כללים לזיין המתחיל/ תנך האחים – MR.Deadlock

Mr.deadlock 11/06/2017 1558 צפיות אין תגובות

לפני הכל הספר נועד לאנשים בעלי חוש הומור שחור בנוסף לכך, הספר במחציתו רציני ובמחציתו ציני.

(אישית אני פועל על פי כל חוקי הספר וכלליו)

טוב אז לפני שנתיים התחלתי לחיות…
אני מדבר על לחיות באמת את החיים, להיפגע, לשמוח, להכאיב, לשבור ולעשות מה שבאלי.

חבר שלי אמר לי "תחייה חיים שתזכור"
מאז אני הפכתי לשחקן, תסריטאי, ובעל תאגיד לפרסום, צייר ומעצב גראפי ,בנוסף אני דיסלקט.

התחלתי לקרוא ספרים בנושא הפיק אפ והפסיכולוגיה, התחלתי לנסות לפתח מניפולציות ודברים שיעשו את החיים שלי קלים יותר..

אם תעקוב אחרי הכללים שלי וכל דבר שאכתוב אני מבטיח לך אתה תצחק, תהנה ואולי אפילו החיים שלך יהפכו לקלים יותר?

הסיפור שלנו מתחיל לאחר שינוי גדול שעברתי בכיתה ח'. התאהבתי בילדה חדשה מהכיתה שלי, ורציתי לעשות עם זה משהו אז כמו כל ילד נורמאלי פתחתי את האינטרנט וקראתי על משהו קסום בשם פיק- אפ.

לאחר כמה זמן הצלחתי להתקרב אלייה ולאחר חצי שנה של דיבורים היא דחתה אותי.
פה הגיעה הכלל הראשון:

1.בחיים אל תחכה עם זה קשור לרגשות שלך, תאמר מה שאתה רוצה מתי שאתה רוצה למי שאתה רוצה.

כלומר: אם אתה אוהב משהי תגיד לה שאתה בקטע שלה. בהתחלה זה מביך אבל אחרי כמה פעמים אתה תפיג מזה ביטחון ואפילו הם יחזירו לך את אותה האמירה "אני קצת בקטע שלך גם".

אל תחשוב פשוט תעשה.

אחרי חצי שנה מצאתי מישהי חדשה, היא גרמה לי לחיות חיים מושלמים. מה שנקרא אהבת אמת? היא זרקה אותי בסופו של דבר וכאן הגיעו עוד כמה כללים ואחרי עוד כמה מקרים הגיעו עוד ועוד כללים וחוקים, שיטות ואפילו ביטויים.

כל החומר שתקרא עליו נלקח מאתרי אינטרנט סדרות ומהמוח שלי לאחר הצלחות וכשלונות.

בואו ניגש להקדמה:

בת, הינה בריה מיסתורית אשר חסרת איבר מין זכרי. מדעני הפיק אפ משערים כי בנות נמשכות למגנטים ולכן, מטרתו של כל זיין עולם היא להפוך למגנט מקצועי.בימים עברו,הדעה הרווחת הייתה כי בנות נוצרו כמו בנים, אך ברור לנו כיום כי זהו הבל הבלים, וכי בנות נוצרות על ידי שדות אלקטרומגנטיים דבר אשר מסביר את משיכתן למגנטים. עם זאת, ישנם מדענים הטוענים כי בנות נוצרות על ידי כישוף של דופרנשמיץ שר השאול בעזרת מאגיה כתומה.לעתים רחוקות, הבריה המכונה בצורה מקצועית "נקבה" יוצאת למסע ציד של בני זוג אשר מכונה "דייט". במהלכו, על המגנט להראות את יכולות "המשיכה" שלו בעזרת כיפוף כפיות וזריקת מזלגות באוויר.לפי דברי אמני הפיקאפ הדגולים, נגיעה בבת מעניקה שלוש משאלות כפי שמעניקה הנגיעה בחד קרן קסום אולם, דבר זה מעולם לא אומת משום שאף מדען פיקאפ מעולם לא חזר מן המסע המסוכן של לגעת בבת. בהמשך אסביר כיצד להפך למגנט מקצועי, אך קודם אמליץ על ספרי המדע המצוינים אשר סוקרים בצורה נרחבת את התופעה המשונה הנקראת בת-הארי פוטר ושר הטבעות.

טוב אחרי שהבנו מה אנחנו רוצים להיות הגיע הזמן להתחיל במסע בכדי להפוך לאחד כזה.

תקח דף ותרשום על הדף את התכונות הטובות והחזקות שלך ככה שאם מישהו ישאל אותך עליהם אתה תדע להגיב, לאחר מכן תרשום מה אתה מחפש מהבחורה שאתה רוצה לעתיד. כל גבר צריך סטנדרטים מסויימים. לבסוף, תרשום מה אתה צריך לשפר באצמך כדי להפוך להיות הגבר המושלם בכדי שתדע על מה אתה צריך לעבוד.

2."אנשים חזקים לא נתקעים בעבר"

תפתח חוסן נפשי, אל תיהיה פגיע. תלמד לחיות בזכות עצמך ולא על חשבון אחרים, לא אבא ולא אימא.

סיימת? מצויין, ממשיכים.

בוא נתחיל בשיטה פשוטה יחסית בסדר?

תנסה לגשת למישהי ולהחמיא לה על פריט לבוש. זו היא "השיטה הקלאסית", היא תמיד מותאמת לסיטואציה, תמיד נחמדה ותמיד אפשר להמשיך שיחה משם.

עכשיו הנה כמה חוקים שאתה חייב לשנן ולזכור!

0.כבד את קוד השתיקה הגברי ושחק אותה מטומטם. עדיף שנשים יחשבו שכל הגברים הם טיפשים משיידעו את האמת.

1.לא יכנס גבר לקשר רומנטי עם אחותו של חבר.

חריג:
א. אלה עם הוא מתכוון להתחתן איתה.

2.אם אתה הווינג של חבר שלך אתה חייב להסכים או לא להסכים במידה וזה בא לטובת חבר שלך ב"סט"

3.אם לגבר נגמר נייר הטואלט בעודו בשירותים, גבר אחר יכול להעביר לו גליל חדש, אך בשום שלב אסור שידיהם יגעו זו בזו או שהדלת תיפתח בזווית של יותר משלושים מעלות.

4.אם אתה מכיר את הבנאדם יותר מ-72 שעות עלייך לשחרר אותו בערבות אם הוא מבקש.

5.את מספר הכיפים שנותנים לך אתה חייב להחזיר באותו היום.

6.לא יכנס גבר לקשר רומנטי עם אקסית של חבר.

7.אם אתה יודע שהולך להיות צעקות השאר את בת זוגך בחוץ.

8. לא ימרח גבר קרם הגנה על גבר אחר.

חריג:
א. אם הקרם הגנה בספריי
ב. אם זה מועיל למהלך

9. גבר יודה בהפלצה רק לאחר האשמת גבר אחד אחר לפחות.

חריג: "משוך לי באצבע".

10.אל תאפשר לאח ללכת עם בחורה עם פיוז קצר, אלה אם כן יש לו אינטרס והוא מסוגל להשיג אותו.

אני כמעט בטוח שלא הבנת הכל בבירור… אז הנה כמה ביטויים שיעזרו לך להבין את הכללים טיפה:

חרזיזה= יזיזה במערכת יחסים רומנטית

ידידה= מישהי שרוצה לשמור על קשר אבל לא רומנטי

יזיזה= ידידה שאתה גם שוכב איתה

בת זוג= מישהי שאתה איתה בקשר רומנטי

קוק בלוק= משהו/מישהו שיכול לחסום לך את הזיון

ביג מאמא= ה"שולטת" בחבורה של המטרה שלך ויכולה לסכל לך את הזיון

סארג׳= יציאה שהמטרה שלה היא להתחיל עם בנות

כוסית= שווה זיון

ווינגמן/ווינג= גבר או בחורה שעוזרים למהלך שלך לפעול/ להשיג את המטרה

אקסית= בת זוג לשעבר

זונה= בחורה שלוקחת כסף על יחסי מין

ג׳יגולו= גבר שלוקח כסף על יחסי מין (בקיצור זונה ממין זכר)

סט= הפגישה עם המטרה וכל מה שקורה בין לבין

פתיחה= הכוונה לפתיחת סט

סגירה= הכוונה לסגירת סט כלומר סוף הפגישה

סגירת מספר= הצלחת לסיים את הפגישה עם המספר טלפון של המטרה

סגירת נשיקה= הצלחת לסיים את הפגישה ולנשק את המטרה, כלומר נכנסת עם המטרה ל"קטע"

קטע= הכוונה שהבחורה זורמת איתך בגלל שהיא מחבבת אותך, אבל אל תחשוב שהיא איתך הכל יכול לקרות ולרוב למטרה יש כמה קטעים.

נידי= בחור שהוא נייד ומגיב במהירות לSMS וצ׳אטים למיניהם, אל תתבלבל זאת מילת גנאי, אסור לך להיות נידי יותר מידי.

דאמר= ברגע שאחד מהבני זוג אובססיבי לבן זוג האחר ברמה מטרידה.

דולבר= ברגע ששתי בני הזוג אובססיבים אחד לשני באותה המידה ובכך מחזקים את הקשר בניהם.

קינו= מגע פיזי

שיט טסט= אלה מבחנים שהבחורה עושה לך בשביל לבדוק אם אתה רציני, אמיתי, מה אתה שווה וכדומה…

א.פ.ס= זהו "הבחור הנחמד". אדם שאין לו כלל הצלחה בקרב נשים. סט האמונות וההתנהגות שלו אינם מאפשרים לו להצליח וליצור משיכה אצל בחורה.

טוב אז לאחר כל הביטויים הגיע הזמן לדברים שכנראה הכי יעזרו לך בסיפור הנ"ל, הטיפים:

1.תמיד תדבר בגובה עניים, זה סמכותי וגורם לבנאדם לחבב אותך יותר.

2.מה שלא הורג אותך מחשל אותך.

3.עם זין גדול באה אחריות גדולה.

4.אם אתה רוצה להשכיב רוסיה, תלמד רוסית זה מדליק אותן(כנל לגבי כל סוג של גזע, ידיעת שפות זה מדליק).

5.את רוצה לסננן מכוערת שהתחילה איתך (או להיפרד ממישהי)? תגיד לה שאתה הומו.

6.הדרך היחידה שמראה שבחורה לא בעניין שלך היא, שהיא מתעלמת ממך.

7.תתחיל להגיב ב"אני מרגיש ש.." במקום "אני חושב ש…" מהסיבה הפשוטה, שאי-אפשר להסביר רגש ולכן אתה לא צריך לספק תשובות לאף אחד.

8. ברומא תהיה כרומאי.

9. תמיד יש מועדון חשפנות.

10.תמיד תחפש את הטוב. כמו שאמרו גדולים ממני:
"כל כך הרבה דברים נפלאים בבחורה הזאת: השדיים שלה, הציצי שלה, החזה שלה".

11.גבר בחיים לא פוחד להיכשל.

12.בחיים אל תסכים ללכת לדייט כאשר אין תחבורה ציבורית

חריג:
א. יש לך רכב להתנייד עליו
ב. המטרה גרה באזור שלך

טוב אז אחרי שלמדנו והפנמנו הכל הגיע הזמן לכמה שיטות ברמה א':

-אתה: היי את באה לפה הרבה?
-היא: לא
-אתה: פאק, ציפיתי שתאמרי "לא, רק שאתה פה".

-אתה: היי את באה לפה הרבה?
-היא: לא
-אתה: רוצה סיור במקום

-אתה: היי את באה לפה הרבה?
-היא: כן
-אתה: את יכולה לעשות לי סיור במקום?

"סליחה מה השעה?"
היא אומרת את השעה ואתה אומר
"לא, השעה שתביאי לי את המספר שלך?"

חמשת השקרים תחפש בגוגל ותלמד בעל פה רק שבשאלה השניה תשאל "תגידי את אוהבת אותי?" אם היא אומרת כן אז תמשיך ותקח ממנה את מה שאתה רוצה. אם היא אומרת לא, תתקרב באיטיות עם השפתיים שלך לשפתיים שלה. אם היא תרצה היא תמשיך משם לנשיקה.

-אתה: "את יודעת ש90% מהבנות מאוננות במקלחת? את יודעת מה ה10% האחרות עושות?"
-היא: "לא"
-אתה: "הם שרות.. את יודעת מה הן שרות?"
-היא: "לא"
-אתה: "אז כנראה שאת מהמאוננות במקלחת".

תפעק ותשים עליה יד. תרגיל קלאסי.

ולבסוף אני מקווה שנהנתם מהכללים והחוקים שלי… בעתיד אפרסם עוד ועד אז אתם מוזמנים לעקוב אחרי המשתמש שלי ולהגיב על הסיפור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך