LOVE:)
סופסוף הגיעה התחרות של אביב, חושבים שהיא תנצח? ואיפה ליאב ונועה נעלמו? העליתי את זה אתמול, אבל עשיתי כמה תיקונים בפרק. אתמול חזרתי מהטיול שנתי היה מדהים. מי שרוצה לשמוע חוויות יכולה לשלוח לי מייל אוהבת המונים

כל הדרכים מובילות אלייך – פרק 28

LOVE:) 04/12/2014 1836 צפיות 8 תגובות
סופסוף הגיעה התחרות של אביב, חושבים שהיא תנצח? ואיפה ליאב ונועה נעלמו? העליתי את זה אתמול, אבל עשיתי כמה תיקונים בפרק. אתמול חזרתי מהטיול שנתי היה מדהים. מי שרוצה לשמוע חוויות יכולה לשלוח לי מייל אוהבת המונים

•אביב•
״לקחת הכל, לא שכחת כלום?״ שאלה אימא בקולה העדין.
״כן, אימא. אני חייבת ללכת, אני מאחרת.״ אמרתי בחוסר סבלנות.
״בסדר, בסדר. לכי, אנחנו נגיע בחמש.״ אמרה אימא.
״אוקיי, ביי אימא.״ לקחתי את תיק הגב שלי ופסעתי לדלת.
״את בטוחה שלא שכחת כלום?״ אימא עצרה אותי.
״ביי אימא.״ טרקתי את הדלת.
ממש בעוד כמה שעות תתקיים תחרות הג׳ודו הארצית, זו התחרות הראשונה שלי.
השבועיים האחרונים בהחלט היו שבועות מייגעים ולא פשוטים, כל יום מיד אחרי בית הספר הייתי מגיעה למתנ״ס לאימונים.
נתתי את כל כולי בשבועיים האלה, אני מקווה שבסופו של דבר כל הזמן והאימונים שהשקעתי ישתלמו בסוף.
כרגע אני בדרכי למתנ״ס, לסידורים ואימונים אחרונים לפני התחרות.
״היום מתקיימת התחרות, היום שחיכינו לו,״ קולו של נאור בקע מהסטודיו.
איחרתי. שוב. אופסי…
פתחתי את הדלת בעדינות, נאור ושאר חברי הקבוצה ישבו במעגל לשיחת סיכום לפני התחרות, נכנסתי בשקט לסטודיו בצעדים זעירים. לא רציתי למשוך יותר מידי תשומת לב.
 ״אביב, טוב שבאת.״ אמר נאור כשהבחין בי. המבטים של כולם מיד הופנו אליי. חייכתי חיוך ביישני.
״תתארגני ותצטרפי אלינו.״ הוא אמר.
״אוקיי.״ מלמלתי. חלצתי את נעליי, אספתי את שיערי לקוקו גבוה והצטרפתי לכולם, למעגל.
״תחרות כזאת יש פעם בשלוש שנים, לא בכל יום אתם מקבלים הזדמנות להוכיח את עצמכם בדבר שאתם הכי טובים בו. כולכם טובים, עצם זה שאתם משתתפים בתחרות גדולה כמו זו מראה עד כמה טובים אתם.״ אמר נאור.
רק עכשיו אני מתחילה לקלוט שבעוד כמה שעות בודדות זה קורה, אני הולכת להשתתף בתחרות הראשונה שלי.
״אני מאמין בכל אחד ואחת שיושבים בחדר הזה, תזכרו שהגיל הוא לא מה שקובע, אלא הכישרון.״ הוא אמר והגניב אליי מבט, הנהנתי בראשי בחיוך.
אני הילדה הכי קטנה בקבוצה מבחינת גיל, חוץ מזה אני הבת היחידה בקבוצה.
בהתחלה כולם צחקו עליי וזלזלו בי, גם בגלל שאני בת וגם בגלל שאני קטנה מהם יותר, בהתחלה חשבתי לוותר, אולי הם באמת צודקים. אני קטנה והם גדולים אבל דווקא אז ברגע שחשבתי לוותר נאור היה זה שהחזיר אותי שוב להאמין בעצמי.
נאור מאוד מאמין בי, הוא היה זה שעודד אותי לעלות לקבוצה של הבוגרים למרות הגיל שלי. אומנם אני צריכה לעבוד קשה יותר מכולם, להוכיח את עצמי יותר מכולם, אבל אני נהנית מכל רגע שלי כאן.
״טוב, נשארה לנו רבע שעה עד לתחרות, נצלו את הזמן לנוח, לשתות, לאכול לא מומלץ, לדבר בפלאפון…״ אמר נאור.
מיד לאחר השיחה כולם מיהרו לגשת לעניינים שלהם, היו כאלה שגלשו באינטרנט בפלאפון, חלק שתו וחלק סתם יצאו לטייל.
ואני… אני התיישבתי על אחד המזרנים, עשיתי כמה תרגילי הרפייה, שמעתי שזה עוזר לפרוק מתחים.
התיישבתי על המזרן בישיבה מזרחית, עצמתי את עיניי, דמיינתי את עצמי במקום שקט ורגוע, לקחתי כמה שאיפות ואחריהן הגיעו הנשיפות. המשכתי להכניס אוויר לגופי ולהוציא.
לפתע הרגשתי נגיעה חמה על כתפי, פקחתי את עיניי. ״אביב,״ זה היה נאור, המדריך שלי.
״כן?״ חייכתי חיוך קטן.
״אני מבין שאת לחוצה.״ הוא התיישב לידי על המזרן.
״בערך…״ עניתי בהיסוס.
״זה בסדר. זה קורה לכולם, גם לי זה קרה בתחרות הראשונה שלי.״ הוא סיפר.
״אני פשוט פוחדת שאני אאכזב את כולם, אותך,״ שיתפתי את נאור בחששות שלי.
״זה לא משנה לי לאיזה מקום תגיעי הערב, עצם זה שלא וויתרת לעצמך כשקצת היה לך קשה, שעבדת ונתת את כל כולך באימונים מבחינתי זה הניצחון. לדעת להתמודד עם קשיים ומכשולים.״ הוא אמר בחיוך, חייכתי גם אני.
השיחה עם נאור קצת עזרה ללחץ שהיה בי לפוג, אני באה בשביל החוויה, עצם זה שלא וויתרתי לעצמי למרות כל הקשיים והמכשולים שעמדו בדרכי זה הניצחון, הדרך.
״כולם להתכנס.״ נאור קרא לכולם להתכנס בסטודיו.
״ממש בעוד דקות ספורות זה עומד להתחיל,״ הלחץ וההתרגשות הורגש בקולו. נאור הורה לכולנו לקחת התיקים שלנו וללכת לאולם.
ניצלתי את זמן ההליכה לאולם והתקשרתי לליאב, אבל לא הייתה תשובה, וגם אצל נועה אבל לא הייתה תשובה. אולי אני סתם לחוצה בגלל התחרות, בטח שניהם נמצאים יחד עם כולם באולם מחכים לי. עודדתי את עצמי.

•אליאור•
״אתם מתכוונים להזיז את עצמכם לכיוון הדלת או מה?״ שאלתי בחוסר סבלנות.
השעה כבר ארבע וחצי, בעוד חצי שעה מתחילה התחרות של אביב. 
הקטנטונת שלי, איך היא גדלה.
״אתה ממש מתרגש בשביל אביב, הא?״ ירדן הניחה את ידה על לחיי.
״מאוד, מתרגש זו לא מילה. זו התחרות הראשונה שלה, חשוב שנהיה שם איתה ונתמוך בה.״ עניתי בהתרגשות.
״אוייש, איזה חבר מדהים יש לי.״ היא חייכה.
״תגידי את זה שוב.״ חייכתי.
״את מה?״ שאלה בתמימות.
״נו… את יודעת.״ עניתי בביישנות.
״מה אני אעשה איתך, תגיד?״ היא נאנחה.
״נו!״ זירזתי אותה.
״יש לי את החבר הכי מדהים, רגיש, חתיך ומושלם בעולם!״ היא אמרה בחיוך.
״חתיך הורס.״ תקנתי אותה.
״כן, ברור.״ היא גלגלה עיניים.
״ברור כשמש.״ התחכמתי, כרכתי את ידיי סביב מותניה.
״שובב.״ היא צחקקה וכרכה את ידיה סביב צווארי.
״שובב שאת אוהבת.״ רפרפתי עם שפתיי על שפתיה.
״אני מוכ…״ אביתר ירד במדרגות, ירדן ואני הסטנו את מבטינו אליו.
״תודיעו לי מתי להקיא, עכשיו, או אחר כך?״ הוא עשה פרצוף נגעל.
אז ככה… ביום שישי האחרון הזמנתי את ירדן לארוחת שישי אצלנו, זו בעצם הייתה הפעם הראשונה שירדן פגשה את המשפחה שלי במלואה, האמת כולם התאהבו בה ממבט ראשון. בכל זאת… איך אפשר שלא?
״אני מוכנה.״ אימא ירדה במדרגות.
״הגיע הזמן באמת.״ מלמלתי, ירדן נתנה לי מכה עדינה בכתף.
״למה זה היה?״ שאלתי בפליאה.
״זאת אימא שלך, תתנהג בכבוד.״ היא נזפה בי.
גם כשירדן מתנהגת אליי כמו אל ילד קטן אני לא יכול לכעוס עליה, אני אוהב אותה יותר מידי. היא פשוט מלאך שנפל עליי מהשמיים.
״טוב, אם אין לאף אחד התנגדות אני בעד שנצא.״ כולם שתקו, איך אומרים, שתיקה כהסכמה.
לקחתי את המפתחות מהדלפק, פתחתי את הדלת וכולם שעטו החוצה.
התמקמנו במכונית, אני נהגתי, אבא ישב לידי. אימא, אביתר וירדן ישבו במושבים האחוריים.
התנעתי את האוטו וטסתי על הכביש במהירות האור, כמו שאומרים.

•אביב•
התחרות עומדת להתחיל בכל רגע, כל קבוצה נכנסה לאולם בטור, על כל מתמודד הדביקו מספר. המספר שלי היה 22, ממש כמו תאריך הלידה שלי. העשרים ושניים במאי.
״תזכרו, באתם דבר ראשון בשביל החוויה.״ הזכיר נאור.
השופט הזמין אותנו להיכנס לאולם, נשמתי כמה נשימות עמוקות לפני שהתחלנו לצעוד.
התחלנו לצעוד באולם לפי סדר מספר כל משתתף, את האולם מילא קהל המוני שכולו מורכב ממשפחות המשתתפים, חיפשתי בעיניים מישהו מוכר.
״אוחתי,״ נשמעה צעקה באולם, כמובן שהיא הייתה מיועדת לי, אחרי הכל אני המשתתפת היחידה בתחרות.
חיפשתי בעיניים מהיכן הגיע צעקה. ״כאן למעלה,״ אביתר נופף לי מהיציע.
אויי אביה, מה אני אעשה איתך?
הרמתי את מבטי אליהם ונופפתי לכולם לשלום.
הבחנתי באימא, אבא, אביתר, ירדן, אליאור ואפילו לידור שהגיע באופן מפתיע. אבל איפה נועה וליאב לעזאזל? איפה החבר שלי והחברה הכי טובה שלי, לכל הרוחות?
המדריך הורה לנו להתיישב על משטח הגומי, כל פעם קראו למתמודד אחר להתמודד מול מתמודד אקראי מהקבוצה השנייה.
כאבה לי הבטן, רעדו לי הידיים מרוב ההתרגשות שהייתה בי.
הראש שלי היה טרוד במחשבות על ליאב ונועה. מה… יכול להיות שהם שכחו אותי?
״מתמודדת 22, אביב נהרי.״ לפתע קראו לי בכריזה.
הגיע תורי, החלטתי להשאיר את כל הטרדות בצד, כרגע יש לי מטרה אחת ויחידה, להראות לכולם מי אני באמת.
נעמדתי במקומי, לקחתי כמה נשימות עמוקות, צעדתי לכיוון המזרנים.
העפתי מבט אחרון בקהל, חיפשתי את המשפחה שלי בעיניים, עברתי על כולם אחד אחד בעיניי. על שום מה מבטי נתקע על לידור, הוא חייך אליי את החיוך עם הגומות, אותו חיוך שאיך שאתה רואה אותו אתה לא יכול שלא לחייך אליו חזרה, חייכתי אליו חיוך קטן.
יישרתי את מבטי לכיוון האוייב, בחנתי אותו בעיניי, הוא הביט בי בזלזול.
עצמתי את עיניי ונשאתי תפילה קטנה בתוך ליבי. חיכיתי שתשמע האות שתסתמן לנו להתחיל.
הרגשתי שאני נחושה, מרוכזת ודרוכה במטרה שלי. רציתי את הנצחון הזה יותר מכל דבר אחר בעולם, אני באתי לכאן כדי לנצח!

 


תגובות (8)

לא העלת את זה כבר…?
ותמשיכי!

04/12/2014 16:33

תמשיכיייייי!!!!!

04/12/2014 16:34

תמשיכייי חמודים שליי הם

04/12/2014 16:43

ידעתי שבסופו של דבר תקשיבי לי (סמיילי מתנשא) חחחח סתם מאוהבת בך אם את מקשיבה לי עד הסוף שאני יודעת איפה הם… (סמיילי רומז)(סמיילי מאוכזב) תמשיכייייי נמשכת עלייייייך (זגורי)

04/12/2014 17:57

פאקק מהממת שלי זה מושלם !!
את לא מבינה איך התגעגעתי לסיפור !!! מקווה שנהנת בטיול שלך !
וואי היית ממש חסרה לי אתמול חחחחח
מה עם ליאב ונועה ??? וכמובן שלידורי נסיך ומושלם שאין דברים כאלהה !!
חחח תמשייכיי אוהבתיי :)

04/12/2014 18:15

יוואווו מושלם , מה ניראה לליאב ונועה שהם לאא באו
וואייי לידור הזה פשוט הורססססס
את חייבת להמשייך

04/12/2014 18:27

נסיכה אחת זה פשוט מהמםםם!!
מקווה שנהנית בטיול שלך ;) יואוו לידור פשוט כזה חמודדד !
ומה היה עם ליאב ונועה ??????
תמשיכיייי אוהבת אותך מלאאא ♥

04/12/2014 19:13

ברור שהיא תנצחחח
היא מושלמתתת
והיא באה לנצחחחחח !!!!
חחחחחחחח
מושלםםםםםם
ושתיפרד כבר
מליאבבבב
יש לי הרגשה לא כל כך טובה ששניהם לא שם….
אבל מה אכפתתת לייייי
לידורוש מושלמי שלייי
ואליאור וירדן החמודייםםם
ואביההההה
אוויחחח
מושלםםםםם
תמשייכיייי
ומקווה שנהינת אני אשלח מייל
אני רוצה לשמוע חוויותתת
תמשיכיייי אוהבתתת ❤️

05/12/2014 14:10
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך