ככה זה בחיים

24/04/2016 619 צפיות אין תגובות

ביום בהיר אחד, יפה שכזה, נכנסת לי לחיים ברוח סערה, בלי להתכוון בכלל, גרמת לים לסעור ומאותו הרגע הכל היה שונה. ככה זה בחיים, רגע אחד משנה הכל.
ביום, ברגע שבו נכנסת אליי לחדר והצגת את עצמך, הייתי מוקסמת באותו הרגע, בלי שהתכוונת בכלל.
שעות ישבתי, חשבתי, הקשבתי למוזיקה ולמילים, ופתאום מצאתי המון מילים, משפטים, שירים וסיפורים המתארים את המצב שלי.
מהר מאד הפכת להיות החבר הכי טוב שלי, כל דבר שהיה קורה הייתי רצה לספר לך, היו לנו את הקטעים והשטויות שלנו שאף אחד לא הבין. לא משנה כמה רציתי לכעוס עלייך כשהכעסת אותי, לא יכולתי,לא הצלחתי ועמוק בפנים, לא רציתי. תמיד הצלחת לגרום להכל להראות כאילו יש סיבה וישר נשברתי. איך אפשר לכעוס עלייך? ככה זה בחיים יש דברים שאתה לא מבין.
מהר מאד התקופה הקרובה שלנו נגמרה.. אני התגייסתי ואתה.. אתה יצאת אל החופש, אל הטיול הגדול, הרגע שכולם מחכים לו כל כך הרבה אבל כל זה לא לפני שהגעת לרגע הכמעט הכי חשוב בשירות שלי, החלק היחידי שבו משפחה וחברים יכלו להגיע. כל רגע שלא היית פה חסרת לי מאד, הרגשתי בחסרונך, וגם אז בזמן הטירונות שלי, בזמן הקצר שהיה לך להיות בטלפון דאגת להתעדכן.
כשחזרת לארץ, הבטחתי לעצמי, שדי. את חייבת לקום ולהתקדם הלאה. חייתי זמן רב מאד באשליה שיש עוד משהו מעבר לחברות הטובה שלנו. אחרי תקופה שכבר ויתרתי והרגשתי שפה זה נפסק, בדיוק כשכבר הפסקתי לקוות. כל מה שהיה צריך בשביל להציף בחזרה את הכל ולהסעיר מחדש את הים, בדיוק כמו פעם, הייתה שיחה ממך. טלפון אחד, שיחה אחת ביום שלא אהוב במיוחד. מי היה מאמין, אחרי תקופה של יותר משנה שלא ראיתי ולא שמעתי אותך באמת, אחרי שהתרגלתי לראות אותך כל הזמן, כל מה שהיה צריך בשביל שיהיה לי טוב בלב ושהגעגוע יחזור זה רק לשמוע אותך. ככה זה בחיים, כל מה שצריך זה רגע אחד.
תמיד תהיתי.. איך אפשר שלא להתאהב בך? איך כולם בעולם לא מאוהבים בך? איך רק אני נפלתי בקסם המדהים ובשירה הנעימה הזו?
אני מבטיחה שעד היום כל חברה שראתה אותך אמרה שאתה אחד הדברים היפים שהיא ראתה בחייה. תמיד ביקשתי שגם אתה תיפול בקסמיי ותהיה שלי. ככה זה בחיים, תמיד רוצים ושואפים.
אותה שיחה איתך עזרה לי להבין הרבה דברים, להרגיש, לחוות אבל עדיין לא חידשה לי דבר, אני יודעת שמעבר למה שאנחנו-לא יהיה, מה שאני רוצה שנהיה-בחיים לא יקרה, אתה ואני לא נהיה אנחנו. ככה זה בחיים, לא תמיד מקבלים מה שרוצים
אבל תזכור אני אוהבת אותך תמיד, תמיד אוהב, לא משנה מה יקרה, חלק אחד בלב שלי תמיד יהיה שייך לך. ככה זה בחיים, יש רגעים ותחושות שהלב לא רוצה לשכוח ולשחרר.
ככה זה בחיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך