כולם מצפים

09/08/2015 562 צפיות אין תגובות

תמיד ציפו ממני.. המשפחה ציפתה שאני יהיה גאונה שתוציא מאיות בהכל או שלא תתחצף בקיצור 'הילדה המושלמת' בבית ספר ציפו ממני לכזה דבר פחות או יותר החברות ציפו ממני שאני יהיה 'החברה המושלמת' שתמיד פה בשביל מישהו ותעזור בכל דבר והבנים ציפו ממני ליהות 'הבחורה המושלמת' שלא יהיה בה פאק אחד ותתנהג בדיוק איך שהם רוצים אז מתברר שלא עליתי על הציפיות של אף אחד כי תמיד הם היו מצפים ממני לקצת יותר.. הם היו רוצים שאני יהיה מושלמת ניסיתי ליהות כזאת אבל אני לא הילדה הכי חכמה או החברה הכי טובה ואפילו לא הילדה הכי יפה אז הרגשתי עלובה… הרגשתי כלכך עלובה שלא שווה כלום זה כזה קשה לנסות לרצות את כולם שלפעמים נמאס לך, באלך שיקבלו אותך איך שאתה.

את שקד אני מכירה מכיתה ג׳ בערך שהמשפחה שלו עברה לעיר שלי ומאז מכיתה ג׳ הוא היה ילד יפה שגרם לי להתאהב בו… אפעם לא חשבתי שהוא ישים עליי מן הסתם הוא חתיך כזה שמצליח בהכל ואני? אני סתם לוזרית שאפילו 100 באנגלית לא מוציאה ולא אחת כזאת שהבנים רודפים אחריה, יצאתי איזה פעם עם חברות למועדון וקלטתי אותו משתכר על הבר לא הבנתי מה ישלו, איזה סיבה ישלו להשתכר אז ישבתי לידו וביקשתי מהברמן אקסל עם קרח אז הגיש לי את זה בחיוך ופתאום שקד הסתכל עלי ואמר: "את מוכרת לי מאיזה מקום" גיחכתי לעצמי גיחוך מרירות שכזה "אנחנו לומדים באותה כיתה" אמרתי לו הוא שאל אם באמת במבט של פלאיה ורק הנהנתי ואמרתי שמכיתה ג אז מפה לשם הכרנו והבנתי שיש בו הרבה יותר מ'הילד החתיך'.

היינו ידידים טובים שכאלה הוא היה מספר לי על הילדות שהוא אוהב ותמיד היה אומר שהוא מקווה בשבילי שאני ימצא מישהו שבאמת יאהב אותי, כי מגיע לי אבל כלכך רציתי שהוא יהיה אותו אחד…
כל פעם שדיברנו התאהבתי יותר אבל, הבנתי שהסיכוי שהוא ישים עלי קטן וזה שהוא הידיד הכי טוב שלי זה כבר הישג ואז זה קרה הוא הכיר מישהיי ששברה לו את הלב שברה לו אותו לאלפי חלקיקים קטנים, הוא היה מרוסק ושתה רוב הזמן אמא שלו לא ידעה מה לעשות והיא הייתה ממלמלת לעצמה שהיא ידעה שהבחורה הזאת היא אסון ואז שהוא היה שקוע כלכך בבוץ אני זאתי שהרמתי אותו, אני זאתי שהייתה פה בשבילו,שמחתה את הדמעות שלו ב22:00 בליילה, או הקשיבה לבכי שלו ב3 בלילה, הוא תמיד היה אומר לי "מה הייתי עושה בלעדייך ?" ואני חושבת שאולי זאת אני שצריכה לשאול את השאלה הזאת איך הייתי בלעדיו?

ערב אחד שהוא בכה הוא ליוה אותי הביתה ורגע אחרי החיבוק שלנו הוא נישק אותי ואו מה שהיה בנשיקה הראשונה שלנו, זאת אולי לא הנשיקה הראשונה שלי אבל כן הנשיקה המיוחדת הראשונה שלי, ידעתי שהוא צריך את הזמן שלו ומתי שנתתי לו את זה זה קרה, אני יכולה להגיד שאולי הוא לא אהב אותי שנישק אותי אבל, לא בנשיקה הזאת הייתה מספיק אהבה ממני וממנו רגע אחרי הנשיקה הוא חיבק אותי ואז נזכרתי שבטח נוסף עוד אחד לרשימה שיצפה ממני והתנתקתי ממנו כזה הוא שאל אם קרה משהו ואמרתי לו שהכל בסדר פשוט אני לא יכולה ליהות מה שהוא מצפה ממני ואז הוא התקרב אלי ולחש באוזניי "אני מצפה רק שתאוהבי אותי את יכולה?” חייכתי חייוך קטן ונישקתי אותו הוא חיבק אותי חיבוק ארוך כזה ואמר בטון מלאא אהבה "חיכיתי לך כל חייי!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך