סאמק ינעל אחותו הצולעת.
"בסדר אני אתנקם בבן זונה הזה אחר כך ועכשיו בוא נלך," אמרתי לו הלכתי לחדר שלי ושם התלבשתי הוא חיכה במסדרון כשראה אותי עם תלבושת חייך.
"יפיפייה כמו תמיד," אמר לי בחיוך המדהים שלו סקסי מתמיד.
"בוא," אמרתי לו תופסת בידו ויצאנו לאכול. אחרי רבע שעה חצי ונטלי יצאו ואיתם קוקו תימור וניקול והרוסים ולוסיאנה. שמיום ליום לא מוצאת חן בעיני המבטים שהיא שולחת ללירז ראיתי איך הביטה אצל המעצבת אתמול היא מביטה בה בעיניים כל כך מלאות קור. כשאמרתי לה על הלבוש היא התלבשה כמו פרוצה בנים התחילו איתה בגלל שנראתה כמו פרוצה פקצה. אני מסתכלת על ליבוש והאודם זה לא הלבוש שלירז לימדה אותה היא נראית תסלחו לי כמו זונה.. ומתנהגת כמו זונה. היא התיישבה ליד נטלי מחייכת.
"בוקר טוב גל מה שלומך?" היא שאלה אותי בחיוך שלה.
"ברוך ה'," אמרתי לה בקול הרגיל והאדיש שלי מנסה להשתלט על עצמי הרגשתי זעם בתוכי כששאלה זאת התנהגתי במתינות ורגיל.
"דרך אגב מישהו ראה את לירז?" היא שאלה אותנו אני והבנים הבטנו אחד בשני ועניתי.
"היא יצאה לריצת בוקר מחוץ לחומות." אמרתי להם בקול רגיל.
"כן שכחתי היא הכי ספורטיבית בינינו היא הרי לומדת איגרוף." היא אמרה בחיוך רגועה הייתה לי הרגשה שזה חיוך צבוע שלה ואז הגישו את הארוחה ובפעם הראשונה שני הקבוצות ישבו יחד.

———עדי———
הרגשתי אותה זזה ראיתי אותה ישנה לידי חייכתי לעצמי פניה נראו לי חסרות מנוחה ראיתי בעיניה דמעה זולגת היא בכתה מתוך שינה. "דין!!" היא צרחה מתוך שינה קמה פניה חיוורות לבנות משלג היא נשמה בכבדות בעיניה דמעות. פעם ראשונה ראיתי אותה כל כך עדינה ורגישה בעיניה דמעות של כאב לא ראיתי אותה ככה לעולם חיבקתי אותה משכיב אותה שם את ראשה על חזהי.
"ששש…. תירגעי זה רק חלום לירז רק חלום רע," לחשתי לה מנסה להרגיע אותה היא התחילה לבכות על חזהי דמעות חזקות בעיניה אף פעם לא ראיתי אותה בוכה ככה המלאך שלי בוכה ואני רק רציתי לחבק אותה בחוזקה לשמור אותה. אני רציתי להרוג את בן זונה שפגע בה בטח… כל חזהי היה רטוב מדעותיה ולא היה אכפת לי רק שתרגיש טוב רק שהיא תחייך שוב.. רק שתעצבן אותי כמו שהיא רק יודעת ותחייך, אבל רק שלא תבכה לעולם רק שתחייך ותהיה מאושרת. "לירז…" לחשתי היא חיבקה אותי בפעם הראשונה מיוזמתה היא עצמה את עיניה חיבקתי אותה ראיתי כאב בעיניה עצבות היא קמה פניה לבנות היא התרחקה ממני מתכוונת לצאת הלכתי אחריה תופס אותה בחוזקה ומחבק והיא נשברה בזרועותיי. לא ידעתי מה יש לה מה כל כך שובר אותה מלאך כמוה.

———לירז———–
החלום הזה הפחיד אותי חלמתי עליו על דין שלי על אהוב נפשי שאהבתי בכל נפשו. עיניו היפות האלה ראיתי אותו בצורה מפחידה מאוד. *****הייתי במרחב פתוח ושם היו צבעוניים אדומים וריח מתוק עם ריח מוזר מר שאכאיב לאפי הלכתי צועדת קדימה ראיתי דמות שם באופק הוא עמד עם גבו אליי רצתי אליו מחבקת אותו בחוזקה שמחה לראות אותו הרגשתי הכי מושלם באותו רגע. נשמתי את ריחו מסובבת אותו אליי על פניו קור גופו היה קר פתאום ודם על בגדיו הוא ירד בעוצמה סובבתי אותו. והבטתי בו רציתי לצרוח אבל משהו בתוכי חנק אותי פניו היפות היו קרות וחיוך על פניו עיניו עצומות והוא נפל לי עוד שנייה החזקתי אותו מכוסה בדמו ראיתי שהפרחים שסביבי צבעוניים הפכו לדם שבו הרגשתי שאני טובעת. חיבקתי אותו מנסה להעיר את אהוב נפשי את האדם שגרם לי לאושר הרגשתי שאני טובעת הרגשתי שאני נחנקת לא ידעתי מאיפה היה בי את הכוח לצרוח צרחתי את שמו בכוח האחרון שנותר בי. "דין!!!!" צרחתי***** קמה מהסיוט הזה דמעות בעיניי קמתי מתנשפת בכבדות מרגישה את האוויר עדיין חונק אותי מבפנים פשוט הרגשתי את הכל נשבר בתוכי לא היה לי אכפת מכלום חוץ ממנו הרגשתי את הדמעות בכיתי לא יכולתי להסתיר את מה שבתוכי נשבר מזמן. תמיד ניסיתי להסתיר את זה מכולם ועכשיו זה התפוצץ לי הרגשתי שאני צריכה לברוח, אבל ידיים חמות חיבקו אותי בחוזקה טומנים את פני בחזהו הוא חיבק אותי וניסה להרגיע אותי במילים הרכות שלו במגע הרך והנעים הזה שלו. אבל התמונה הכואבת חזרה לעיניי לא רציתי להסביר לו לא רציתי שהוא יראה אותי שבורה כזו כי ידעתי שהוא לא יבין אין לו מושג מה זה לאבד אדם שיקר לנפש שלך כי הוא לעולם לא אהב. בכיתי ידיו החזקות חיבקו אותי לא יכולתי יותר כאב לי מאוד חיבקתי אותו רציתי להרגיש את החום שלו רק חום הנעים שלו שכל כך חסר לי עכשיו רציתי להרגיש בטוחה התפרקתי שבורה. הבטתי בו הבנתי מי מחבק אותי ומה הוא רוצה רק אין מצב שבכל חיי הוא יבין את הכאב שבתוכי אין לו. קמתי ממיטתו ידעתי שאני צריכה להתרחק ממנו אסור לו לראות אותי ככה שבורה… אסור לו לדעת על חולשות שלי אסור לו התחלתי ללכת הרגשתי את ידיו החזקות מחבקות אותי חזק ונשברתי בתוכי הרגשתי כאב חזק הדמעות זלגו מעצם נשברתי עד הסוף. הוא חיבק אותי זרועותיו החזקות סיבבו את פני אליו הוא שם את ראשי על כתפו לא ידעתי איך הסביר לו אחר כך את מה שקורה איתי. הרגשתי רעד בגופי רעד לא רצוני גוש בגרון חונק אותי נשמתי בקושי פניו של דין חזרו אליי כל פעם מחדש והרגשתי כאב. הוא שתק רק מלטף אותי מחבק אותי בחוזקה ריחו המתוק בתוכי. השתיקה שלו עזרה לי השקט שלו היה מרגיעה חיבקתי אותו קלות הרגשתי שהנשימות שלי מתחילים להירגע הצמיד את שפתיו קלות למצחי נשק אותי חיוך קטן.
"הכל יהיה בסדר לירז," הוא אמר מחבק אותי. הרגשתי הקלה אחרי שחררתי את דמעותיי.
"תודה עדי אטיאס," אמרתי לו והתרחקתי ממנו מרגישה עדיין בכאב.
"לירז חכי!" אמר תופס בידי ידו היתה חזקה.
"מה גרם לך להרגיש כל כך רע…." הוא שאל אותי.

———-נייל———-
ישבתי בחדר עדיין לא התגברתי על לוסיאנה הזו אבל ידעתי שהיא לא בדיוק האדם שרציתי הבנתי תמיד למי אני נמשך. אני נמשך ללירז מהיום ראשון שראיתי אותה אבל, אף פעם לא רציתי להודות בזה הרגשתי אותה הפנים האלה שלה החום מזג הטירוף שלה משכו אותי אליה. היא מחייכת קלות היא תמיד הכי אמיתית באותו יום שנשברתי בזרועותיה הרגשתי בטוח לא הייתי צריך להסביר היא הבינה בעצמה שאני לא רוצה לדבר על זה שאני רק רוצה להרגיש את החום של גופה ונשמתה. עצמתי את עיני משתדל להתרכז בסלים בכדורסל היתה הפסקה עשר לא הייתי ממש מרוכז חשבתי אליה ואז הרגשתי ידיים מחבקות אותי הסתובבתי רואה את לוסיאנה מחייכת אליי חיוך שלה.
"התגעגעת מתוק שלי?" שאלה בקול התמים ביותר מתגרה בי.
"מה את רוצה מפגרת," אמרתי מרחיק את עצמי מהבת זונה הזו שניצלה אותי את טוב ליבי.
"ככה אתה מדבר לבחורה שאעברת איתה את הלילה הכי מושלם שלך," היא עשתה פרצוף מעצבן עם החיוך הארסי הזה שלה.
"כן בתור זונה שלא שווה לתחת," אמרתי מייבש אותה ועוזב.
"אני יודעת מי מוצאת חן בעיניך זו לירז ראיתי את המבטים שלך אליה," היא אמרה פתאום נעצרתי מופתע איך הבת זונה הזו יודעת. "אני לא יודעת מה איתך אני לא ממש מבינה מה אתם כולכם מוצאים בה היא רק סתם גוף חסר מוח." היא אמרה בחיוך מצחקקת הסתובבתי תופס בצווארה בכוח מוכן להרוג אותה את הבת זונה הזו.
"שלא תעזי לדבר אליה ככה חתיכת בת זונה, אל תשכחי בזכות מי זכית בחיצוניות הזו עם לא היא עדיין בחורים וכולם היו מנצלים אותך ויורקים אלייך לוסיאנה או בעצם חוסינה." אמרתי לה בחיוך המנצח שלי משפיל אותה.
"אל תעז בחיים שלך לקרוא לי חוסינה שמי לוסיאנה!!!" היא צרחה עצבנית עוזבת.
"שלום לך בת זונה," אמרתי בחיוך הכנסתי סל והלכתי לכיתה.

———-לוסיאנה———–
חתיכת מפגר אני באתי להציעה לו עיסקה אבל הבן זונה אפילו לא הקשיב היא לא תהיה אם אטיאס הוא שלי ורק שלי! אמרתי עצבנית אש אכושרמוטה היא לא תהיה איתו אף פעם. הוא הולך להיות שלי והיא הולכת להיות עם כל אחד אחר אבל לא איתו!!!!!!
זעמתי לא ידעתי ממש איפה אטיאס הוא כל היום לא היה לא במחששה ולא בשום מקום קוקו וחצי ופצע היו אבל לא הוא לעזאזל רק שהוא לא איתה!!!!!! אחרת אני אקבור את בת זונה הזו הוא שלי ורק שלי. ישבתי עצבנית בכיתה ואז ראיתי את מישהו שהייתי זקוקה לו מכל.

———-נטלי——————
אני ונפתלי ישבנו לנו ביחד מחובקים הימים האחרונים שינו את הכל אני התאהבתי ואני נמצאת עם הבחור הכי מושלם בשבילי חיוכו שפתיו עיניו מביאים לי אושר. הוא לא זז ממני לשנייה הוא לא מפסיק להגיד שהוא אוהב אותי אף זונה לא מתקרבת אליו, ואני הכי מאושרת איתו. הוא הפסיק לשתות בשבילי אבל מעשן כן מעשן לפחות לא לידי הוא יודע שאני לא סובלת את הריח הוא חייך אליי מחבק אותי בחיוך.
"את יודעת את הראשונה שאני מאוהב בה עד כדי כך אני מקווה להישאר איתך לנצח," הוא אמר לי בחיוך חיבקתי אותו בחוזקה.
"בחיים שלי לא אעזוב אותך אני אוהבת אותך זו פעם ראשונה בשבילי גם שאני מאוהבת במישהו." הוא חייך אליי חייכתי ונשק אותי קלות כל כך נעים כל כך כיף.
"מה אתה חושב שיקרה לנו בעתיד לי ולך ולחברים שלנו?" שאלתי אותו בחיוך.
"את ואני נהיה ביחד אחרי השנתיים שלנו פה ואחר כך נחזור לישראל ושם נהינה לנו בכיף שלנו נטייל בעולם ואני אשרת בצבא וגם את נאהב ולא ניפרד," הוא אמר בחיוך שלו מנשק אותי.
"אני חושבת שגל תחזור לארץ והיא תמשיך להגן על חלשים היא תעבוד בתור עורכת דין או תעסוק בתקשורת בארץ," אמרתי בחיוך.
"לא נראה שרק בזה רטמיר יציע לה נישואין והם יתחתנו," הוא אמר מצחקק.
"למה נראה לך שזה יקרה זה לא שהם זוג?" אמרתי לו הוא צחקק.
"הוא רוצה אותה ראיתי איך הוא מסתכל אליה הוא מאוהב בה מעל הראש אני רק מקווה שלא תדחה אותו אחרת הוא יתחרפן." הוא אמר בצחקוק.
"אני חושבת שניקול ואנטון מתחיל בינהם משהו אנטון לא הוריד ממנה את עיניו לרגע חח יש סיכוי שהם יתחתנו." אמרתי בחיוך מצחקקת.
"מה את חושבת על לירז מה איתה יקרה?" הוא שאל אותי.
"האמת אני בספק עם לירז תרצה אי פעם במישהו היא מחפשת משהו שלא קיים בגברים." אמרתי לו בקול רציני.
"היא הבחלט מוזרה," הוא אמר נתתי לו עם המפרק. "איי!" הוא אמר.
"למה מה אטיאס שלך יותר טוב הוא סטוציונר מסריח שרק בראש שלו לזיין." אמרתי לו.
"נטלי את בכלל לא מכירה את אטיאס כן הוא סטוציונר הוא מתנהג לפעמים כמו מניאק אבל הוא הבחור הכי טוב פה והחבר הכי טוב שלי ואני יודע שבעתיד הוא ישתנה וימצא את האחת שמתאימה לו." הוא אמר לי בפנים רציניות.
"מה אם תימור?" שאלתי אותו בחיוך מעבירה נושא.
"היא וקוקו מתאימים שניהם חמיי מזג לא שאטיאס יסכים הוא יהרוג כל בן זונה שיעז רק לפגוע בה היא סוג של נסיכה שהוא מכבד היא היחידה שהוא מכבד בליבו." הוא אמר בחיוך חושב על זה.
"וקוקו?" שאלתי אותו.
"גם הוא מכבד אותה ושומר אליה הרבה," הוא אמר בחיוך.
"וואלה יש להם סיכוי," אמרתי בחיוך ואז היה צלצול.
"יאללה מתוקה נתראה אחר כך יפה שלי," הוא נשק את מצחי מלווה אותי לכיתה.
הלכתי לכיתה ראיתי את לוסיאנה ו….


תגובות (13)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

31/03/2014 22:15

תודה שנינוש :)))))))))))))))))))

31/03/2014 22:18

המממשךךך הממשךךךךך תעשי שהם יהיו כבר ביחד

31/03/2014 23:16

ממשיכה מחר מבטיחה משהו מעניין :)))))))))))))))))))))

31/03/2014 23:33

סיפור יפה ! יש לי גם סיפור אם באלכן אתן מוזמנות לקרוא

31/03/2014 23:51

מהמם אהבתי תמשיכי :)

01/04/2014 02:30

תודה רבה שישו ודנדי :))))))))

01/04/2014 06:54

תמשיכיייייייי

01/04/2014 15:30

מושלם! תמשיכי :)

01/04/2014 16:57

פאקקקקקקקקקק המשךךךךךךךךךךךך

01/04/2014 20:46

תודה בנות אתמול כל מה שכתבתי נמחק :( המשיך היום

02/04/2014 06:34

תמשיכי זה מושלם!

02/04/2014 17:34

תודה, לכן אני מצטערת על העיכוב היה אליי לעשות פרוייקטים חשובים מאוד קשורים לעתיד שלי. אבל עוד כחצי שעה יצא פרק חדש.

02/04/2014 19:32
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך