יורי סאלם
תנו תגובות. מבטיח נשיקה פרק הבאאא

כל אחד והנשק האישי שלו / פרק 3/ חלום ושברו

יורי סאלם 30/03/2013 950 צפיות 5 תגובות
תנו תגובות. מבטיח נשיקה פרק הבאאא

האנשים ברחבה קפצו צעקו "אריק, אריק, אריק" הרצפה החלה להסדק. ראיתי בלונדה מאחורה שהתעלפה ועוד ברונטית מושלמת התמוטטה לידי. הרגשתי קור מציק בקצה הרגל והבנתי שהשמיכה שלי הולכת ליפול. חלום מתוק. יום עמוס עבר עלי אתמול, לתאם עם השליחים של רד בול והייניקן מועדי הגעה למחסן של ה'פווווק' ועוד כמה כאבי ראש בדמות ההפקה של כוכב המסיבות רון רשתי וכמובן יגאל המטרידן. מזל שהיה את אי.אל. שעזרה לי קצת. השגרה שלי היא ממש משמימה (לפחות מהבוקר עד שלוש בצהריים) כל יום קמים, מתקלחים, חוטף כמה עוגיות ויורד לתחנה בתפילה שהנהג לא יאחר ויגיע בזמן לביצפר.
***
אריק, שיעור תנ"ך.
"ארי" קארין, אחת המושלמות בכתה, אין ספק, קראה לי. "הא"? היא סימנה על הפלאפון והבנתי תרמז.קיבלתי הודעה "תגיד, יש מצב אתה מכניס אותי ומיילי מאחור?" התגרתי בה "לא יא קמצנית" ידעתי שלקחתי סיכון, קארין היא סוג של ערסית-מתלמדת.. צדקתי. והיא התחילה לצעוק "יא בן זונה!! אני קמצנית? מי האדיוט שיילד אותך מי?" אף אחד לא נחלץ לעזרתה, יש לי קלף, מי שמעצבן אותי לא נכנס ל'פוווק'.
צחקתי לעצמי בשקט, יש סלקציית ערסים ואחת כבר סומנה. איי-אל נראתה לא מרוצה במיוחד והמבט שתקעה בי הוכיח את זה. יכלתי לקרוא את מחשבותיה. החזרתי לה פרצוף שאומר הייתי-חייב ושנינו בתיאום מושלם התפוצצנו מצחוק
"רק היום חזרת ללימודים מהשעיה של 3 ימים וכבר בלאגן?" הזעם של המורה היה מובן אז פשוט קיבלתי בשתיקה את הריתוק לחצי שעה לפני היציאה הביתה.
בסוף הריתוק יצאתי מהבניין המקולל הזה ושמעתי רעש שיותר דמה למיני-פרארי-מעופפת מאשר לאופנוע אבל התבדיתי. שום מיני פרארי לא ריחפה שם. "הי אריק רוצה טרמפ?" -"ברור"
בדרך הבייתה עברנו ליד קו 64 והצלחתי להבחין באיי. אל. יושבת ברביעיה של האוטובוס, לא לבד, מתגפפת עם מישהו, מישהו שאני מכיר, חברי הטוב ביותר, אור.
איי. אל. התנתקה ממנו והביטה רגע לעבר החלון, לכיווני. אנחת רווחה נמלטה מפי חחחח איך שכחתי? זה אחותה, כמה שהן דומות אלוהיםם
"למה הן מתלבשות תמיד אותו דבר? שאלתי בקול וצבי שנהג באופנוע לא הבין מה הקשר "אריק נראלי אתה עדיין פצוץ מפורים" כמה שאתה צודק.
האם אני פצוץ או לא זה לא מה שהעסיק אותי עכשיו. אני צריך להגיע לבית להתלבש ולצאת לאחלה-קרח קבענו כמה חברים מהבצפר והולך להיות שם סוף הדרך!!
קפצתי מהאופנוע
נכנסתי לבית, נשיקה לאמא ונכנסתי לחדר. הוצאתי מהארון את הסקיני ג'ינס הכחול כהה והטריקו לקוסט – שילוב קלאסי. ויצאתי לאחלה קרח


תגובות (5)

תמשיך!!
ממתי בנים לובשים סקיני?!
טוב.. עזוב.. רק תמשיך!

30/03/2013 10:51

נשמע טוב
תמשיך.

30/03/2013 11:01

תודה!! נוני תתפלאי אבל כבר הרבה זמן… בקרוב גם טייטס :) מה אסור לו?

30/03/2013 11:08

העלתי פרק 4

30/03/2013 12:02

חח לא יודעת.. פשוט.. זה של בנות?!
טוב… נגיד ש.. אוקי… O_O

30/03/2013 12:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך