כבשתי אותך!!!!! פרק 40: אני לא רוצה עתיד שחור בין הצללים של הווה

l.a.h.i 31/05/2014 1345 צפיות 6 תגובות

שכבתי עיניי עצומות הרגשתי שבורה עדיין לא רציתי לדעת כלום שמעתי דלת נטרקת שום דבר לא עניין אותי לא רציתי. "יא חתיכת כלבה!!!" שמעתי את תימור צורחת היא תפסה בחולצתי. "מה אמרת לרטמיר יא חתיכת כלבה משחקת את עצמה מסכנה לא מספיק שאת שברת אותו גם מסיטה את החברים שלו נגדו לירז!!" היא צרחה אליי הייתי בהלם.
"מה? על מה את מדברת יא חתיכת מפגרת לא דיברתי איתו בכלל היום שתחררי ממני יא חולה לכי לאח המפגר שלך בן זונה בוגד מסריח!" צרחתי עצבנית זהו לא שלטתי בעצמי דחפתי אותה ממני קמתי עצבנית טרקתי את הדלת להם בפנים הלכתי עצבנית. עליתי לגג הייתי לבושה בחולצה ארוכה דקה ומכנס קצר עם גרביונים רצתי מגיעה לקצה הבטתי בנוף הגשם ירד לו עדיין בחוץ. עמדתי מביטה למטה עצמתי את עיני מרגישה על סף תהום הרגשתי שאני נופלת לתהום הזו ועכשיו זה הזמן לברוח מכאן זה הזמן לשכוח וללכת לעולם הבא.
אמשך יבוא….

——נטלי———-
לירז יצאה בסערה מהחדר טורקת אחריה עצבנית תימור יצאה אליה ללא סיבה המפגרת הזו. "מה את אמרת לה מפגרת!!" צעקתי אליה תפסתי אותה בחולצתה. "מה נראה לך שאת עושה אטיאס המניאק הזה שלך בגד בה פגע בה ואת עוד את באה עם השטויות שלך!!" צרחתי אליה הייתי עצבנית טילים.
"כן מי את חושבת שאת יא חתיכת טמס'ה תפסה פה מעצמה," גל אמרה עצבנית אש.
"המפגרת הזו סכסכה בין רטמיר לעדי היא הלכה להתבכיין לו שעדי בגד בה ועדי לא עשה זאת!!!!" היא צרחה עלינו עצבנית.
"נשבעת לך תימור אני הוציא לך את הראש מהמקום עוד מילה על לירז יא מפגרת לא מספיק לה שהיא צריכה לסבול בגלל אח הבן זונה שלך ועוד את באה! אם יקרה לה משהו נשבעת לך אני הוציא לך ולעדי את הראש מהמקום!" צרחתי אליה עצבנית טילים ניקול הביטה בה.
"את באמת בהמה כמוהו את באה אליה במצב הכי גרוע שלה מלכלכת אליה רק שתדעי לך היא לא אמרה לאף אחד שום דבר היא היתה יומיים לבד עם עצמה רק כשהתחילו השמועות אחרי הריב של לוסיאנה ושל העדי שלך רק אז גילינו זאת!!" ניקול אמרה עצבנית.
"מה אתן יודעות בכלל על עדי הוא הבחור הכי טוב שיש מפגרות!" היא צרחה אליי.
"ומה את יודעת בכלל על לירז יא מפגרת נשבעת לך עם יקרה לה משהו אני באופן אישי יחסל את עדי!!" צעקתי אליה היא עזבה את החדר אחרי האיום שלי.

——לירז——
זהו זה נגמר? אני הולכת ממך רחוק עכשיו זה לא כואב כשלא רואים רק רציתי להודות לך על שמלאת את הנשמה שלי באהבה פעם נוספת אני מודה לך על הכל ועכשיו אני צריכה ללכת אני מקווה שנתראה שם עוד הרבה שנים כשתהיה בן מאה ועשרים. אני מקווה שתשכח אותי בעולם הזה ובעולם הבא תזכור אותי אני מקווה שתהיה מאושר איתה בזמן שאני בעולם אחר מחכה לך בתקווה שנאהב שם. התחלתי לטפס לקצה עיניי עצומות הרגשתי שאני מסוגלת לעוף עכשיו למעלה לכוכבים ולתת לזיכרון היחיד מהנשיקה האחרונה להישאר בליבי. הרגשתי בכאב והרגשתי את נשמתי משתחררת התחלתי לעשות עוד צעד לנפילה הרגשתי זרועות חזקות עוצרות נפילתי ומפילות אותי על הבטון הקר כשהגשם יורד.
"מה את עושה את מפגרת?" שמעתי צעקה באנגלית הרגשתי משקל כבד על גופי והדמעות זלגו להן. שתקתי לא אומרת מילה שבורה שכבתי עיניי עצומות נפקחו מביטות בשמים האפורים הבטתי בפנים החיוורים ובשיער הבלונדיני שכל כך קרוב לפניי.
"לירז מה את עושה לכל הרוחות מטורפת!" הוא צעק אליי הבטתי מופתעת מוחי לא היה מסוגל לדבר באנגלית לא הייתי מסוגלת להגיד מילה באנגלית הדמעות פשוט זלגו להן. הוא חיבק אותי מביט בפניי אני לא מאמינה שאני עשיתי זאת אבל חיבקתי אותו חזרה הגשם ירד לו עדיין היינו רטובים הוא חיבק אותי נושם בהקלה מוזרה. הרגשתי מועקה עדיין בנשמה שלי.

——-דניאל——–
ראיתי אותה מתכוונת לקפוץ תודה לאל הספקתי מה עם היא היתה מתה? אלוהים תודה לך הילדה הזו בחיים כעסתי אליה בגלל המעשה הטיפשי שעשתה לפני כמה רגעים אבל לא יכולתי לראות אותה ככה. היא היתה חיוורת מאוד הנערה הזו שהיתה בעלת ביטחון מופרז נראתה אדם אחר בתוך רגע חצי מתה לא יכולתי לתת לחולשה הזו שלה להשתלט אליה אני חייב להיות לידה אחרת היא תמות בגלל האידיוט. חיבקתי אותה חזק מנסה להרגיעה אותה היא החזירה לי חיבוק לחשתי לה מילים מרגיעות היא נראתה רע. חיבקתי אותה חזק הורדתי את ז'קט כיסיתי אותה היא היתה לבושה בחולצה ארוכה ודקה מידי לא חורפית ישבנו מחובקים רטובים בגשם. ליטפתי את השיער הלבן שלה רך מאוד ועדין יותר מכל דבר עיניה היו עצומות היא בכתה בשקט כשאני עוטף את גופה העדין ניסיתי להגן אליה בכל חום שהיה בי. כל כך רציתי לראות אותה מחייכת ולא עצובה לראות אותה עצובה זה רק הורס אותי מבפנים.
"תירגעי מה קרה לנערה הזו עם הביטחון העצמי אחת שמפילה את כולם לרגליה?" שאלתי קצת בתוקפניות לא רציתי לראות אותה שבורה אני לא סובל את זה לראות אותה הרוסה.
"יזראילוב תעני לי אז מה הבן זונה בגד בך אז מה עם יהיה לו ילד, זה לא סוף העולם כנראה הוא לראוי לך את עוד תמצאי לעצמך מישהו אחר שיאהב אותך את מקשיבה?" אמרתי לה תופס את פניה מכריח אותה להביט בעיניי. "את עוד תצליחי להתגבר על זה את תמצאי לעצמך אדם שיאהב אותך יכבד אותך יזראילוב את חזקה מזה!" אמרתי לה היא רק הביטה בי מהנהנת בלי מילים לא אומרת מילה היא חיבקה אותי הופתעתי. היא אמרה לי משהו בעברית בשפה שלה שנשמע לי מוזר מילה מוזרה.
"תודה," היא אמרה בעברית את המילה הזו לא הבנתי את משמעותה.
"מה אמרת?" שאלתי אותה היא נשמה עמוק הריח שלה היה משכר כל כך.
"אמרתי תודה בעברית מצטערת לא היה לי בראש לדבר אנגלית הבנתי מילה במילה אבל משהו נעצר בי מלדבר באנגלית הייתי חייבת את שפת האם שלי לשמוע אותה יוצאת ממני יש ארבה מילים שבה לי להגיד." היא אמרה לי באנגלית מהוססת לא אותה האנגלית שנשמע פעם בשפתיה כשפתה.
"עד מתי את תמשיכי להיות כל כך קשה עליי כשאני מחכה לטעום את פרי שפתייך היפות." אמרתי לה בקול רך יותר חיבקתי אותה לוחש לה כמו בפעם הקודמת בשפתי. "עד מתי תהיי עצובה ותשאירי אותי מחוץ לליבך, עד מתי תיפגעי בשביל להבין שאת צריכה אותי כמו שאני זקוק לך לעולם בליבי ובנפשי אני רוצה ללמוד אצלך מה היא אהבה." המשכתי להגיד לה כשהיא בזרועותיי עיניה עצומות והיא כנראה ישנה ליטפתי אותה הרוח התחזקה הרמתי אותה מהר לא רציתי שהיא תצטנן הלכתי איתה לחדר שלה כשהיא ישנה בזרועותיי. היא נראתה חסרת מנוחה הלכתי איתה חושב אליה איך היא תעבור את זה. פתחתי את החדר שלה ראיתי את החברות שלה יושבות חסרות מנוחה כשראו אותי ישר הבחורה עם העיניים הבהירות הערסית הזאת גל נעמדה מולי.
"מה קרה איתה מה עשית לה?" היא שאלה אותי בקול תוקפני התעלמתי משאלת.
"איפה היא ישנה?" שאלתי אותן.
"היא ישנה פה," אמרה לי בחורה עם שיער חום בהיר עיניה כהות שזופה קצת. היא הראתה לי את המיטה ליד החלון. "תחליפו לה את הבגדים היא רטובה ואני צריך לדבר איתך." אמרתי לבחורה ההיא זו שאראיתה לי את המיטה.
"טוב," היא אמרה לי הנחתי אותה על המיטה ויצאתי הן החליפו לה בגדים ונכנסתי.
"את יכולה לצאת שנייה איתי אני רוצה לדבר איתך בארבע עיניים." אמרתי לה לפי השמועות הבחורה הזו היא החברה הכי טובה שלה.
"בסדר בוא," היא לקחה מעיל ויצאה איתי לקחתי אותה לגג איתי עמדנו מתחת לגגון לא יוצאים לגשם.
"לפני כחצי שעה לירז ניסתה להתאבד להשים קץ לחיים שלה מצאתי אותה בדקה האחרונה עוד צעד היא מתה." התחלתי בקול שקט וקר למרות שהיה לי קשה להגיד לה זאת.
"מה? לירז?" היא היתה בהלם ראיתי בעיניה דמעות מתחילות. "זה הכל בגלל הבן זונה הזה ותימור המפגרת הזו הכל בגללה!" היא אמרה מכסה את פניה.
"אני מצטער שאני אומר לך את זה אני מבין שאת החברה הכי טובה שלה ולא רציתי שירכלו על זה אמרתי לך זאת כי את היחידה שיכולה להגן אליה תשמרי אליה ואל תתני לה לשקועה בדיכאון הזה. ועדיף לטובתה שאף אחד לא ידע על הניסיון רק תשמרי אליה תהיי שם בשבילה ותגרמי לה להתרחק מלוסיאנה ומהאידיוט הזה שלה כי הם רק פוגעים בה." אמרתי לה היא הנהנה.
"תודה לך שהצלת אותה תודה לך אם לא אתה הייתי מאבדת אותה אני והיא כמו אחיות גדלנו ביחד אני אשמור אליה." היא אמרה לי מנגבת את דמעותיה."טוב אני אלך לבדוק מה שלומה," היא אמרה משאירה אותי לבד קיוויתי שבפעם הראשונה עזרתי ולא איבדתי.

——–נטלי———-
פחדתי מאוד שהיום הזה יגיעה שהיא כבר תאבד שליטה היא תהיה חלשה פחדתי פעם בגלל דין ועכשיו זה בגלל עדי שפוגע בה. רציתי לחסל את עדי לרמוס אותו על מה שגרם לה לעשות ראיתי אותו יושב במרפסת הראשית רטוב כשראשו על ברכיו יצאתי אליו הגשם לא פסק היום לרגע. "למה עשית לה את זה למה הלכת לחוסינה המפגרת הזו?" שאלתי אותו הוא הרים את מבטו אליי עיניו אדומות הוא נראה…שבור? התיישבתי לידו.
"הביט בי תענה לי למה אם אתה אוהב אותה כל כך זה קרה?" שאלתי אותו.
"כל העניין….שזה לא קרה אף פעם ולא יכל לקרות כי אני שונא את חוסינה!" הוא אמר בקול וזועם.
"אם זה לא קרה אז…חוסינה שכבה עם… מישהו אחר?" אמרתי קצת בהלם.
"בדיוק קלעת בול נטלי," הוא אמר בקול קר התקרבתי אליו.
"אל תבכה תהיה חזק בוא נגלה ביחד מי הבן זונה שהיה איתה שלא מודה בכך." אמרתי לו הוא הרים את פניו מביט מופתע.
"איך נגלה?" הוא שאל.
"בוא נשחק במשחק שלהם תעשה הכל כפי שהיה בתוכנית שלהם אתה ולירז לא ביחד אתה תחזור להיות סטוציונר כפי שהם רצו אני מנחשת, ומשם תבוא איזו נסיכונת שתנסה לסובב לך את הראש אל תתן לזה לקרות." אמרתי לו בחיוך.
"מה את מנסה להגיד?" הוא שאל אותי.
"עדי הפכת למטרה של לוסיאנה ועכשיו כנראה המון בחורות ילחמו עליך ובינהם האחת שהפרידה תנצח תבין חוסינה לא חכמה כמונו היא רק קלף מיקוח בכל העניין אתה מבין." אמרתי לו מסבירה את הכל.
"מובן הכל הם ניסו לשבור אותי ולהיכנס לליבי בכך שהמטרה היתה שלירז שברה אותי." הוא אמר חושב ושוקל ראיתי כבר שהמוח שלו לא במאה אחוז אלה במאתיים.
"הבנת נכון ואנחנו נשחק איתם אני אעזור לך תהיה שבוע ריגשי ותראה לוסיאנה תופיעה ועוד בנות ואנחנו נחסל אותה. נתחיל מכך שניתן לזה שבועיים ללוסיאנה לרדוף אחריך ואחר כך יש לנו את נשק יום הדין." אמרתי לו בחיוך.
"כן את צודקת ואני בדיוק אשתמש בו בואי נחליף מספרים נטלי כי עם נפגש כך יעלו עלינו." הוא אמר לי הנהנתי מחליפה איתו מספרים. "נטלי ספרי לי מה קורה איתה מה קורה ללירז?" הוא שאל מייאוש.
"היא במצב גרוע עדי…היא…..היא ניסתה….להשים קץ לחיים שלה טוב שדניאל הספיק לעצור אותה." אמרתי לו מתקשה להוציא את הדברים.
"היא מה!" הוא אמר בשוק.
"אני אשמור אליה עדי אל תדאג אני כאן בשביל שניכם אני לא אתן למנוולים האלה להרוס אותכם." אמרתי לו הוא חיבק אותי בחוזקה בוכה.
"מסכנה שלי תשמרי אליה אני לא יכול לראות אותה סובלת ככה תשמרי אליה נטלי שמרי על הנערה שלי." הוא אמר בוכה מסכן מסכנים שלי אני אשמור אליכם.
"אני מבטיחה לך עוד תהיו ביחד מאושרים חזקים יותר." אמרתי לו מרגיעה אותו.
"בוא נלך מסוכן לנו להיות כאן," אמרתי לו.
"יש צעדים תריבי איתי מישהו בה נטלי," הוא שחרר אותי עמדתי מולו.
"אתה חתיכת מפגר בוגד מסריח איך אתה מעז לעשות לה זאת!!!" צעקתי.
"עופי מפה מפגרת אחת לא עשיתי כלום!!" הוא צעק.
"בטח ממש אדיוט אם אתה מתקרב אליה אתה מת!" צרחתי עליו עוזבת יצאתי בעצבים הולכת. יופי נטלי זה עבד עכשיו העבודה שלך עדי אני מקווה שנצליח כי אני לא אתן לאף מניאק לשבור את לירז ואותך שניכם חשובים לי מאוד.

אמשך יבוא………


תגובות (6)

ממש אהבתי את השיחה של נטלי ועדי :) וכמובן את כל הפרק! חח תיקון קטן- המשך יבוא.. שבוע טוב ותמשיכי וגם את השבויה הקווקזית =)

31/05/2014 22:38

    אני שמחה מאוד הייתי בלחץ מטורף לסיים סליחה על השגיאות :)))))))))

    31/05/2014 23:32

מחר השבויה ואחר כך כבשתי אותך המשך :)))))

31/05/2014 23:33

מהמם!! תמשיכי!! גם ת זה וגם את השבויה

01/06/2014 18:07

    היום אני מתחילה מכבשתי אותך וממשיכה את השבויה הקווקזית :)))))))))))

    01/06/2014 19:04

ישש מחכה לפרקים :)

01/06/2014 19:30
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך