LOVE:)
הנשיקה המיוחלת של אביב וליאב! מי ביקש קטעים של אביב וליאב ולא קיבל? חחח אז ליאב מפתיע את אביב בביקור לילי שמסתיים בנשיקה, מה אתם חושבים על אביב וליאב בתור זוג? חושבים שהם יחזיקו מעמד? והאם באמת אביתר מאוהב? והתגעגעתי ללידור? בפרק הבא אתם הולכים לשמוע עליו. מקווה שאהבתם את הפרק, ואגב, מי הדמות האהובה עליכם עד עכשיו?

כל הדרכים מובילות אלייך – פרק 13

LOVE:) 16/11/2014 2613 צפיות 12 תגובות
הנשיקה המיוחלת של אביב וליאב! מי ביקש קטעים של אביב וליאב ולא קיבל? חחח אז ליאב מפתיע את אביב בביקור לילי שמסתיים בנשיקה, מה אתם חושבים על אביב וליאב בתור זוג? חושבים שהם יחזיקו מעמד? והאם באמת אביתר מאוהב? והתגעגעתי ללידור? בפרק הבא אתם הולכים לשמוע עליו. מקווה שאהבתם את הפרק, ואגב, מי הדמות האהובה עליכם עד עכשיו?

•אביב•
״את בטוחה שאת לא באה למסיבה בבית של סול?״ שאלה נועה בזמן שדיברנו בפלאפון.
״נונה, אני חולה.״ הזכרתי בפעם המאה לשיחה הזאת.
זה כל כך מבאס להיות חולה דווקא עכשיו, דווקא ביום שאין שיעורי בית, שלא צריך ללמוד למבחנים ובמיוחד שיש מסיבה היום.
״אולי אני לא אלך?״ שאלה נועה.
״זו לא שאלה בכלל, את הולכת וזהו!״ קבעתי עובדה.
״אבל מה אני אעשה שם בלעדייך?״ היא שאלה.
״אני סומכת עלייך שתסתדרי.״ אמרתי בעידוד.
״אולי תבואי בכל זאת?״ היא התחננה. לפתע התחלתי להשתעל בחוזקה.
״אני מבינה שזו לא אופציה, הא.״ היא אמרה באכזבה.
״סורי נוני.״ אמרתי בהתנצלות.
״טוב נו.״ היא נאנחה. ״תרגישי טוב סיסוש.״ היא אמרה.
״תודה נונה.״ הודיתי לה. ״ותשלחי תמונות מהמסיבה.״ ביקשתי.
״אם אני אלך בכלל.״ היא מלמלה.
״את הולכת!״ קבעתי.
״ביי, תרגישי טוב.״ אמרה נועה, החזרתי לה ביי והשיחה נותקה.
הנחתי את הפלאפון על השידה והתכרבלתי בשמיכה, ואחזתי בספל תה החם בשתי ידיי.
אוף, זה ממש לא פייר. דווקא לי זה היה צריך לקרות, להיות חולה ביום של מסיבה. 
״זה כל כך לא פייר,״ מלמלתי אל תוך ספל התה, לא יודעת למה אבל נדמה שהוא היחיד שעוד יכול להבין אותי.
״אני לבד יושב לי וחושב לי היכן אהבתי…״ אביתר נכנס לחדר שלי כולו מחויך.
״וואו, מישהו פה נראה מאושר.״ אמרתי בחיוך.
״אוחתי, תאמיני לי, את מספר אחת.״ הוא אמר בחצי צעקה ונשק לראשי.
״אביה, אני…״ ניסיתי לומר.
״מה זה?״ הוא שאל בפליאה. ״מה קרה לקול שלך?״ הוא שאל.
״אני חולה.״ עניתי.
״איכס,״ אביתר התרחק מיד.
״תירגע, פחדן.״ צחקקתי. ״אולי תספר מה פשר השמחה.״ אמרתי.
״פגשתי אותה.״ הוא אמר בהתלהבות.
״את מי?״ שאלתי בבלבול. ״על מי אתה מדבר?״ שאלתי.
״על אותה בחורה שסיפרתי לך.״ הוא ענה ועיניו נצצו.
״אז הצלחת לפגוש אותה בסוף.״ חייכתי חיוך מאושר. הייתי כל כך שמחה לראות את אביתר ככה.
״אני ממש שמחה בשבילך.״ אמרתי בחיוך.
״הכל בזכותך.״ הוא אמר.
״נו מה, לא תספר לי קצת עליה?״ שאלתי.
״אין כל כך מה לספר, לא נפגשנו להרבה זמן.״ הוא אמר.
״רגע… היא אמרה לך איך קוראים לה?״ שאלתי בסקרנות.
״כן, קוראים לה לינוי.״ הוא ענה בחיוך.
״שם יפה.״ חייכתי.
״מתי אתם נפגשים שוב?״ שאלתי בהתעניינות.
״לא יודע האמת,״ הוא ענה וחייך חיוך חולמני.
״דווקא יפה לך ככה.״ אמרתי בחיוך.
״איך ככה?״ הוא שאל.
״מאוהב.״ עניתי בחיוך.
״אני לא מאוהב.״ הוא מיהר להתגונן.
״כן, אתה כן.״ צחקקתי.
״יש לך מזל שאת לא כל כך מרגישה טוב, ובגלל זה אני סלחני כלפייך.״ הוא אמר.
״אביה, אין שום דבר רע בלהיות מאוהב.״ ניסיתי להרגיע אותו.
״אם באמת אין שום דבר רע בלהיות מאוהב, אז למה את אף פעם לא מתאהבת?״ הוא שאל.
״כי…״ התחלתי לגמגם.
באותו רגע לא ממש ידעתי מה לומר, הרי אין לי הסבר הגיוני.
״כי…״
״כי מה?״ אביתר קטע אותי.
״כי עוד לא מצאתי את האחד.״ עניתי תשובה קצרה וקולעת. ״וחוץ מזה שאני לא רוצה ולא צריכה את זה עכשיו.״ עניתי.
״יענו שאני אבין, את מחכה כאילו לאחד?״ הוא שאל.
האמת, אני לא כמו כל הבנות שמחכות לאביר שלהן שיופיע על הסוס הלבן, אני ממש לא כזאת. מאז ומתמיד ראיתי מה אהבה עושה לאנשים, ולא תמיד היו לאהבה השפעות טובות. יש כאלה שיכולים לראות בי את ׳מלכת הקרח׳ זו עם הלב שעשוי מאבן, אבל בתוכי אני רגישה כמו חמאה. רק האחד שבאמת יראה את הפנימיות שלי, את מי שאני באמת אני אדע שהוא האחד שלי.
 ״בערך?״ עניתי בחצי שאלה.
״יענו אוחתי חשה את עצמה רפונזל?״ הוא גיחך.
״ממש לא!״ התגוננתי. ״אני רק אומרת שלא כל אחד יכול להתאים לי.״ הסברתי.
״ברור, הרי לכל סיר יש מכסה.״ הוא גיחך.
״משהו כזה.״ שידלתי חיוך.
״את חייבת לתת הזדמנות לדברים חדשים בחיים, הרי אחרי הכל האהבה יכולה לבוא מהמקום הכי לא צפוי.״ הוא אמר.
הייתי ממש מופתעת לשמוע את אביתר מדבר ככה על אהבה, זה בהחלט עורר אצלי כמה רגשות בלב.
״וואו.״ אמרתי בהתפעלות. ״אני כבר אוהבת אותה.״ אמרתי בחיוך.
״את מי?״ שאל אביתר.
״את לינוי, תראה מה היא עשתה ממך, שמור עליה טוב.״ חייכתי הוא חייך אליי חזרה.
״אז אני מבין שהיום לא רואים אותך במסיבה.״ הוא העביר נושא.
מדהים איך אביתר יודע לפגוע בדיוק בנקודות הכי רגישות והכי חלשות שלי.
״מה אתה חושב?״ שאלתי.
״את שואלת ברצינות?״ הוא צחק.
״לא, בציניות.״ עניתי. ״מה נראה לך?״ שאלתי.
״טוב, הייתי שמח להמשיך ולנהל שיחות ציניות, אבל לי יש מסיבה ללכת אליה.״ הוא אמר.
״ילד זבל,״ רטנתי בעצבים.
״גם אני אוהב אותך, אוחתי שלי.״ הוא אמר ויצא מחדרי.
״החיים לא פיירים.״ מלמלתי לעצמי.
לפתע הפלאפון שלי צלצל, על הצג התנוסס שמו של ליאב.
״היי ליאבי,״ עניתי לשיחה.
״היי, אני מבין שאת עוד חולה.״ הוא אמר באכזבה כאשר שמע את הקול שלי.
״לצערי כן.״ עניתי בעצב.
 ״אז אני מבין שעל המסיבה אין מה לדבר.״ הוא אמר.
״לא ממש.״ מלמלתי.
״אבל תהנו במסיבה.״ אמרתי.
״תודה.״ הוא אמר.
״בכיף.״ מלמלתי וחייכתי חיוך קטן.
״נדבר אחרי המסיבה, תרגישי טוב.״ הוא אמר והשיחה נותקה.
הנחתי את הפלאפון על השידה והדלקתי את הטלוויזיה ולאט לאט עיניי החלו להיעצם להן.

•אליאור•
הגעתי הביתה אחרי העבודה, איזה יום היה לי היום, אולי אחד הימים הכי טובים שהיו לי, נהניתי מכל שניה.
״היי אחו,״ אמר אביתר כאשר ירד במדרגות לבוש ומוכן ליציאה.
״מה, אתה יודע לאנשהו?״ שאלתי בהתעניינות.
״לא, אני סתם סתם התלבשתי יפה.״ הוא גיחך.
״מפגר,״ צחקקתי ונתתי לו כאפה בעורף. ״ובכל זאת?״ שאלתי.
״יש מסיבה אצל ילדה מהשכבה.״ הוא ענה.
״תיזהר לשתות יותר מידי.״ אמרתי באזהרה. ״ואתה חוזר הביתה אחרי המסיבה.״ הדגשתי.
״טוב אימא,״ הוא צחק. ״זהו?״ הוא שאל. ״אני יכול ללכת?״ 
״כן, דיר באלק אתה עושה שטויות.״ צעקתי לו.
הילד הזה עוד יוציא אותי מדעתי יום אחד.
עליתי במורד המדרגות לחדר שלי, הייתי כל כך עייף ותשוש מהיום שהדבר היחידי שיכולתי לחשוב עליו הוא מקלחת חמה להירגע מהיום.
בדרך למקלחת עברתי מחדרה של אביב, שכבר הייתה ישנה. כיביתי את הטלוויזיה ונשקתי לראשה שבער מחום.
״תרגישי טוב קטנה שלי.״ מלמלתי וליטפתי את ראשה החם ויצאתי מחדרה וסגרתי בעדינות את הדלת אחריי.
עשיתי מקלחת חמה ולאחר מכן יצאתי מהמקלחת כשמגבת כרוכה סביב פלג גופי התחתון, התלבשתי בזריזות ונשכבתי במיטה והתכרבלתי בפוך והלכתי לישון כשאלפי מחשבות מציפות את ראשי.

•אביב•
פקחתי את עיניי באיטיות, העפתי מבט בשעון. השעה הייתה שתיים עשרה וחצי בלילה, הרגשתי תערובת של חום וקור בכל הגוף, והגרון שלי שרף. לקחתי את הפלאפון מהשידה ונכנסתי לווצאפ, בדקתי אם נועה או ליאב מחוברים וראיתי ששניהם נראו לאחרונה לא מזמן.
כיביתי את המסך והנחתי את הפלאפון על השידה, נעלתי את נעלי הבית החורפיות שלי, ועטפתי את עצמי בשמיכה וירדתי לקומה השנייה בצעדים מרושלים, חשתי חולשה בכל הגוף, וכל הגוף כאב לי. הסלון היה חשוך ולא היה אף אחד בקומה הראשונה. יכולתי לנחש שאבא ואימא הלכו כבר לישון.
פתחתי את המקרר ומזגתי לי כוס מים קרים, ולקחתי כדור מהארון תרופות והכנסתי לפי ובלעתי אותו בעזרת המים.
הנחתי את כוס הזכוכית בכיור ופסעתי לכיוון המדרגות בכוונה לעלות לחדר שלי, לפתע נשמעה דפיקה עדינה על הדלת. פניתי אחרונית ופסעתי לכיוון הדלת ופתחתי אותה במעט.
(אתם יכולים לשמוע חלש)

להפתעתי עמד בפתח לא אחר מאשר ליאב.
״ל… ליאב?״ גמגמתי, הייתי בטוחה שמרוב החום אני הוזה ומתחילה לראות דברים.
״היי,״ הוא אמר בחיוך.
״אני הוזה, נכון?״ שאלתי.
״את לא מתכוונת להזמין אותי להיכנס?״ הוא שאל.
״כ… כן, ברור.״ עניתי ופיניתי לו את הדרך פנימה.
״מה אתה עושה כאן?״ שאלתי אותו בזמן ששנינו היינו בחדר שלי.
״היה משעמם במסיבה, וחשבתי אולי את רוצה חברה, אז באתי.״ הוא חייך את החיוך הממכר שלו עם הגומה בצד שמאל.
״בשתיים עשרה וחצי בלילה?״ שאלתי בתדהמה. ״מאיפה בכלל ידעת שאני ערה?״ שאלתי.
״ניחוש?״ הוא ענה בחצי שאלה.
״ובכל זאת, הסבר יותר משכנע.״ אמרתי.
״אם את כל כך מתעקשת לדעת אז בדקתי בווצאפ מתי היית מחוברת לאחרונה.״ הוא ענה.
״אוייש ליאב,״ נאנחתי.
״איך את מרגישה?״ הוא שאל בהתעניינות והניח את ידו על פניי. ובאותו רגע צמרמורות עברו בכל גופי, לא ידעתי אם זה בגלל הקור או כתוצאה מהמגע של ליאב.
״יותר טוב,״ עניתי והתכרבלתי בשמיכה.
״אני שמחה שבאת.״ חייכתי אליו חיוך קטן.
״גם אני.״ הוא חייך.
אוח, הגומות שלו…
״תקשיבי, יש משהו שאני רוצה להגיד לך כבר הרבה מאוד זמן,״ הוא אמר, הסטתי את מבטי אליו והבטתי בו בשאלה.
״יכול להיות שזה לא הזמן ולא המקום להגיד לך את זה אבל…״ ואז הוא נעצר.
״פשוט תגיד את מה שאתה רוצה להגיד.״ לחצתי עליו.
״אני… אני מרגיש אלייך דברים.״ הוא אמר והשפיל מבט.
״וואו.״ הייתי המומה. ״ליאב, אני…״ באותו רגע לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, זאת אומרת יש לי רגשות לליאב, הוא החבר הכי טוב שלי, אנחנו מכירים לא מעט זמן. אבל מה אם זה יהרוס את כל הידידות שלנו?
ליאב הוא מדהים, הוא מכיר אותי כל כך טוב מהנקודות חוזק שלי ועד לנקודות הרגישות שלי, הוא מכיר את הפנימיות שלי.
ואז ישר נזכרתי בשיחה עם אביתר מהיום בערב.
״צריך לתת הזדמנות לדברים חדשים בחיים, האהבה תגיע מהמקום הכי לא צפוי.״ שיחזרתי בראשי את המשפט שאביתר אמר לי.
״גם אני.״ אמרתי בחיוך.
״מה? שאל ליאב בפליאה.
״גם אני מרגישה אליך דברים.״ הודיתי.
״רגע… את רצינית?״ הוא שאל בפליאה.
״כן.״ עניתי בחיוך.
״וואו, כנראה שהחום מתחיל להשפיע.״ אמר ליאב שהניח את ידו על המצח שלי.
״דביל,״ צחקקתי.
״באמת יש לך רגשות כלפיי?״ הוא שאל.
״אומנם אתה החבר הכי טוב שלי וזה יהיה קצת מוזר, אבל למה שלא נלך עם הלב שלנו?״ שאלתי. ״מה שיהיה יהיה.״ אמרתי בחיוך.
״תמיד נוכל לחזור להיות ידידים.״ הזכרתי.
״אני… אני עוברת איזה סוג של שינוי בחיים שלי, זה לא קל, אני מודה, אבל אני רוצה שנעבור את השינוי הזה ביחד ונצא לדרך החדשה ביחד.״ אמרתי בחיוך.
״אני עדיין לא מאמין למה שאני שומע.״ ליאב אחז בפניי בשתי ידיי והביט עמוק בתוך עיניי והחל להתקרב אליי עם פניו, אבל אני התרחקתי.
״מה, מתחרטת?״ הוא שאל.
״לא.״ צחקקתי. ״אני חולה.״ הזכרתי.
״לא מפריע לי.״ הוא צחק. 
״אני ממש חולה.״ ניסיתי להפחיד אותו.
״נעע, וירוס קטן, לא ביג דיל.״ הוא אמר. 
״אני ממש ממש ממש חולה.״ המשכתי בניסיון ההפחדה שלי.
״ככה אם אני אדבק ממך יהיה לי תירוץ להבריז מבית הספר, וככה שנינו נהיה חולים ביחד.״ הוא אמר בחיוך.
״ליאב ליאב,״ נאנחתי.
״אולי הגיע הזמן שתיסתמי קצת?״ הוא שאל.
״סליחה?״ שאלתי בהרמת גבה, ולפני שהספקתי להמשיך את המשפט ליאב התנפל לי על הפה ושפתינו נפגשו זו עם זו.
מסתבר שככה זה בחיים, האהבה מגיעה מהמקום הכי לא צפוי.
מי אמר שהחיים לא יכולים להפתיע אותך?


תגובות (12)

אני מאוהבת! תמשיכי הכי מהר שתוכלי!

16/11/2014 16:58

אמאלהה! מושלמיםםם :))

16/11/2014 17:15

יאוווו איזה חמודים ליאב ואביב ♥_♥
אני כבר רואה שהולכת להיות פה עלילה עסיסית :)
תמשיכי נסיכה שלי, (אני מעלה אפילוג עוד מעט ^^)
אוהבת אותך ♥

16/11/2014 17:30

פשוט מושלםםםםםם!!!!!!!!!! איזה מצחיק אביתר

16/11/2014 17:32

פרק מושלם.
המשךךךךךך דחוףףףףףףףףףף.

16/11/2014 17:33

יווואוו אני לא יודעת איך לא ראיתי את הפרק הקודם !
עכשיו קראתי את שניהם ושניהם מושלמיים !!!
חייימשליי איזה פרקים מהממים ! חחח גאה בךך !
מה עם לידוריי ?? אני רוצה אוו בפרק הבא!!
תמשייכיי דחוף :)

16/11/2014 18:06

תמשיכיי

16/11/2014 18:25

מושלםםם תמשיכיי!!

16/11/2014 18:55

הופההההההההההההה יאס על העולםםםםםםם תמשיכייי

16/11/2014 20:31

העלתי פרקים חדשים.

16/11/2014 21:58

אעאעא נדיר תמשיכי ואני אשמח שתקראע את הסיפור שלי

16/11/2014 22:11

חחחחחחחח מושלםםםם
חיכיתייי לרגעעע הזהההה
אבל הם חברים טובים…
זה בטוח יהיה מוזר
אבל נתמודדד
איזה חמודדדדדד
מתוקייייי
ואביתרררר
מאוהבבבב
מחזיקה אצבעות שהוא עוד ישמע ממנה !
ואני רוצה את לידורוושששששש
פרק נדיייררררר
תמשיייכיייי מיי לאב ❤️

17/11/2014 16:27
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך