עוד תגובה אחת ממשיכה :)

כי אין בעולם אהבה כמו…

18/03/2013 646 צפיות 3 תגובות
עוד תגובה אחת ממשיכה :)

הקדמה :
שלום, קוראים לי ליאור, אני בת שתיים עשרה וחצי.
יש לי שתי אחיות, תאומות, מאי ושני, הן בנות תשע והן מציקות לי ולחבר שלי…. כן, יש לי חבר, קוראים לו זוהר והוא החצי השני שלי.
אני הולכת לספר לכן על מקרה שקרה לי איתן ואיתו…
לא סיפרתי שאני גרה בתל אביב בוילה עם אמא שלי ובקיסריה בקוטג' עם אבא שלי, ההורים שלי גרושים… אני לומדת בבית הספר השלום בתל אביב… חבר שלי גר שלושה רחובות ממני ואנחנו מבלים כמעט את כל הימים ביחד…

פרק 1:

זה היה יום שני שנראה כמו כל יום שני אחר עד שהגעתי לבית הספר.
אמא העירה אותי בבוקר ואמרה שהיום יום מיוחד, לא ממש הבנתי למה היא מתכוונת… היא אמרה לי שהיום מקבלים תעודות מחצית (של כיתה ז').
קמתי להתארגן ואז פתחתי את הארון וראיתי את החולצות שהגיעו מהאיביי שחיכיתי להן כל כך הרבה זמן.
אמא אמרה שאני אוכל ללבוש אותן היום ואז כבר ממש השתגעתי, התחלתי לצרוח בכל הבית.

הייתי מוכנה, אמא לקחה אותי ואת שני ומאי לבית הספר, היא הורידה קודם אותן ואז המשיכה לנסוע לבית הספר שלי, בדרך היא שאלה אותי קצת על זוהר: "איך הוא מתייחס אלייך?" שאלה אמא, אמרתי לה שהוא ממש ממש חמוד ומתחשב והוא גם מקשיב לי כשאני צריכה אותו, "הוא החבר הכי טוב בעולם" אמרתי וחייכתי חיוך שלא חייכתי בחיים. אמא הורידה אותי בבית הספר ונסעה לעבודה, היא אמרה שתבוא לאסוף אותי בסוף הלימודים.
עמדתי בשער, נשמתי עמוק הסתכלתי ישר וראיתי את זוהר, אבל זה היה ממש ממש מוזר הייתה לידו מישהי, אני לא בטוחה מי…
התקדמתי אליהם וראיתי את נועה, שניהם עמדו ממש קרובים זה לזה, הם חיבקו אחד את השני ו… ו… הם התנשקו. רצתי לשירותים והתחלתי לבכות, מאיה באה אליי והרגיעה אותי קצת… היא אמרה "יש עוד הרבה דגים בים" ואני הוספתי "אבל כל אחד שונה מהשני והוא היה הכי מיוחד בעולם".
הגעתי לכיתה עם מאיה וראיתי אותו, פשוט התעלמתי, המשכתי ללכת והרגשתי כאילו הוא הולך מאחורי ופשוט לוקח סכין ותוקע לי בלב… הלב שלי נשבר.
הגענו לכיתה והמנהל בא לקרוא לנו לטקס מחצית…


תגובות (3)

תמשיכיייי ;)

18/03/2013 14:31

אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד
תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי
אה, וגמלי יש סיפור, אז את מוזמנת לקרוא אותו.. D:

19/03/2013 06:29

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

22/03/2013 13:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך