ככה זה התחיל… פרק 1

סיפורימפו 13/03/2013 912 צפיות 5 תגובות

-פרק 1-

"דיי! את משתגעת וגם אני משתגעת!"אמרה ירדן ונועה לצידה כששתיהן בחזרה לכיתה.
"די, די מאמי הכול יסתדר, פשוט תגידי לה שאת מגישה מחר, זה לא כל כך נורא, אה?"
אמרה נועה ה -BFF של ירדן שניסתה להרגיע אותה שאיחרה בעבודת הגשה…

מנקודת המבט של ירדן:

ממש נלחצתי! לא ידעתי מה אני יגיד למורה! למה נידפקתי דווקא
בכיתה ט'?!?!?!…
אני:אוקיי, בואי ניכנס לכיתה…
נועה: כל הכבוד מאמי, תגידי לה את האמת ורק את האמת!!!!!
אני:טוב אחותי.

ניכנסנו לכיתה וראינו שכולם כבר יושבים…(לחץ!!!!!) המורה הסתכלה עליי
ועל נועה במבט מאיים כאילו קרה משהו… "ירדן ונועה, בואו שנייה לייד השולחן שלי בבקשה אני רוצה לשוחח איתכם דקה." ראיתי את נועה קצת מרחפת אבל משכתי אותה בכתף שלה שתתעורר, הלכנו ליד השולחן של המורה ונעמדנו.המורה באה לשולחן,התיישבה ואמרה:"כן בנות? אתם מוכרחות להסביר לי למה איחרתן לשיעור? היה צילצול!"
פאק !!! לא נכון! איך היה כבר צילצול באמא'שלכם?! ועוד גם אני מאחרת וגם אני שחכתי את הגשת העבודה בבית שהיה צריך להגיש היום!(יופי ירדן!?!?!@!#!#2%$#%2%@!)

*שיעור*
"טוב תלמידים נא לשבת!"
אני:שיט!
"לפני שבועיים התחלתם משימת הגשה,טוב,אני מאוד מקווה שסיימתם לפי
הנדרש,אז בבקשה לתת לי את העבודה שהכנתם!"
אני: המורה?,שכחתי את העבודה בבית שלי,לא יודעת למה…
"סליחה?!,מה אמרת? כמה מלא זמן את לא מכינה שיעורים, לא עושה עבודות בנושאים אחרים… מה יהיה??? ועכשיו את גם איחרת לשיעור!.עכשיו אני ממש כועסת, לכי לספריה ותכתבי לי מכתב התנצלות!"
אני:טוב בסדר! וואי!
"קדימה!, חוצפנית!!!"
יצאתי מהדלת ברוגז שאף פעם לא היה לי! אוף,המורה סתומה!
נכנסתי לסיפריה ופגשתי את פז,נועם,ונטלי! אני מכירה את שלושתיהם:פז הוא נער הכי מושלם שראיתי
בחיי, עם קוצים בשיער ועיינים מושלמות,נועם הוא נער שיש לו שיער קצר ובלונדיני והשפתיים שלו פשוט דורשות! הוא ידיד ממש טוב שלי, וגם פז,שניהם ידידים מאוד טובים שלי אבל לא בתור חברים!,נטלי היא ילדה מעצבנת,סנובית,פקצה וכל הדברים הגרועים רק עליה! היא כל הזמן מתנפלת ואפילו גנבה לי את החבר שלי לשעבר! אז פשוט לא כדי לי להידבק אליה…
אני:היי מה קורה?
פז: היי מאמי גם אותך הוציאו מהשיעור?
אני:כן,גם כן זאתי… אני פשוט באתי לכיתה אחרי הצילציול עם נועה ,
ולא רק זה,אני גם לא הבאתי את עבודת ההגשה להיום!.(אוף המורה היא !@#$%^^431!@#$%&^)!
נועם:אההה, אותנו פשוט הוציאו מהשיעור בגלל שהעברנו פתקים,חחחח…
נטלי:חחחחח,כן…
אני עשיתי לה מבט מאיים וראיתי כאילו היא לא התייחסה אליי אבל לא
אכפת לי!.
פז:אמממ,ירדן? אני יכול לדבר איתך בחוץ שנייה?
אני:כן בטח,מתי שתירצה!
אני ופז התקדמנו אל מיחוץ לסיפריה, דרכנו על הדשא הירוק שיש בחוץ ואז הוא התיישב וגם אני התיישבתי…
אני: כן, מה רצית להגיד לי?
פז: אני……..

=המשך יבוא=
(אם אתם רוצים את ההמשך תגיבו לי!):)


תגובות (5)

LOL LOL

תמשיכי…!!(:

13/03/2013 08:04

תמשיכי!

13/03/2013 08:50

אם אתם רוצים את פרק 2 אני צריכה את העזרה שלכם והיא:עוד 2 תגובות!

13/03/2013 09:41

יואו סיפורימפו יצא לך ממש מהמם, אבל זה כזה צפוי שהוא הולך לומר לה שהוא מאוהב בה…… רק שתדעי שאני בסופר מתח, אז תעלי מהר את הפרק הבא!!! ותיזהרי, אני יודעת איפה את גרה!

13/03/2013 10:14

חחח אוקי,רק שתדעו שאני מעלה פרק כל יום!

13/03/2013 11:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך