עוד 3 תגובות ממשיכה

כי אין בעולם אהבה כמו… פרק 2

31/03/2013 624 צפיות תגובה אחת
עוד 3 תגובות ממשיכה

הגענו לכיתה והמנהל בא לקרוא לנו לטקס מחצית… כל הכיתה ירדה לטקס ורק אני ומאיה נשארנו בכיתה… אחרי שכל הכיתה עזבה ונשארנו רק שתיינו והתחלתי לבכות, פשוט לצרוח ולבכות:
״למה ככה?!? למה האמנתי לו?! למה? פשוט למה?!״ היא לא האמינה למה שסיפרתי לה… היא פשוט אמרה שזה לא יכול להיות ושהוא אהב אותי כל כך… אחרי שכל הכיתה חזרה היא פשוט התחילה לצרוח עליו: ״מה נראה לך שאתה עושה לה את זה?!?״ הוא אמר שהוא לא אוהב אותי יותר ובגלל זה הוא ככה התנהג מגעיל אליי אבל הוא לפחות היה בא ואומר בפנים ולא היה נותן לי לגלות את זה לבד!!! אני ממש לא מבינה אותו… אחרי הטקס חילקו לנו תעודות התעודה שלי הייתה טוב יחסית:
מתמטיקה- 85, עברית- 70, חנ״ג- 95, הסטוריה- 75, תנ״ך- 80, ספרות- 80, אנגלית- 78, אומנות- 87, ערבית- 89, מדעים- 95, גאוגרפיה- 75. כמו שאמרתי… תעודה ממוצעת… בקיצור- חזרה לסיפור… הגעתי הביתה בצהריים נתתי את התעודה לאמא ובלי לחשוב פעמיים רצתי לחדר… נשכבתי על המיטה עם הראש לכרית והתחלתי לבכות פשוט לבכות, עד שאמא הבינה מה קורה היא עלתה לחדר שלי, ניסתה לפתוח את הדלת ולא הצליחה, נעלתי, לא רציתי לראות אף אחד או לשמוע אף אחד… במיוחד לא את זוהר. אמא ניסתה לדפוק ולפתוח את הדלת פעמים רבות אך היא לא ידעה מה יש מאחוריה… כיסא, שידת מגירות, ואת כל הדברים שזרקתי שם… פשוט התחלתי לזרוק דברים לכל כיוון אפשרי… זה היה סיוט שמתגשם. לא ידעתי מה לעשות… המשכתי לבכות ולצעוק.


תגובות (1)

תמשיכי ;)

31/03/2013 15:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך