מישהי מיוחדת
לא הייתי בטוחה שאהבתם אז לא המשכתי... ועכשיו המשכתי תודה על התגובות!
הפרק הזה כמו הקודם לא ממש הסיפור עצמו כמו שכתבתי בפרק קודם בפרק 5
הסיפור יתחיל!תודה!
תגיבו!

אהבה לא מוכרת2

מישהי מיוחדת 04/06/2011 1033 צפיות 3 תגובות
לא הייתי בטוחה שאהבתם אז לא המשכתי... ועכשיו המשכתי תודה על התגובות!
הפרק הזה כמו הקודם לא ממש הסיפור עצמו כמו שכתבתי בפרק קודם בפרק 5
הסיפור יתחיל!תודה!
תגיבו!

נגמר השיעור(שיעור כפול דרך אגב) הסתובבנו שתינו לליאן "כן,דברי" אלי אמרה,"נו אני לא יודעת..די" ליאן ענתה בעצבות שלא אופיינית לה,חייכנו אליה חיוך מנחם ו.. ואז המורה נכנסה והתחילה לצעוק ,אבל ידענו שנברר הכול אחר כך ….
השיעור עבר לאט שיעור היסטוריה ..אוף… סוף סוף הוא נגמר ישבנו על השולחן ואכלנו את הסנוויצים שלנו "נו ליאני מה קורה איתו?רואים שמשהו עובר עליך" אמרתי
"לא יודעת אני לא מבינה מה עובר בראש שלו באמת?"היא ענתה
"מה יש להבין לילי,את סתם מסבכת את עצמך הוא מרגיש אליך משהו ובדיוק כמוך גם הוא מתבלבל" אלי הסבירה הכי ברור שאפשר.
ליאן באה לענות לה אבל היה צפצוף מהפלאפון קיבלתי אס אמ אס פתחתי את הפלאפון "מי זה?"ליאן שאלה "אחי המקסים" עניתי לה תוהה מה הוא רוצה,"מה הוא כותב ברבו?"אלינור שאלה
"סתם,שאני אלך לישון אצלכן היום כי רועי,אמיר,גיא ו..מוזר דניאל באים לישון אצלו בסופ"ש והבית צריך להיות ריק מבנות" עניתי בחצי אדישות חצי סקרנות,דניאל בא לישון אצלו דניאל החדש?
"דניאל החדש?הוא היה אצלכם פעם בכלל?"אלינור שאלה לא שידוע לי" עניתי מופתעת גם
"ואיזה אידיוט הוא.. ההורים שלך לא בבית?"ליאן צחקה
"צודקת שלחתי לו הודעה על זה עכשיו "צחקתי גם ואז שוב נשמע צפצוף
הפניתי את הפלאפון לכיוונם וקראנו "כן כן אחותי..דניאל החדש ואמא ואבא ישנים אצל סבתא השבת שכחת?" "מה?"שתיהן ענו מבולבלות "אוי שכחתי שההורים שלנו ישנים אצל סבתא אתם יודעות למה" עניתי להן והן הנהנו בשקט "אבל מה הסיפור של הדניאל הזה ממתי הם חברים,רועי סבבה וגם גיא ואמיר היו אצלנו,אבל…"החלפנו מבטים מבולבלות ושתקנו .בכל זאת.. המשכתי לתהות ,גיא חבר טוב של בן כבר מהגן הוא היה אצלנו מלא פעמים יש לו שיער שחור חום גוף די שרירי ועיניים אפורות הוא ידיד טוב שלי והוא ממש מתוק,ואמיר הצטרף אליהם רק בחטיבה גבוה אבל לא יותר מידי בישן שיער בלונדיני ארוך כמו בפרסומות ועיניים לא יודעת כאלה תכלת חום בהירות מיוחדות. אבל …. ."טוב…"ליאן קטעה לי את חוט המחשבה "בואו שתיכן לישון אצלי לא יזיק לנו ערב בנות,נלך אחר הצהרים לקניון,ובערב מסיבת בנות וחוץ מזה…אבא שלי קנה מכונת קריוקי חדשה ואני מתה לנסות אותה" חייכה בערמומיות.
הפרצוף שלי התחלף ואמרתי בילדותיות עייפה "נו די שתיכן תפסיקו"
אלינור צחקה "בכיף,בארבע מתחת לבניין שלי"
באתי לענות להן שאני לא רוצה אבל אז היה צילול ורצנו לכיתה,לעד שיעור היסטוריה מייגע..
נגמרה השיעור והלכנו ללוקים להכניס ספרים ולהוציא בלוק ציור צבעים ומכחול לשיעור ציור,יש לנו מגמות אומנותיות בבית הספר שהן חובה לכולם כמו אומנות(צילום ציור וכן..)מדעים,קולנוע ו…מוסיקה.
הוצאתי את הפנדה שלי מהלוקר וחיפשתי את הצבעי שמן והמכחול" הנה זה אם אותם את מחפשת לקחתי לך אותך בשיעור ההוא ששכחתי" צחקתי והכנסתי אותם לתיק,"תקש.."התחלתי לומר ואלינור קטעה אותי "סימסתי לבן בשיעור שאת ישנה אצל ליאן" באתי לסמס לו שלא אבך אז ליאו אמרה "ואני דיברתי אם אימא שלי והיא שמח ואמרה שתדבר עם אימא שלך" הסתכלתי עליה ורציתי להגיד לה שאני לא רוצה אבל אז היא קיבלה מאימא שלה אסמס "מאושר "היא חייכה,אווף.."תקישבו" אמרתי להן "אני יבוא אבל אני לא שרה ואתן יודעות את זה במיוחד לא שתומר חוזר מהצבא ודנה (חברה שלו)וכולם היו אצלו בחדר"..
"אוי נו.."ליאן אמרה "קודם כל היו אצלו רק שתי חברים חוץ מדנה וגם הם יצאו אחרי שעה שעתים וחוץ מזה לא נכריח אותך לשיר כי את יודעת שתעשי את לבד שלא נישמע.."חייכתי אליה בזעף ונכנסנו לכיתה..
עבר היום הלכתי הביתה הכנתי תיק לקחתי כסף צעקתי על בן והלכתי.
הגעתי לבניין של אלינור וראיתי אותה מתקדמת לכווני "הי" היא חיבקה אותי "ליאני שלחה לי אס אמס אס עכשיו שנבוא אליה להניח את התיקים כי תומר צריך להגיע ואין אף אחד בבית"
"טוב" אמרתי והתקדמנו לכיוון הבית של ליאן.
הגענו היא פתחה את הדלת ועלינו לחדר שלה להניח את התיקים,והיא צעקה לנו שהיא בינתיים במטבח מחממת את הסירים לערן,"מה?"צעקנו לה "אני במטבח מחממת לתומר את האורז והשניצלים וחותכת סלט ,הכול טוב?" הסתכלנו אחת על השנייה והתפקענו מצחוק דניאל שורפת גם פיתה עם חומוס ..
"מה קרה שאת "מבשלת"" צעקתי צוחקת "דיי לצחוק אלי" היא ענתה צוחקת גם "הוא לא היה כבר חודש בבית ואני מנסה מה אתן רוצות" אלינור עמדה מול המראה וצחקה "איזה מאמי את היום ליאני"
"תפסיקו לצחוק עלי ובואו לעזור מגעילות" היא צעקה עלינו
"אנחנו באות" ענינו ביחד בזמן שנשמע צלצול בדלת, ליאן הלכה לפתוח אותה ואנחנו לקחנו את התיקים הקטנים שלנו וירדנו .
"תומי" ליאן קראה ורצה לחבק אותו" התגעגעתי אליך" הוא חייך וחיבק אותה
ירדנו במדרגות וראינו אותו הוא היה חתיך ביותר במדים החומים שלו ,הוא חייך אלינו חיוך יפה.
תומר היה אחיה של ליאן ,בן דוד שלי ושל בן ואת האמת הם די דומים הואא ובן.
יש לו גוף שרירי וגבוה כמו של בן שיער חום כמו שלו אבל קצוץ בגלל הצבא,העיניים שלו די שונות מבן הן ירוק דבש בדיוק כמו העיניים של ליאן וחיוך שלו כבר אמרתי.
"הי מה קורה?" שאל "מעולה" אלינור ענתה לו "ומה איתך בת דודה,עומרי כספי שלנו עדין מציק לך או שהוא השתפר?" חייכתי ונזכרתי, תומר עדין קורא לו כומרי כספי מגיל 14 שהוא התחיל לשחק כדורסל בנבחרת רצינית אחת שאני לא יודעת איך קוראים לה,הם ראו ביחד משחק כדורסל והוא סיפר לתומר על הנבחרת ואז עומרי כספי קלע סל והוא אמר שהוא היה כמהו כמו עומרי כספי ומאז זה השם שלו..
"הי" הוא העיר אותי "חח" צחקתי "הוא המשתפר קצת אבל עדין הוא קוץ בתחת" הוא צחק "הי דיברנו על זה שהוא חמוד סך הכול לא?" אלינור צחקה "צודקת אין כמו עומרי כספי שלנו,באמת התגעגעתי אליו" תומר צחק ובן בדיוק התקשר "דיברנו על החמור.." עניתי לו "מה קופה איפה את?" הוא אמר לי "אצל ליאן" "אלינור איתך? למה היא לא עונה לי?" "כן היא איתי הטלפון שלה למעלה פשוט" עניתי לו אחרי שאלינור רצה במדרגות להביא את הפלא שלה "וואי זה בן תביא אותו" תומר התלהב
נתתי לו את הפלאפון "מה קורא עומרי,מה מצב בקרירה?" הוא צחק "וואי תומר זה אתה מה אתה עושה פה אתה בבית?" הוא שאל בהיי אדיר
"כן עכשיו הגעתי" הוא חייך "אני בא אליך אני מת לראות אותך בן דוד?"
"בוא אבל זריז דנה בדרך" הוא רק דיבר והיא נכנסה ,בחורה בלונדינית מחויכת גוף יפה,מטר 70 בערך
עיניים כחולות סגולות כאלה מיוחדות ממש, וקול רך ועדין,מתוקה כזאת,רצה אליו וחיבקה אותו.
"נדבר"בן צחק וניתק
שמנו לב שאנחנו לא רצויות לקחנו את התיקים והפלאפונים והלכנו..
ליום בנות רגיל וכיפי בקניון..נכון…

המשך יבוא…..


תגובות (3)

מיוחדת, מה קורה?
יש לי מספר הערות מרכזיות לגבי סיפורך הנפלא.
ראשית, כמעט כל המשפטים הנמצאים בתוך מרכאות הינם בעלי סימני פיסוק לקויים או חסרי סימני פיסוק בכלל. כדאי שתתחילי לעבוד על למידת סימני פיסוק במרכאות, שכן זה יוסיף המון לסיפורך!
בנוסף, שמתי לב שהרבה פעמים כאשר דמות אומרת משהו, דמות אחרת עונה לה מייד, לדוגמה: "הי מה קורה?" שאלתי "הכל טוב." ליאן ענתה.
זהו משפט (לדוגמה) שאינו טוב, מפני ששני המשפטים צמודים זה לזה באותה שורה, בדרך כלל מפרידים אמרת בעזרת "אנטר" וכך קל יותר לקרוא את הכתוב.
ולבסוף, הערות של דמויות כמו שאחת מהן אומרת "חחח" אינן מקובלות, וניתן ועדיף וגם אפילו כדאי להשתמש בתארים כמו: צחקה, צחקתי ואפילו: ליגלגתי.

חוץ מזה – סיפור מדהים ומעניין. משעשע לראות מתי הדמויות לועגות זו לזו כמו חברות, ניתן להגיד שאני מרגישה "כמו בבית" בתוך הסיפור. תמשיכי כך!

06/06/2011 19:58

וואי חבל אם את לא ממשיכה חחח ( :

07/06/2011 00:25

תודה על התגובות!!
וVenoturus הפנמתי וקיבלתי אני יכתוב סימני פיסוק:)
ולגבי החחחח בדרך ככל בסיפורים כאלה שמספרים על שגרת חיים ואהבות של בני נוער החחח הזה מציג בצורה נחמדה יותר!

09/06/2011 17:14
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך